Essie - Hide & Go Chic

13.5.14



Essie Hide & Go Chic je deo Essie kolekcije za proleće 2014. godine. Kod nas u drogerijama (Lilly i DM) se pojavio u martu mesecu. Po reklamnim slikama Hide & Go Chic je dragulj kolekcije, što zaista jeste. Ta njegova osobenost dolazi do izražaja kada se namaže na nokte. Kao veliki ljubitelj plavih lakova, slobodno mogu da napišem da ovakvu nijansu nemam u svojoj kolekciji. 

Prolećna kolekcija nosi istoimeni naziv kao i lak, i pored njega ima još pet nijansi, neke već viđene, a neke su vredne pažnje.




Essie Hide & Go Chic je lak čija me je boja dosta namučila prilikom fotografisanja. I pored svog truda, nekoliko pokušaja različitim danima da ga slikam i svog umeća nisam uspela da izvučem identičnu boju kao što je na mojim noktima. Na slikama je lak za dve-tri nijanse intezivniji i svetliji. U prirodi je nešto dublje plave boje. Na mnogim slikama na internetu se razlikuje, u rasponu od prave teal plave nijanse pa do skoro jarko plave. Čak se i promotivne fotografije dosta razlikuju. Ja bih ovu nijansu okarakterisala kao denim plava sa primesama plavo teal nijanse. 



Lak je izuzetna krema i ima jednu od najboljih forumla ovakve vrste lakova, sa kojima sam imala prilike da radim. Jedan sloj je dovoljan za potpunu prekrivenost nokta. Ja koristim dva tanka sloja, jer se tako dosta brzi suši i boja je prelepa. Lak ima visoki sjaj kao završnicu, te korišćenje nadlaka nije obavezno. Ali bih zbog plave boje preporučila korišćenje baze, kako bi se izbeglo farbanje nokta.

Na slikama imam dva tanka sloja, uz obaveznu bazu i baz nadlaka.





Essie ovu boju opisuje kao "ljubav na prvo mazanje" i zaista je u pravu. Lako je se zaljubiti u Hide & Go Chic. Boja je jedinstvena i mislim da odlično pristaje svima, bez obzira na ten i podton kože.

Kako vam se sviđa? Nadam se da ste do sada ipak nabavili svoj primerak Essie Hide & Go Chic-a.

Hvala na čitanju. 

You Might Also Like

16 comments

  1. Tebi ovakve boje divno stoje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Izgleda da su one pronašle mene a ne ja njih.

      Delete
  2. Imam ga i volim ga :) I mene je namučio kod slikanja, izgleda da je riječ o nefotogeničnom laku :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno ga je teško uslikati, naprosto nemoguće uhvatiti pravu nijansu. Ili je previše plav, ili previše taman, ili svetao... Kako god probaš ne vredi.

      Delete
  3. dopada mi se kako ti stoji :)
    lep je lak, iako isprva nisam bila sigurna
    u nijansu, ali mi se iskristalisalo i sada slobodno mogu
    reći da mi se jako dopada taj ton plave :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Zaista je poseban.

      Delete
  4. Divan, drago mi je da sam ga uzela, iako sam u tom periodu rešila da racionališem. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Da nisi, sad bi ga definitvno uzela.

      Delete
  5. čekam da ga snize u dm-u pa ću ga i ja kupiti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koliko znam sniženje je sad do 31.05.2014. ali ne znam da li u tu grupu spada i nova kolekcija.

      Delete
  6. Koju bazu koristiš?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trenutno OPI Start to Finish - originalna formula (sa formaldehyd-om) jer sam imala problem sa listanjem noktiju u poslednja dva meseca. Inače istu tu bazu samo formulu bez formaldehyd-a.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe