Moj jun u slikama...

30.6.14



Prošao je i jun, a sa njim i prva polovina godine. Danas, dok sam se vraćala sa posla, laganom šetnjom po kiši i vetru razmišljala sam gde je nestalo prvih šest meseci. I tek sada shvatam reči koje mi je mama uputila pre petnaest godina: "Kako starim sve mi vreme brže leti". Istina... Počela sam drugačije da razmišljam, da otvaram neke nove i završavam stare bitke, trudim se da iskoristim svaki dan i da izvučem ono najbolje, jer se neće ponoviti.

Tako sam početkom meseca posetila roditelje u rodnoj Sremskoj Mitrovici. Kako je tada vladala vodena stihija Balkanom, odbrana od poplava je bila aktuelna. Evo kako je to izgledalo na čuvenom mitrovačkom keju...




Ovog meseca u Beogradu je par dana bila izložena replika Gvozdenog prestola iz serije "Igra prestola". Uhvatila sam poslednji dan i na moju veliku sreću nije bila velika gužva. Posle desetak minuta uspeli smo da se slikamo. 




Najslađi izlog u Knez Mihailovoj ulici. Soko Štark radnja...


... ali sam više naklonjena SwissLionu i njihovim poslasticama. Najnovije otkriće čokolada "Love you" sa raznim ukusima. Višnja...mmmm...


Divno provedeno poslepodne sa moje četiri "zloće". Zemunski kej, kafa, limunada i kolači. Uvek oni čokoladni, uvek.


Vodio me je da gledam "Maleficent". Oduševila sam se! Predivan film. Iako ne volim Anđelinu, u ovom filmu je sjajna.




Kada vas neko dobro poznaje i zna koji je omiljeni strip junak iz detinjstva. Obožavam Deda Baju i njegove avanture. Kako pre dvadeset godina, tako i danas. Sreća, pa mogu da ih čitam na engleskom jeziku, jer nove adaptacije prevoda mi se ne sviđaju. Šteta što su nama u Srbiji stripovi sa Disney junacima na engleskom nedostupni. Igra sa srpskom carinom je kao igra mačke i miša, te više ne smem ni da naručujem preko interneta.


Moji prijatelji znaju da skupljam magnete, te mi ih donose sa svojih putovanja. Da nova u mojoj kolekciji.


U junu se održala i deseta po redu manifestacija "Noć knjige". Ja sam odabrala par laganih naslova za predstojeći odmor, more i pesak...


Posle velikih kiša, čudnog početka leta, ipak je jun obeležilo par lepih, vrelih, pravih letnjih dana. Te dane sam iskoristila za šetnje. Iako je deo Beograda - Sava Mala u mom komšiluku, postala kulturni centar grada sa mnogobrojnim dešavanjima, put me retko nanosio tuda. Ovom prilikom vam predstavljam delić grafita koji su me oduševili.












Divno provedeno nedeljno podne. Zemun, Gardoš, sunce, vetar, odlično društvo... Bolje od toga ne postoji... Naredne slike želim da posvetim jednoj osobi koja je daleko, preko okeana, i nadam se da je neću rasplakati.

Put do Gardoš kule...









Gardoš kula...





Pogled sa Gardoša i iz istoimenog restorana...







U povratku po ko zna koji put smo prošli pored restorana čuvenog naziva. Kad god se setim imena, počnem da se smejem. Zaista originalna ideja "Kod Jage i Gice".


Ovog meseca sam gostovala u časopisu Trend. Zajedno sa Vedranom i Tijanom pisale smo letnjim trendovima i pravilnoj negi noktiju. I još jednom, neću biti skromna.


I pesma koja će obeležiti moje leto ove godine.


U susret suncu, vrelom asflatu, moru, plažama... Prošao je jun, nadam se i vama lep kao i meni.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

28 comments

  1. Moj zemun moj prelepi grad... gardos detinjstvo milion puta uz i niz te stepenice.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mene jako podseća na moju rodnu SM, zato i volim da odem tamo. Sve češće. Opušta me, život se nekako uspori, a meni to toliko nedostaje...

      Delete
  2. Ove slike samo pokazuju koliko čovek ne mora da mrdne iz grada da bi video nešto drugačije. Sve je tu, samo ga treba naći.

    ReplyDelete
    Replies
    1. E neverovatno, upravo to su bile moje misli! :)

      Delete
    2. Veliki grad jednostavno mora da nudi nešto novo svaki dan. Sreća pa je tako za sve one koji nisu u mogućnosti da ovog leta pobegnu negde, makar na dan-dva.

      Delete
  3. Divne fotografije :) Posebno mi se sviđaju ti grafiti, nisam ih videla do sada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Ovo je samo delić grafita kojih ima mnogo više.

      Delete
  4. Aleksandra Jovic1/7/14 11:58

    Divan ti je jun i prelepe fotografije :)

    ReplyDelete
  5. koliko se ja razveselim kad vidim kod tebe ovaj tip posta, mislim da nisam propustila niti jedan :D
    divne slike, kao i uvijek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Lepo je znati da neko voli da vidi ovako nešto, jer ovakvi postovi me zaista opuštaju. Na žalost imam sve manje vremena za cunjanje gradom, za šetnju i fotografiju :( Nadam se samo da neće doći do toga da će ova rubrika polako odumreti...

      Delete
  6. odlične slikice <3
    uživaj u knjigama i moru i pjesku :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. More i pesak tek u septembru, nadam se.

      Delete
  7. Grafiti su odlicni :). Jedva cekam septembar i dan u Beogradu :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Sigurna sam da ćeš se super provesti.

      Delete
  8. Fotografije su odlične. Delimo mišljenje za Anđelinu. I ja sam uzela lagano štivo, ali preko Vulkanovog sajta. Moram i nešto negativno da kažem, ova knjiga 'Dobrodošao u moj svet' je jedna od tri najdosadnije i najpredvidljivije knjige koje sam ikada pročitala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Nisam ljubitelj ovakvog štiva, uglavnom su SF i EF moje polje. Ali ponovo vežbam koncetraciju i vijuge, te mi dobro dođu kao trening.

      Delete
  9. Gde nalazis Diznijeve stripove na engleskom? Poz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kupovala sam ih online preko Bookdepository-ja. Ali sad više ne znam kako i šta carina radi, te se ne usuđujem više :(

      Delete
  10. I ja svaki put umrem od smeha kad vidim Kod jage i gice. :D
    Sad mi je krivo sto se nisam iscimala da slikam presto. :P
    Zemun je zaista predivan iz tvoje perspektive. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. "Kod Jage i Gice" - kad god prođem tuda i kad vidim iskidam se od smeha, koliko je originalno :) Moraću jednom da sednem tamo i da ručam. Ne vredi. Šteta za presto, ja sam ulovila poslednji dan.

      Delete
  11. Ajme, baš lipo... Al grafiti su mi prepre!

    ReplyDelete
  12. fantastične slike, baš uživanje

    ReplyDelete
  13. Anonymous6/7/14 20:18

    Bas lep post. I ja obozavam naziv "Kod jage i gice" :-D
    I slazem se za pesmu, mada jos vise volim verziju na portugalskom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Druga verzija pesme je prelepa <3

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe