Comparation purple holos

20.6.14



Posle pojave i euforije koju je Zoya Payton izazvala, počela je potražnja za dupe lakom. Kako imam nekoliko ljubičastih holo lakova, odlučila sam da ih uporedim. Na slici su (s´leva na desno): Zoya PaytonZoya AuroraKiko Viola Microglitter 255 i OPI DS Extravagance. Iako na prvu pomisao dosta slični, ova četiri laka to nisu. Razlike su evidentne još u bočicama.


Formula

- Zoya Payton ima najgušću formulu. Dva sloja su dovoljna za potpuni efekat, ali ja nanosim tri tanka. Suši se sa visokim završnim sjajem, te upotreba nadlaka nije neophodna.
- Zoya Aurora ima najređu formulu. Prvi sloj može da bude i toper preko drugih lakova srodnih nijansi. Suši se brzo. Puni efekat se dobija sa dva punija sloja, ali ja nanosi tri tanka. Lak ima visoki sjaj nakon sušenja.
- Kiko Viola Microglitter 255 je srednje retke formule. Jedan sloj može da bude toper, dok dva punija sloja prekrivaju nokat. Lak se suši sa blagom teksturom, koja se oseća pod prstima i bez sjaja. Ko ne voli ovakvu završnicu, upotreba nadlaka je neophodna.
- OPI DS Extravagance je odlična za holo lakove. Jedan puniji sloj, ili dva tanka daju pravi efekat. Nakon sušenja, lak ima visoki sjaj.

Holo efekat

Svi lakovi imaju rasejani holo efekat. Zoya Payton najmirniji, dok Zoya Aurora ima najizraženiji. Najlepši i elegantan je kod OPI Extravagance.


Boja

- Zoya Payton je duboka topla ljubičasto-bordo nijansa. Nekada više vuče na ljubičasto, nekada na bordo. Ti prenosi boja zavise od osvetljenja, doba dana, pa i od boje kože. Na meni je Payton više ljubičastog osnovnog tona, sa bordo odsjajem.
- Zoya Aurora je prava, topla, šljivasta ljubičasta. Na nekom svetlu može se učiniti da ima primese crvene ili bordo, ali ipak preovlađuje čista ljubičasta.
Kiko Viola Microglitter 255 je prave ljubičaste boje. U zavisnosti od osvetljenja nekada preovlađuje topli crveno-bordo ton u svojoj osnovi. A nekada hladni plavi. 
- OPI DS Extravagance je prava topla ljubičasta boja, sa izraženim crvenim podtonom. Nečije oko ovaj lak vidi kao ljubičasto-ciklama nijansu.



Po svemu Zoya Payton najviše sličnosti ima sa Kiko Viola Microglitter 255 lakom, ali nisu pravi dupei. Za strastvene lakoholičare ova dva laka su različita. U bičici se vidi da imaju sličan holo gliter, dok su boje nešto različite. Payton je tamnija, toplija, upečatljivija nijansa ljubičaste sa toplim bordo podtonom. U odnosu na Payton, Kiko 255 je hladno ljubičasti lak, sa plavim podtonom.

U bočicama.




Na noktima. Kažiprst i srednji prst - Zoya Payton (tri tanka sloja bez nadlaka). Domali i mali prst - Kiko Viola Microglitter 255 (dva sloja sa nadlakom).



Zoya Payton je meni najlepši i ono što sam želela da budu Kiko i Aurora. OPI pripada nekoj drugoj grupi lakova, ali se našao u poređenju jer je jedan od "internet favorita" za dupe.

Jeste li vi našli neki drugi lak koji može da parira Zoya Payton-u? Koji vam je od ova četiri laka najlepši?

Hvala na čitanju.

PS: Pridružite se velikoj nagradnoj igri.

You Might Also Like

12 comments

  1. Great comparison, gorgeous polishes!

    ReplyDelete
  2. Super poređenje. :) Meni su najlepše Payton i OPI DS Extravagance. <3

    ReplyDelete
  3. Jao, evo moje lepotice :) Payton i Aurora definitivno nisu zamena jedna drugoj, osim njih i DS mi je prelep.
    Kiko me nikada nije privlačio, ne znam zašto kada je sličan ovim drugim...ali nešto mi ne štima.

    ReplyDelete
  4. Anonymous20/6/14 17:21

    Imam sve, a da nemam jos danas bih isla u potragu, prelepo si uslikala :)
    Blahblah

    ReplyDelete
  5. Dugo sam gledala fotografiju i nisam mogla da odlučim koji mi je manje ili više lep. Sva 4 su savršena!

    ReplyDelete
  6. I ja sam u nekoj ljubičastoj fazi :) .Od ponuđenih Kiko mi je najlepši a kod mene se smenjuju Flormar Supershine U 18 i 14,odlični su,u bočicama slični ali na noktima sasvim različiti.

    ReplyDelete
  7. Meni se najviše sviđaju Payton i OPI iako ne volim baš lakiće sa šljokicama. :)

    ReplyDelete
  8. Nemam OPI :( a odavno ga zelim.
    Vec sam pisala da po meni Payton i KIKO nemaju skoro nikakve slicnosti.
    Payton najvise volim mada moram priznati da sam najvise komplimenata dobila za Auroru.

    ReplyDelete
  9. ja ne mogu da se odlučim, svaki ima neku svoju draž

    ReplyDelete
  10. nvofdnvodfnimovicmlkmoefi poludim na ljubičasto :DD Predivni su mi ovi lakovi a kao favorite izdvajam Zoya Auroru i OPI DS Extravagance <3

    ReplyDelete
  11. Odlicno poredjenje. Svaki je lep na svoj nacin i uopste nisu mnogo slicni. Dopada mi se sto skoro svi imaju glatku i sjajnu zavrsnicu.

    ReplyDelete
  12. obozavam ovakve postove, imam payton i ovo bas znaci

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe