Mixa Hand Cream Repairing Surgras

16.5.14



Leta 2013.godine prisustvovala sam jako lepom nesvakidašnjem događaju u Srbiji - L´Oreal Beauty Planet. Tom prilikom svaka zvanica je dobila paket različitih proizvoda kompanije L´Oreal. Između ostalog, u mojoj kesi se našao i primerak Mixa najprodavanijeg artikla. U pitanju je krema za ruke Mixa Intesive Care Dry Skin Hand Cream Repairing Surgras odnosno Mixa Obnavljajuća krema za ruke bogata lipidima. Kao neko ko izuzetno voli kreme za ruke i posebnu pažnju pridaje nezi tog dela tela, obradovala sam se ovom komadu. Međutim, kada sam je probala shvatila sam da će morati sačekati zimu i hladnije dane, jer mi nije odgovarala za letnje vrućine i sušu.


Pored ove kreme postoji još jedna, veoma sličnog pakovanja ali za drugačiji tip kože ruku. Druga krema nosi naziv Mixa Intensive Care Dry Skin Hand Cream Intense Nourishment i ona je za suvu i veoma suvu kožu. Krema koju sam ja dobila je za izuzetno suvu i oštećenu kožu. 

Krema dolazi u neprovidnoj beloj tubi i količini od 100ml. Otvor na tubi je nešto manji za gustinu kreme, ali se ipak može lepo odrediti potrebna količina.


Šta obećava proizvođač

Sa Mixa-om osteljiva koža ima pravo na efikasnu negu. Moćni aktivni sastojci su nežni prema koži. Obnavljajuća krema za ruke bogata lipidima sadrži visoku koncetraciju aktivnih sastojaka, koji dubinski obnavljaju i umiruju suve i ispucale ruke. Idealan proizvod za izrazito isušene ruke. Idealna za veoma hladno zimsko vreme. 

Krema sadrži hranljivi glicerin i ovseno mleko, hipoalergena je bez parabena.


Sastav:


Moje mišljenje

Kako je bilo letnje vreme kad sam dobila ovu kremu, nakon prvog nanošenja sam shvatila da ću morati da je ostavim za hladnije dane. Kad su se temperature spustile, izvadila sam ovu tubu i polako počela sa njenim korišćenjem. Moja koža ruku nije preterano suva zimi, ali mi je koža oko noktiju dosta suvlja nego inače te mi je ova krema naročito prijala za negu tog područja. 

Krema je providno bele boje i sadrži glicerin, i to nekima može biti problematično ukoliko ne vole osećaj koji on ostavlja na rukama. Koža ruku upije potrebnu količinu, dok ostatak ostavlja fini zaštitni sloj. Ukoliko ne volite takav osećaj, višak možete ukloniti papirnom maramicom, što ne umanjuje negu koju vam krema pruža. Takođe idealna upotreba ove kreme se meni pokazala u ulozi pakovanja za ruke. Noću sam nanosila bogat sloj kreme i rukavice. Ujutru su ruke bile meke, nežne i mirišljave.

Krema je dosta gusta i s´obzirom na to očekivala sam teško nanošenje. Naprotiv, krema se izuzetno lako razmazuje. Na slikama je količina kreme koja je meni bila potrebna za dnevnu negu ruku. Za korišćenje kreme kao maske, količina je bila nešto veća.



Moja koža ruku nikad ne puca, te ne mogu da potvrdim dejstvo kreme u toj ulozi. Ali na levoj ruci imam stari mali žulj, iz doba treniranja tegovima, koji se ponekad peruta i njega ova krema odlično drži pod kontrolom. Pokazala mi se odlično i naredne zime je sigurno ponavljam, najviše zbog njenog korišćenja kao pakovanja za ruke.

Krema se može naći u Lilly i DM drogerijama po ceni od (oko) 300,oo dinara. Mixa kozmetika je često na sniženjima, pa se krema može kupiti i za 250,oo dinara. Više o Mixa proizvodima možete videti ovde.

Jeste li probali ovu kremu? Ili možda drugu kremu za ruke iz Mixinog asortimana? 

Hvala na čitanju.

* Proizvod sam dobila direktno od uvoznika, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.

You Might Also Like

4 comments

  1. Jednom sam je probala u DM-u i učinila mi se odličnom. Da trenutno nemam previše otvorenih krema odmah bi je kupila. Ali definitivno će doći na red uskoro :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako bude bilo prilike, obavezno je probaj. I probaj je kao masku, meni je tako još bolja.

      Delete
  2. I meni je ta krema bila odlična, ali poput MakeUp Arene imam već suviše aktuelnih krema pa je pitanje da li ću i kada ponovo kupiti ovu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Krema za ruke uvek ima veliki izbor, i to je nešto što volim da rotiram i istražujem. Mada Mixu sigurno ponavljam kad ponovo dođu hladni dani, najviše zbog efekta koji ima kao maska.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe