China Glaze - Thistle do Nicely

23.6.14



Moram priznati da me je China Glaze prilično namučio ovog puta. Poslednje lakove ovog brenda koje sam uvrstila u kolekciju, sam kupila još na Sajmu kozmetike i grupno predstavila među aprilskim novitetima. Ostavila sam ih za drugi deo maja, jer su masovno krenule recenzije istih po raznim domaćim blogovima. Onda nas je sve zadesila vodena stihija, te su čekali neke lepše dane. Kada su ti dani konačno došli, ovi lakovi, moje stpljenje, vreme, fotoaparat - nismo mogli da nađemo zajednički jezik. Nekoliko puta sam ih slikala i kompletno brisala sve nastale slike. Jednostavno nisam mogla da ih uslikam. Neke od njih je nemoguće realno uslikati, jer su boje neuhvatljive, ali sam dala sve od sebe i pokušaću rečima dodatno da ih dočaram. 

China Glaze Thistle do Nicely je deo prolećne kolekcije City Flourish. Kolekcija se sastoji iz dva dela "Peonies & Park Ave" i "Pollen in Love".



Thistle do Nicely je izuzetno lep lak i meni najteži za slikanje. Na fotografijama je uvek imao više koralnu nijansu nego što zaista ima. I stari i novi fotoaparat su davali iste slike. Na kraju sam na nekoliko slika uspela da dobijem najpribližniju boju realnoj, te vam njih i pokazujem. 

Iako imam skoro sve China Glaze pink neon lakove, mislila sam da mi ovaj ne treba. Ali sam ga ponela kući sa sajma, i prilikom prvog testiranja shvatila sam da se nisam prevarila. Thistle do Nicely je drugačiji od svih, i meni najlepši. Boja je jarko koralna-pink. U senci je intezivniji, dok ga sunce malo ispere, ali to ne umanjuje njegovu lepotu. 

u senci
sa blicem
Formula je krema, ali nezgodna. Teško se maže jer je prilično gust. Potrebna su tri sloja da se dobije ujednačena boja na noktima. Najbolji efekat sam dobila sledećim načinom nanošenja - prvi sloj nešto ređi, drugi gušći i treći opet nešto ređi. Suši se nešto sporije nego China Glaze neonci iz ranijih kolekcija, pa je potrebno ostaviti da se prethodni sloj dobro osuši pre nanosa narednog. Suši se polumat. Ja ne volim ovaj efekat, te nakon njega nanosim i nadlak. Thistle so Nicely u kombinaciji sa nadlakom je pravi pogodak - savršeni pink neon lak koji svaka lakoholičarka treba da ima. 

Na slikama imam tri sloja laka, bazu i jedan sloj nadlaka.





Thistle do Nicely u bočici deluje mnogo mirnije. Tek na noktima se uverite u činjenicu da je pravi "eye- catcher". Na internetu slike ovog laka idu od raspona koralno-narandžasti do jarko pink, što navodi na zaključak - probati ga pre kupovine ili lično ga kupiti i uveriti se u boju.

Savršen pink neon lak! China Glaze you did it again! 

Kako vam se sviđa? Vaš omiljeni pink neon lak?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

12 comments

  1. gorgeous shade

    http://prettypurple92.weebly.com/

    ReplyDelete
  2. izgleda divno, onako gumasto neonski haha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Žvaka neon, što bi neki rekli :) Hvala puno :)

      Delete
  3. Stvarno je lep, ali me ne mami, meni se apetit za neonce smanjio...isto mislim da imam sve što mi treba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa kad ih ima sve više i više. Plašim se da će nas prenatrpati bojama, da će nam se smučiti.

      Delete
  4. Volim vidjeti neonce samo ne na svojim noktima haha :D ali moram priznati da je ovaj zaista divan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako, jako je lep. Neočekivano mi se dopao, iako sam mislila da imam dosta sličnih. Trebalo bi da probaš makar jedan. Poznajem ženu koja je ceo svoj životni vek mazala tamne lakove, i odjednom China Glaze Flip Flop Fantasy okupira njenu pažnju i žena se zaljubljuje u neonce... makar neke pristupačne i nosive varijante. Nikad se ne zna :D

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe