Zoya - Sunshine

26.5.14



Poslednji Zoya novitet sa proteklog Sajma kozmetike je Sunshine. Iako ovaj lak nisam imala u planu, kada sam uzela bočicu u ruke nisam mogla više da mu odolim. Teksturni lakovi odlične formule i jedinstvene nijanse su postali moja slabost. Po tome ni Sunshine nije izuzetak.

Zoya Sunshine je deo Zoya Pixie Dust kolekcije za jesen 2013. godine. Pored ovog laka u kolekciji se nalazi još pet prelepih boja, koje se iako namenjene jesenjim danima, mogu da se nose bilo kada.



Sunshine je lak denim plave osnove sa svetlo plavim i srebrno-sivim šljokicama. Kako je u pitanju teksturni lak, nakon sušenja se ove šljokice stapaju sa ostatkom laka, te je efekat na noktima zaista poseban. Tamna denim plava sa presijavajućim šljokicama. Srebrno-sive su znatno ređe, te se mogu videti samo pod određenim uglom. 



Lak je odlične gustine, te je za potpunu pokrivenost i efekat dovoljan jedan sloj. Ja po navici koristim dva tanja sloja. Ali ovo nije neophodno. Brzo se suši. Ispod laka preporučujem obavezno korišćenje boje, da ne bi došlo do farbanja površine nokta. Lako se skida, iako se na prvi pogled može pomisliti drugačije. Ja ga skidam natopljenim tuferom, bez folije. Nisam probala kombinaciju sa nadlakom, jer mislim da lepota ovog laka tada neće doći do izražaja.

Na slikama imam dva tanka sloja laka i obaveznu bazu.





Nakon ovog laka Zoya Pixie Dust kolekcije su postali moji favoriti kada se radi o teksturnim lakovima. Savršena formula, lako nanošenje, veliki izbor nijansi, pristupačna cena. Više od toga ne mogu poželeti. Naravno, nisam se zaustavila na ovom laku iz jesenje Pixie Dust kolekcije...

Kako vam se sviđa? Neke preporuke za Zoya Pixie Dust lakove, ali i one iz redovne postavke?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

18 comments

  1. Savršen je. Svaki Pixie Dust je savršen :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Svaki koji sam probala je odličan.

      Delete
  2. Da li postoji neki Pixie Dust koji nije posebno privlačan? Prelepo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne postoji. Svaki je divan i poseban. Zaista su se usavršili. Hvala puno.

      Delete
  3. Da znaš da sam ga baš sinoć nalakirala i upravo ga imam na noktima. Prekrasan je, zaista jest. Obožavam Zoya Pixie Dust kolekciju, imam još Carter i Chitu, a rado bih i Arabellu. :) Teksturci su mi postali najdraža formula uz običnu kremu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zoya teksturci su fenomenalni, meni jedni od boljih. A boje i kombinacije su neponovljive.

      Delete
  4. aaaaa, kako je dobar! fantazija!

    ReplyDelete
  5. Predivan je malo reći za ovaj lak. :) Ali hit mi je što ga nismo pominjale uopšte, a onda je na sajmu zavladala opšta pomama. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tolika pomama da smo ispraznili police. Predivan je.

      Delete
  6. Very beautiful nail polish! But why did they call it Sunshine :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I have no idea for name. But i like it :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe