Noviteti - April ´14.

2.5.14



April mesec je prošao u znaku novih kolekcija lakova za nokte. I još nekih sitnica, naravno. Takođe ovogodišnji Sajam kozmetike nije mogao da prođe bez mene. U društvu divnih devojaka, sa kojima delim strast prema lakovima, sam provela subotnje pre podne. Odlično smo se provele, utvrdile da ćemo naradni sajam ići zajedno. I kako onda da odolimo kupovini?

Moja draga Shine Eye je dolazila do Srbije ovog meseca i donela mi dugo očekivane Picture Polish lakove. Hvala ti mnogo na ove prelepe četiri bočice.




Kupovina polovnih lakova je odlična stvar, ali samo ukoliko ste sigurni u osobu koja ih prodaje. Tako sam ovog meseca udomila jedan OPI, koji mi je dugo izmicao iz ruku. 



Divne Zoye, moj ulov za prolećni sajam. Dugo sam ih čekala i dočekala sam. Prelepe su!



Novi Morgan Taylor. Jako mi je žao što ovih lakova neće biti u širokoj prodaji. Jako kvalitetni lakovi čarobnih boja i finiša.



Veseli China Glaze. Prave prolećne i letnje nijanse. 



Sredinom aprila sam od Alexandar Cosmetics-a dobila paketić na poklon. Moram da napišem da mi je izuzetno drago što postoje ljudi koji prate rad domaćih blogera, cene našu reč i ono što mi radimo. Zato im veliko hvala što nas ponekad obraduju lepim poklonima. Paket je sadržao Seche Vite lak za nokte, Body Drench Green Tea Hand Repair Lotion i uzorke Ashley body and masage losiona. Amika sprej za volumen kupujem drugi put i dalje ga volim.




Nekoliko dana nakon paketa od Alexandar Cosmetics-a, stigao mi je paket od Vichy kompanije. Još jedan primer lepog odnosa naših uvoznika prema domaćim blogerima. Zaista sam se obradovala. Jedva čekam leto da isprobam kremu.


Posle duže vremena naručila sam dva Avon proizvoda. Poklela sam zato što mirišu na čokoladu. Krema za ruke i piling za telo.


Još jedna kupovina polovnog kozmetičkog preparata. Ovog puta je u pitanju Chanel senka, koju svojevremeno nisam stigla da kupim, a kako je limited edition više nije dostupna. U ovom slučaju, takođe preporučujem kupovinu samo od osoba koje su proverene.



Na kraju mesec april je mesec lakova. I drago mi je zbog toga.

Šta ste vi novo kupili proteklog meseca?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

16 comments

  1. Savrseni su ti noviteti. :) Ashley losioni su divni. Toliko lepo mirisu da parfem zaista nije potreban. ;)

    ReplyDelete
  2. Picture Polish lakiće sam primijetila i u jednom od prošlih postova (bar mislim da su to oni bili), savršene nijanse i jedva čekam swatcheve! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čim bude više sunčanih dana, slede swathcevi Picture Polish lakova.

      Delete
  3. Toliko mi je drago što sam videla Sunshine uživo. Zaista je prekrasna boja.
    Noviteti su ti veoma zanimljivi i drago mi je što ih ima toliko i uz to različitih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Ipak je šarenilo boja najlepše. Sunshine je divan lak.

      Delete
  4. Ja se nikad ne mogu nagledati tvojih lakova !! :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Ima ih dosta.

      Delete
  5. odlični su ti noviteti, ni ne znam šta da izdvojim! sad se čekaju swatchevi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Ako mene pitaš, tvoji favoriti su Picture Polish :)

      Delete
  6. Jedva čekam vidjeti sve ove lakove swatchane! Predobri su mi svi!

    ReplyDelete
  7. kako zoya lakovi meni izgledaju nestvarno :))
    divno si se ponovila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Veruj mi da ni ti ne bi mogla odoleti Zoya Payton laku.

      Delete
  8. super stvarčice :)
    baš sam jučer kupila jedan divan mat petrolej lak i sutra ću ga isprobati :D

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe