China Glaze - Petal To The Metal

29.6.14



Petal to the Metal je još jedan lak iz prolećne China Glaze kolekcije. Bila sam prilično neodlučna što se tiče kupovine ovog laka. Na sajmu kozmetike sam ga uzimala i vraćala iz korpe, da bih kući otišla bez njega. Nedugo posle toga ukazala se prilika za razmenu, te ga dobih za jedan drugi lak. Srećna i zadovoljna jer nisam potrošila novac, a ipak sam mogla da vidim da li su hvalospevi i odlične recenzije istinite.

Boju ovog laka je teško opisati. Ne postoje dve iste slike na internetu. Negde je više pink, negde je više koralne boje. Ja bih ovaj lak opisala kao svetlo koralni sa pink osnovom. U zavisnosti od tena lak može da bude toplijih tonova ili hladnijih, da negde izbija više koralna nijansa a negde pink. Sama kombinacije ove dve, može asocirati na lak jarke boje. Ali Petal to the Metal je mirne nijanse koja prija oku, nije napadan i nosiv je u mnogim prilikama. Okarakterisan je kao "pastelni neonac na granici" ili "blaža verzija prvobitnog Flip Flop Fantasy-ja".


Lak je odlične formule. Dva sloja je sasvim dovoljno za pun efekat i punu boju. Ne ostavlja ćelava mesta, što je karakteristično za neon lakove. Brzo se suši i ima polu-mat završnicu. Jedan sloj nadlaka daje visoki sjaj i Petal to the Metal postaje mnogo upečatljiviji.

Na slikama imam dva sloja laka, bazu i jedan sloj nadlaka.






Petal to the Metal dobro pristaje svima. Prava prolećno/letnja nijansa. Odličan za one kojima je Flip Flop Fantasy "isuviše". 

Kako vam se sviđa? Da li ste više poklonik ove nijanse ili čuvenog FFF-a?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

11 comments

  1. Predivna, predivna nijansa, taman moja :D Predivno ti stoji!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Trebalo bi da je probaš, izuzetno je lep.

      Delete
  2. odlično ti stoji i stvarno je prekrasna boja *-*

    ReplyDelete
  3. FFF je zanimljiv, ali mi ovaj ipak izgleda malo lepše. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Postoji nekoliko verzija FFF laka i razlike u nijansama su primetne, a zašto China Glaze to radi, ne znam. Pitanje je sa kojim FFF-om si uporedila Petal.

      Delete
  4. Ne volim ja ni roza lakove, ni neonci, ipak ovaj meni se svida :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drugačiji je, neon - a opet nije neon.

      Delete
  5. Kupio me je vec kod onog da ne ostavlja celava mesta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da će to većinu devojaka kupiti, kad je u pitanju neon nijansa :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe