Seche - Conquer the World

9.6.14



Seche Conquer the World je deo prolećne Seche kolekcije za 2014. godinu, pod nazivom Perfectly Poised. Pored ovog laka, kolekcija broji još pet prelepih, pastelnih, prolećnih nijansi. Seche lakove možete kupiti u prostorijama Alexandar Cosmetics-a ili putem online prodaje sa njihovog zvaničnog sajta. Cena laka je oko 420,00 dinara i dolaze u bočici od 14ml.


Conquer the World je lak čiju je boju nemoguće precizno definisati. Na internetu opisi se kreću od mint zelene do svetlo mint plave. Moje oko u ovom laku ne registruje plave nijanse. Ja ga opisujem kao mint zeleni lak sa efektnim, ali sitnim, zlatnim šimerom, koji se na suncu preliva u dodatne narandžaste i zelene nijanse.



Ono po čemu su Seche lakovi poznati su odlične formule krem lakova. Po tome ni Conquer the World nije izuzetak. Iako ima sitan zlatni šimer, lak je krem formule. Za potpunu prekrivenost nokta dovoljan je jedan sloj. Ja nanosim dva tanka sloja, ispod obaveznu bazu. Lak nema visoki sjaj kao završnicu. Nakon dodavanja nadlaka, lak izgleda prelepo sa visokim odsjajem i zlatnim šimerom koji još više dolazi do izražaja.

Na slikama imam dva tanka sloja, bazu i jedan sloj nadlaka.







Mint zelena nijansa je takva da pristaje svima, bez obzira koliko je ten svetao ili taman. Iako je deo prolećne kolekcije, boja je nosiva tokom cele godine. 

Kako vam se sviđa lak? Jel imate neke preporuke za druge Seche nijanse?

Hvala na čitanju.*

You Might Also Like

16 comments

  1. Sto je leeeep! Ja obozavam ovakve nijanse. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako, jako, jako je lep. Šteta što su ostali u senci China Glaze lakova.

      Delete
  2. Može li ovaj lakić biti ljepši? :))) divan je!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prelep je, i mislim da ne može biti lapši. Sve je odlično!

      Delete
  3. Eto šta ti je percepcija - meni je ovaj lak čisto plav. Šimer mu je prelep.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tu ništa ne vidim plavo :D Ali oko je oko. Prelep je. Da znaš da ću ti doneti da ga probaš.

      Delete
  4. Divan je, a šimer ga definitivno čini još zanimljivijim. I meni deluje više plav nego zelen. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I tvoje oko :D Divan je stvarno, mislim da bi ti se svideo.

      Delete
  5. Replies
    1. Tebi bi se baš svideo i mislim da bi ti "legao" :)

      Delete
  6. eh, s ovom bojom se zbilja može osvojiti svijet *.*

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe