Essie - Lilacism

13.6.14



Essie Lilacism je deo Essie kolekcije za proleće 2010. godine. Naziv kolekcije je Art of Spring, te pored Lilacisma broj još pet boja zajedno sa prelepim Van d´ Go. Sa ovim i Tart Deco lakom, Lilacism je sada deo redovne postavke Essie asortimana, što dovoljno govori o njegovoj popularnosti.

Moram napisati da me je Lilacism dosta namučio prilikom slikanja. Nezgodan je za slikanje i nije svaka vrsta osvetljenja dobra za njega, jer se može desiti da bude dosta sivlji ili ispran. Nakon desetak pokušaja i više meseci odnosa ljubavi i mržnje tokom slikanja, uspela sam da napravim par pristojnih fotografija sa realnom bojom na mojim rukama, jer nisam htela da odustanem od njegovog predstavljanja. 

Lak je nežne hladne lavanda ljubičaste nijanse. Na nekoj vrsti osvetljenja do izražaja može da dođe plavi ton u laku, koji se inače u bočici teško primećuje. Dok na nekoj vrsti osvetljenja ima topliji ton nego što zaista jeste. Jako sunce ume da ga ispere i dosta posvetli, te na mojim bledim rukama u takvim slučajevima izgleda bezlično. 



Nešto je ređe formule, te je potrebno dva sloja za punu pokrivenost i boju. I pored toga ja nanosim tri tanka sloja, jer mi je lak tako najlepši. U tom slučaju se brzo suši, te problema sa "ćelavim mestima" i drugim nedostacima nema. Kao i uvek preporučujem korišćenje baze ispod laka, iako sam lak nije jarke boje te ne preti farbanju površine nokta. Završnica je visoki sjaj, te korišćenje nadlaka nije neophodno.

Na slikama imam tri tanka sloja, bazu i nemam nadlak.




Mislim da na jakom suncu odlično pristaje tamnom tenu. Dok po oblačnim danima, ili tokom zime, odlično pristaje svetlijoj puti. Essie Lilacism je izuzetno lep lak, te mu opraštam što nije fotogničan. Essie lakovi su često na sniženju u DM i Lilly drogerijama, te ne treba propustiti priliku, jer Lilacism je lak koji vredi imati u kolekciji.

Kako vam se sviđa? Da li imate nekog svog Essie ljubimca?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

19 comments

  1. Ja sam se premišljala između Lilacism-a i Ginze i na kraju uzela Ginzu :) Lep je Lilacism ali mislim da bi bio malčice previše sivkast uz moj ten :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lilacism je specifičan lak i ova nijansa je osetljiva, jer nekada više povuče na sivo, nekad na plavo a nekad na lila. Ako postoji mogućnost da se proba pre kupovine, to bi bilo odlično.

      Delete
  2. Imala sam ga ali ne mogu da se setim sta se sa njim desilo... znam da mi nije pristajao. mozda jer sam toliki zucko

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da si u pravu. Nijansa mi je više za hladne tipove.

      Delete
  3. Sviđa mi se lakić, volim takve nijanse!

    ReplyDelete
  4. Divan je! Volim nežne pastelne boje. :)
    Moj omiljeni Essie lak je definitivno Bahama Mama (za neke hladnije dane).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako je lep, bez obzira što je nezgodan. Ja ipak ostajem verna Naughty Nautical-u :)

      Delete
  5. Meni jadan čami, mislim da sam ga samo probala. :( Moraću da probam ponovo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj, što da ne. Ako to nije to, prolsedi ga, rado će ga neko udomiti.

      Delete
  6. Baš volim ovakve nijanse!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lepe su i nežne za nas bledolike.

      Delete
  7. lep je, ali nekako nije za mene

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne idu mi pastelne nijanse uz tebe. A opet, nikad se ne zna :)

      Delete
  8. Prelep! Imam ga i to je najsavršeniji lila lak na svetu <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ti ga baš obožavaš? :) Ja ga volim, ali ima drugih Essie lakova koje volim mnogo više, i koji su mi mnogo lepši :)

      Delete
  9. Kupila sam ga ovog leta sasvim slučajno,ali nisam pogrešila.Predivno izgleda pogotovo kada malo dobijem boje na moru.

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe