MAC je stigao u Srbiju

3.5.14



Tačno na moj rođendan ove godine, tačnije 27.4.2014. otvorila se prva i dugo očekivana MAC radnja u Srbiji, u tržnom centru Ušće u Beogradu. Ovo je ujedno i prva radnja na prostorima bivše SFRJ. Iako sam znala za njeno otvaranje dosta ranije, iznenadila sam se kad sam pročitala da je MAC ipak kod nas došao preko uvoznika. Uvoznik za Srbiju je kompanija Orbico, koja je ujedno uvoznik za Clinique i Estee Lauder kozmetiku. Poučena iskustvom dva navedena brenda, nisam znala šta da očekujem od MAC-a u Srbiji. Ali danas sam konačno ugrabila vremena i otišla da vidim radnju. Ostala sam zatečena i prijatno iznenađena cenama i enterijerom, a posebno zaposlenima, njihovom ljubaznošću, znanjem i željom da pomognu. Cene artikala se ne razlikuju mnogo od cena na evropskom tržištu, kada se uzme u obzir visina našeg pdv-a: tečni puderi 4000,oo-4400,oo dinara; ruževi 2400,oo dinara; lakovi 1300,oo dinara; rumenila oko 3400,oo dinara; senke 1900,oo dinara... To su samo neke cene koje sam zapamtila.

Nakon datog odobrenja, počela sam da slikam radnju. Imala sam sreće, jer u jutarnjim časovima nema gužve, pa je ceo prostor bio samo za mene. Posle fotografisanja, sa Jecom i njenom koleginicom, sam birala puder i korektor. Ovog puta sam otišla praznih ruku kući, jer nijansa korektora koja je meni potrebna je rasprodata, a puder sam morala da iznosim tokom dana na licu. Ali MAC je sada tu, te kupovina omiljenih komada više neće biti mučna.

U ovakvim slučajevima fotografije govore više nego reči, te vas ostavljam njima. Pa da krenemo...


Moram da napišem da je radnja urađena u MAC stilu i ne razlikuje se od ostalih njihovih prostora. Pogled na celu radnju.








Preko puta kase nalaze se mala probna pakovanja, koja su izuzetno praktična za putovanja. 


Najprodavanije nijanse pigmenta iz stalne MAC postave.


Trenutno dostupni lakovi za nokte.


Sjajevi za usne.



MAC ruževi su moji omiljeni. Imam ih nekoliko, i svaki volim istom količinom ljubavi. Srećna sam što kod nas ima široka paleta boja, te na njih posebno obratite pažnju. Neke nijanse je nemoguće pronaći kod drugih brendova. MAC ruževi imaju nekoliko finiša (amplified, amplified creme, cremesheen, frost, glaze, lustre, matte, retro matte i satin - izvor: maccosmetics). Nisam sigurna da su svi ruževi sa zvaničnog sajta, iz stalne postavke, dostupni i kod nas.





U svetu čuvene i najhvaljenije MAC četkice.



Proizvodi za negu lica.



MAC puderi su jedni od najboljih u makeup industriji. Devojke i žene ih rado koriste. Razlog tome je veliki broj nijansi za različite tonove i podtonove kože lice, kao i za različite tipove. Karakteristično za MAC pudere je što nose oznaku NW (neutral warm - za hladne tipove, roza podtona) i NC (neutral cold - za tople tipove, žutog podtona). Ako niste sigurni koja bi vam nijansa pristajala, slobodno čistog lica dođite u radnju i na licu mesta devojke će vam pomoći da odaberete nijansu, koja vam najbolje pristaje. Najčuveniji MAC puderi su Stuio Fix Fluid, Pro Longwear Foundation i Mineralize Moisture Foundation.















Prelepa MAC rumenila, koja lično obožavam. Veliki izbor boja, kamena i kremasta.






Senke svih boja i finiša.






Šta reći na kraju posle ovoliko slika i predivnih komada? Srećna sam što nam je MAC konačno dostupan u Srbiji, jer su zaista odlični u mnogo čemu. Ostaje da vidimo koliko će biti revnosni u nabavljanju limited edition kolekcija i dopune rasprodatih komada. Takođe, i kod nas važi akcija "Back 2 MAC" gde za šest praznih ambalaža, koje se mogu reciklirati (plastična kutija od senke, rumenila, pudera, karmina...), možete zameniti za jedan ruž iz stalne postavke.

Mislila sam da sam sa putovanjem u Rim očistila svoju listu želja sa MAC proizvodima, sada sam je ponovo popunila sa još nekim. Ali radnja je tu i blizu je.

Da li koristite MAC kozmetiku? Jel imate neke preporuke? Jeste li već posetili novu radnju, kako vam se sviđa?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

32 comments

  1. I ja sam super uzbudjena, preporucujem face and body puder, viva glam nicki ruz i rumenila ♥ to sam isprobala, a za ostalo cemo videti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Njihova rumenila jako volim i najčešće posežem za njima. Predstoji nam dosta isprobavanja.

      Delete
  2. E,procitala sam sve postove,od vecine blogerki koje su bile na otvaranju,samo ovaj tvoj post je toliko dobar,i slike fenomenalne uz objasnjenje,da imam osecaj kao da sam bila i ja!! svaka cast!! :)
    inace od Maca nemam nista,jer nista toliko cesto ne koristim,da bih dala toliki novac za jedan proizvod,ali bih bas volela da nadjem neki puder da ima dobru prekrivnu moc,jel imas neku preporuku?? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se sa tobom Coko :)

      Delete
    2. Ne stigoh na vreme, ali je Jeja odgovorila. Kod nje na blogu takođe možeš pronaći odlično poređenje MAC pudera.
      Hvala puno za post i slike, zaista mi znači.

      Delete
  3. Super post, puno divnih slika. :)

    ReplyDelete
  4. odlično si predstavila radnju! Uhvatila sve ono najzanimljivije i navela najbitnije stvari :))
    posetila sam ih, imam i spisak stvarčica koje moram nabaviti :DDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Moj spisak je ponovo stvoren.

      Delete
  5. Nisam imala priliku ranije ništa njihovo da probam,a i sada sumnjam da ću jer je za mene to preskupo.Mada me interesuje koja je razlika između njihovih i jeftinijih proizvoda. Pozdrav od Emine svastare! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sem u ceni, velika je razlika u kvalitetu i u dostupnosti nijansi i boja. Npr. puderi su zaista širokog spektra nijansi, kakav se teško može naći kod još nekog brenda. Retko koji brend pravi pudere sa tačno određenim podtonovima, a to je nešto na šta posebno treba da se obrati pažnja. Senke i rumenila su izuzetno pigmentovana i postojana. Ruževi prelepih i jedinstvenih boja.
      Naravno, sve u skladu sa mogućnostima. Mnogi beauty blogeri rade i komparacije, te se mogu naći slični proizvodi koji su dostupni većini, bilo po džepu ili geografskom području.

      Delete
  6. ajme, sve je tako divno!! voljela bih probati njihove kistiće i lakove :)
    super post!

    ReplyDelete
  7. Izgleda fantastično ... zavidim vam :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Ali, ako imamo mi, imate i vi, tako je uvek bilo. Znaš da će mnogi od nas učiniti da neki omiljeni komadi stignu i do vas :) Tu smo da se pomažemo :)

      Delete
  8. Anonymous4/5/14 13:05

    Toliko si ih dobro predstavila, da nema sanse da ti ubuduce ne salju uzorke. Za cene se ne slazem, ali dobro. Poz

    ReplyDelete
  9. Odlično predstavljanje radnje :)

    ReplyDelete
  10. Obožavam MAC i rado bih malo do Beograda da se počastim, eh...:D Baš me zanima koliko će ažurni biti s LE kolekcijama.
    Prekrasne fotke, kao i uvijek kod tebe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Ostaje da vidimo kako će uopšte ići sa LE komadima i da li će ih biti kod nas. Ali i pored toga, odlično je što imamo stalnu ponudu. NIje Zagreb daleko, uvek možeš da dođeš na kaficu :)

      Delete
  11. Anonymous15/6/14 22:04

    Poštovana,
    da li znate da li ta prodavnica ima varijantu online poručivanja proizvoda za nas kojima nam je daleko metropola? Unapred se zahvaljujem na odgovoru :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za sad ne postoji opcija online poručivanja. Ali za svaku informaciju možete nazvati Ušće Shopping Centar. Oni vas mogu proslediti driketno u radnju, gde možete dobiti tačnije informacije i odgovore na Vaša pitanja.

      Delete
    2. Anonymous22/6/14 11:22

      Hvala najlepse!
      Srdacan pozdrav,
      Ivana

      Delete
  12. A to što testiraju na životinjama nikome ne smeta? Brojne duše pate zbog naše taštine...

    ReplyDelete
  13. Koliko kostaju palete sa 15 sjenila? Blending brush 217 -koliko je? Zelim kupiti jos jednu, a prvu sam kupila u Rimu.

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe