China Glaze - At Vase Value

27.6.14



At Vase Value je deo China Glaze "City Floursh" kolekcije za proleće 2014.godine. Iako me u lakoholičarskim i blogerskim krugovima znaju kao osobu sa velikim brojem plavih lakova, moram priznati da ovakvu nijansu nemam. Posle prošlogodišnjeg plavog To Yacht To Handle i zelenog Highlight Of My Summer, At Vase Value je prava sredina. Za mene on je ono što sam želela da prošlogodišnji budu, jer mi se ukus za plave, mint i lakove tog spektra boja istančao i kriterijumi su strožiji nego kod drugih nijansi.

At Vase Value je predivan lak. Ni previše plav, ni previše mint. Odlično doziranje ove dve boje spojeno u jednu bočicu. Na nekim slikama na internetu je više plav, negde više mint. Ja bih ga opisala kao savršen pastelni svetlo plavi neon lak, sa primesama mint nijanse. 



Lak je gušće formule, lakše se maže od Spring in my Step. Dovoljna su dva sloja, ali ja nanosim tri tanka zbog punog efekta i ujednačene boje. Lak se suši polu mat. Postaje izuzetno lep nanošenjem jednog sloja nadlaka.

Na slikama imam tri tanka sloja, bazu i jedan sloj nadlaka.





At Vase Value je jako lepa nijansa. Pristaje svima, nosiva je i drugačija.

Kako vam se sviđa?

You Might Also Like

24 comments

  1. Kad sam videla sliku laka u bočici, mislila sam da je bejbi-plav, ali je i inače lep. :)

    tara-blunt.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Meni ova nijansa nikako nije čisto plava. A što se tiče prvih slika koje postavljam kao najavu, na tim slikama dajem sebi malo "umetničke slobode" ;)

      Delete
  2. Iako ga osobno ne bih nosila, na tvojim noktima mi baš slatko izgleda! :D Pohvale i za divne fotografije kao i uvijek <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, još samo jagodice-boboice fale na vrhovima i imamo ceo slatki komplet :)

      Delete
  3. Preprepreprelijepa nijansa! Savršeno za ljeto!
    :)))

    ReplyDelete
  4. Predivan Tiffany plavi lak, baš ti divno stoji. :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oko je čudo jedno ;) Hvala puno.

      Delete
  5. ovako divne lakove mora da je užitak nositi i slikati :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaiste jeste, više nositi nego slikati jer umeju da prave problem, makar meni toko foto-ture.

      Delete
  6. Prelep je i ne mogu da prežalim što mi ne stoji. Ipak je on za vas hladnije.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Poneću ga ponovo pa da vidiš još jednom.

      Delete
  7. Super je. Volim takve nijanse

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Ja ih obožavam i najviše imam plavo-mint nijansi među lakovima.

      Delete
  8. meni malo više baca na mint nego na plav, ali u svakom slučaju djeluje savršeno, a tako ti i stoji *.*

    ReplyDelete
  9. Juce sam gledala tu boju i htela da uzmem, ali mi je uzivo bio mnooogo svetliji nego na slikama, bukvalno kao da je kap plave boje dodata u beli lak, tj.skoro da je beo. Da li je boja uzivo intenzivnija kada se namaze, nego sto je u bocici? I da li je na slikama "plavlji" nego uzivo?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovako kada ga opisuješ, naprosto mi ne zvuči kao da je At vase Value u pitanju. Na meni je kao na slikama, više mint nego plav. Ali sam imala prilike da vidim ovaj lak na rukama drugih devojaka/žena i ni na jednoj nije izgledao isto: negde je bio plavlji, negde više mint. Ali nigde svetlo plavi, pa skoro beo. Možda bi zaista bilo najbolje da ga probaš negde, da se ne zalećeš sa kupovinom ako ti je već na prvo oko ostavio znak pitanja.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe