China Glaze - Spring In My Step

25.6.14



Lak iz prolećne "City Flourish" prolećne kolekcije, o kome je možda i najviše pisano je Spring in my Step. Pored Thistle do Nicely jedan od najlepših lakova koji su izašli iz China Glaze kuće. Vrtoglavo se popeo na vrh njihovih najpopularnijih nijansi, i ozbiljno preti da skine čuveni Flip Flop Fantasy sa trona.

Iako nisam veliki ljubitelj pastelnih nijansi, sam opis ovog laka me je zaintrigirao. Pastelni krem neon lak! Kao veliki ljubitelj neonaca, kombinacija pastelne boje i neon efekta me je bunila. Razgledanjem slika na internetu imala sam podeljeno mišljenje: negde je bio previše bebi pink za moj ukus, a negde mi je bio previše bledunjav. Ipak sam na sajmu kozmetike odlučila da ga kupim.

Spring in my Step je svetlo bebi pink lak. Opisala bih ga kao kremu sa "malim" neon efektom. Neke devojke bi ovaj lak svrstale u pastelne, ali on u sebi ipak ima malo neonske duše. Mnogo je lepši u senci nego na suncu, jer svtlost sunca ga dosta ispere. 


Formula je gusta i meni je ovaj lak najteži za rad, od svih ostalih koje imam iz iste kolekcije. I posle tri sloja postoji mogućnost da se vide neravnomerni nanosi. Ja nanosim tri tanka sloja. Lak se suši polumat. Tek nakon sloja nadlaka, lak bljesne na rukama. 

Na slikama imam tri tanka sloja, bazu i jedan sloj nadlaka.





U svojoj kolekciji nemam ništa slično, te je ovo prilično unikatna boja za mene. Odlično pristaje svima, i pravi je izbor za proleće i leto.

Kako vam se sviđa? Jeste li i vi poklekli masovnoj histeriji za ovim lakom i postali ponosni vlasnik istog?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

18 comments

  1. Jao super izgleda. Ja volim ovako mat proljetne boje lakova. Gdje se imaju nabavit 'China Glaze' lakovi?

    style-mepretty.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) China Glaze lakove za Srbiju uvozi Alexandar Cosmetics iz Novog Sada. Preko njihovog sajta postoji online opcija poručivanja. Što se tiče maloprodajnih objekata u Beogradu, spisak istih se takođe nalazi na njihovom sajtu, pošto ih ima više.

      Delete
  2. Prelepa boja, ja mogu garantovati 100% da cu postati ponosni vlasnik ovog laka! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da hoćeš jer je lak zaista lep.

      Delete
  3. Predivna nijansa, baš je zvezda ove kolekcije. Obožavam da ga mažem kada je napolju oblačno, tada mi je najlepši. I da, ja ga više volim bez nadlaka, volim taj polumat finiš :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je lep, ali mi se neki drugi iz ove kolekcije mnogo više sviđaju. Ovakve završnice ne bih mogla nositi bez nadlaka. Nekako ne mogu da se srodim sa takvim finišom.

      Delete
  4. Divan je lakic ali meni je još ljepši cvijet na prvoj slici :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, cveti je posebna priča <3

      Delete
  5. baš je lijep ali nedam svoj flip flop fantasy da se natječe s njim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. FFF je ipak prva ljubav većini neonskih ljubitelja.

      Delete
  6. Definitivno je must have boja ove sezone. :) Super ti stoji!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Ja ipak više volim neke druge boje. Nekako se osećam prestarom da nosim često ovu nijansu.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe