Morgan Taylor - Rebel With A Cause

6.5.14



Još jedan novitet sa prolećnog Sajma kozmetike - Morgan Taylor Rebel With A Cause. Volim Morgan Taylor lakove i jako mi je žao što se ipak neće pojaviti u širokoj prodaji, bar ne još. Ne postoji ni jedan Morgan Taylor lak za koji bih mogla da kažem da nije dobar. Boje su im originalne, drugačije; finiši raznoliki i zanimljivi; gustina, mazanje, četkica odlični. Nemaju veliki broj kolekcija, i posebno mi se sviđa što u svakoj nema veliki broj nijansi. Jer manje je ipak više.

Rebel With A Cause je deo kolekcije za zimu 2014. godine pod nazivom Glam Rock. Pored ovog, kolekcija broji još pet odličnih nijansi.



Kada pomislim na ovaj lak setim se legende pedesetih, njegove crvene jakne i ledenog pogleda...

*Izvor
Rebel With A Cause je prelep duboko bordo lak sa hladnom ljubičastom osnovom. Šimer je zaista prelep. Boje koje se prelivaju na suncu su tamno crvena, bordo, ljubičasta ponekad se vidi negde svetlo plava i pink nijansa. Sa različitom vrstom osvetljenja ili različitim dobom dana, lak dobija različiti stepen intezivnosti boje. U senci je tamno bordo, skoro ljubičast sa teško vidnim šimerom. Na suncu je jarko bordo, sa jasno izraženim šimerom. Senka ga čini običnim, jednoličnim, dok sunce izvlači svu lepotu iz njega.




Lak je odlične gustine. Jedan puniji sloj je dovoljan za prekrivenost nokta. Ja više volim dva tanka sloja, jer punoća boje dolazi do izražaja, samim tim šimer je još lepši i ima trodimenzionalni efekat. Suši se srednjom brzinom, tako da je potrebno malo strpljenja i vremena. Nakon sušenja lak nema visoki sjaj. Ja koristim nadlak, jer sa visokim sjajem lak je još lepši. Ispod preporučujem korišćenje baze, zbog tamne nijanse, kako bi se izbeglo moguće farbanje nokta.

Na slikama imam dva tanka sloja, obaveznu bazu i sloj nadlaka.






Iako je izašao u zimskoj kolekciji, ovaj lak je savšen za bilo koje doba godine. Pogodan kako za dan tako i za veče. Ruke sa ovom nijansom izgledaju elegantno. Divno pristaje svetlijem tenu, jer onda sam lak dolazi do izražaja.

Kako vam se sviđa? Jel imate neki Morgan Taylor lak? Neke preporuke?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

24 comments

  1. Jao, jao, jao što je lep! Pa kako taj šimer isijava iz njega. Divno izgleda na suncu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divan je. Mislim da bi se ti oduševila ovim lakom iako znam da imaš dosta sličnih. Donosim da ga vidiš i uživo.

      Delete
  2. Lepotan <3 I bas je za ovo vreme, dok ima sunca!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bez sunca ništa. Lep je on i u senci, pooblačnom danu. Onda dobija na dubini boje, ali prelep šimer nije vidljiv.

      Delete
  3. bio on s povodom ili bez istog, fenomenalno izgleda, želim ga *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako sam i ja pomislila kad sam ga prvi put videla. Znala sam da mora biti moj.

      Delete
  4. Wow! Prekrasan je! <3

    ReplyDelete
  5. nemam nažalost niti jedan ovaj lak,,, ali stvarno je predivan :D
    totalno neobična ta neka bordo-ljubičasta boja, stvarno ima poseban finiš :)
    ako bi ikad imala priliku kreirati svoju nijansu - bila bi ovakva :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da će Morgan Taylor lakovi biti dostupni i kod vas na tržištu jer su zaista vrhunskog kvaliteta.

      Delete
  6. Kakva boja! Prosto izgleda nestvarno, kao da je Photoshop!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije nije, photoSHIT :D Ali da je prelep, jeste.

      Delete
  7. Savršen! Još se u bočici videlo kakav potencijal ima ali na slikama ubija :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A poslužilo je i vreme za slikanje. Ispao je savršeno na slikama, a na noktima je još lepši.

      Delete
  8. Zanimljiva nijansa. :) Nemam još nijedan Morgan Taylor lak ali sviđa mi se bar deset nijansi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kad kreneš sa jednim njihovim lakom, nećeš moći da se zaustaviš. Imaju odlične krem formule, još bolje šljokice kojima se svaki nedostatak oprašta zbog jedinstvenosti u sklopu boja.

      Delete
  9. if, ovaj mi je najbolji mt kog sam videla sad!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čekaj da vidiš jedan Cajin plavac, oduševićeš se.

      Delete
  10. Predivan je, biće odličan za jesen i zimu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odličan. Mada koliko je lep može da prođe kad god.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe