Essie - Van d´Go

8.5.14



Essie Van d´Go je pravi prolećno-letnji lak. Ali kada ga pogledate na svojim noktima shvatićete da je ovo jedna od onih nijansi koju možete nosti uvek, bez obzira da sedite kod kuće i posmatrate kapljice kiše ili uživate na letnjem suncu. Nažalost Van d´Go je nijansa koje nema kod nas u slobodnoj prodaji. Moj primerak je, posle mog dužeg nećkanja, naručen iz Nail Line-a u Subotici, tokom jeseni 2013. godine. Iskreno, ne znam da li ga tamo još uvek ima u ponudi. Iskreno se nadam da će uvoznik za Srbiju, koji nas je ovog proleća obradovao mnogim novim nijansama, promeniti svoj stav u vezi ovog laka. 

Van d´Go je deo Essie kolekcije za proleće 2010.godine pod imenom The Art of Spring. Danas je pored joše nekih nijansi iz iste kolekcije, u stalnoj postavi. Pored njega, kultni status imaju i nijanse Lilacism i Tart Deco.



Kada sam videla promo slike ove kolekcije, ne tako davno, na pamet mi ne bi palo da pokušam da dođem do Van d´Go. Sreća, pa nakon mnogobrojnih odličnih recenzija i slika na internetu, poklela sam i došla do jedne bočice. Sebično ga koristim, jer zaista ne znam kako bih ponovo nabavila još jedan primerak. Boja laka na promo slikama zaista nema nikakve veze sa realnom bojom. 

Van d´Go je lak izuzetno lepe boje, koju ću pokušati što jednostavnije da opišem. Nečije oko više vidi svetlo, skoro bebi roza nijansu, dok nečije registruje više kajsija tonova. Ja bih ga opisala kao mlečnu pink-kajsija boju. 


Van d´Go je lak koji će na svakome različito izgledati, u zavisnosti od boje kože, kao i podtona. Mogu da ga iznesu devojke i toplog i hladnog tena. U zavisnosti od toga lak ima širok raspon - od mlečno krem laka do jarke, skoro neonske nijanse.

Formula je jedna od lošijih, prilično nezahvalna za rad. Zbog mlečno-krem formule teško se maže. Prvi sloj je nejdnak, ostaju tragovi četkice, ćelava mesta. Pošto je nešto gušće strukture sporije se suši. Drugi puniji sloj daje pun efekat i punu boju, ali vreme sušenja je prilično dugo za moje standarde. Tri tanka sloja, s´ time da se svaki prethodni dobro osuši daju divan efekat i divan izgled na rukama. Lak nema visoki sjaj kao završnicu, te preko njega koristim nadlak. Tek tad je lak prava zvezda.

Na internetu sam čitala da su se neke blogerke žalile da boja oksidira nakon nekog vremena i da narandžasti ton postaje primarni, i samim tim lak dosta tamniji. Ja to nisam primetila sa svojim primerkom, te ovo ne mogu da potvrdim.

Na svim slikama imam tri tanka sloja i jedan sloj nadlaka.





Van d´Go je meni izuzetno lep lak, veseo i nežan istovremeno. Veoma ženstven, bez obzira na svoju jarkost. Zbog svega toga mu opraštam nezgodnu formulu.

Kako vam se sviđa? Ako budete imali prilike da kupite ovaj mali dragulj, ne razmišljajte puno - vredan je.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

17 comments

  1. Lepa boja, uvek IN što se kaže. Super ti stoji. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedan od retkih svetlih lakova koje posedujem. Hvala puno.

      Delete
  2. Predivan je, liči mi na voljeni China Glaze - Spring In My Step <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Imam i taj, nisu ni slični ;) Ako ti se sviđa CG i ako ikad naletiš na ovaj Essie - uzimaj ga bez razmišljanja.

      Delete
  3. In love <3<3<3 Predivan!!

    ReplyDelete
  4. nisam ga mazala dugo ali mi je bio jedan od prvih essija. i samo jedan od dva essija koji sam kupila dve bocice! pravi letnji morski izuzetno ide uz blago potamneli ten i to na nogama
    uzasna formula mnogo se tesko maze i jos je moj super star iz 2010 ona mala tanka nikakva cetkica. i da tacno je da oksidira i menja boju postaje tamniji

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divan je, ja ga obožavam. I moj ima tanku četkicu, ali se ja lepo snalazim sa njom. Mada na njegovu formulu bi mnogo bolje došla ova punija četkica. Ja nisam primetila da moj oksidira. Da nije možda i do nadlaka koji se koristi? Ili mu treba duže od dva dana? Čitala sam na internetu da se žale devojke i žene, ali moje oko nije registorovalo promenu u nijansi. Moraću pažljivije da testiram i da probam bez nadlaka da vidim.

      Delete
  5. Divna boja, za leto dušu dala!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. A to leto... pa valjda ćemo ga videti ove godine.

      Delete
  6. Jako je lepa nijansa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnogo je lepa i jako mi je žao što je nema u redovnoj ponudi kod nas.

      Delete
  7. Ja ovo moram na jedan nokat makar da namazem, hvala :D.

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe