Balea proizvodi za negu tela - 2

29.5.14



Ranije sam već pisala o Balea proizvodima. Uradila sam kratke recenzije meni omiljenih mazalica za telo ovog brenda. Danas ću uraditi isto tako par kratkih recenzija o njihovim kremama i uljima za tuširanje. Volim njihove proizvoda jer pored izuzetno pristupačnih cena, zaista su kvalitetni i dobri. Naravno, uvek se desi neka omaška, ali kako nisu astronomske cifre velike žali za njima nema. Takvim proizvodima ja nađem drugu namenu, te ih uvek iskoristim.

Balea kreme i ulja za tuširanje su moji omiljeni. Iako sam ranije uglavnom koristila Palmolive i Niveu, Balea ih je ipak potisnula. Raznovrsnost ponude, mirisa i nege je ipak učinilo svoje. Neki od komada sa slika se više ne proizvode, ali su svi zasluženo na fotografiji. Balea ulja obožavam. Meni su se pokazala fantastičnim za moje potrebe kože. 


Balea krem gel za tuširanje sa uljem marula oraha i mlečnim proteinima je jedno od najboljih krema za tuširanje koje sam ikad imala prilike da probam. Kako letnje vrućine počinju da jenjavaju ja posežem za ovom bočicom. Dosta je gusto, lepo peni, lako se ispira i odlično neguje. Dok ne krenu hladni zimski dani, nakon tuširanja ovim gelom, nije mi potrebna dodatna nega. Iako je naznačeno da je uljani gel, nakon tuširanja na koži ne ostaje trag masnoće niti zaštitni film. Miris je božanstven i dugo se zadržava na koži. Podseća na Balea kremasti uljani losion za telo sa bademovim uljem i marulom. Iz iste linije su, i kao treći proizvod koji pripada ovoj grupi je kupka. 


Ranije je ovaj proizvod bio označen kao limited edition i jedno vreme ga nije bilo na policama DM drogerija u Beogradu. Sreća, pa pre skoro dve godine se ponovo pojavio, ali bez čuvene crvene limited edition oznake. Sada je dostupan, i uvek mu se rado vraćam. Cena je oko 200din (zaista nisam sigurna jer uvek kupujem više proizvoda)

Sastav: 


Novi proizvod sličnog ranga koji se pojavio jeseni 2013. godine je i Balea gel za tuširanje od semena grožđa i pistaća. Iako se pojavio pred hladne dane, meni ipak više prija prethodno opisani proizvod. Daleko od toga da je ovaj gel loš, naprotiv. Nešto je ređe gustine od prvenca, te posle njega meni ponekad treba dodatna nega. Lepo se nanosi, još lakše ispira. Miris je izuzetno lep, meni čak slatkasto-osvežavajući. Miriše malo drugačije od istoimenog losiona, ali ako se koriste u kombinaciji miris je prelep, nega zadovoljavajuća. Da ne volim Balea krem gel za tuširanje sa uljem marula oraha i mlečnim proteinima, toliko mnogo, ovom bi se rado vratila. Ali ga ipak neću ponoviti. Nije limited edition za razliku od losiona, tako da ga ima u prodaji. Cena je oko 200 din.


Sastav:


Neprežaljena kolekcija proizvoda, koju sam obožavala zbog mirisa, je ubrajala i Balea kremasti gel za tuširanje od kokosa i cveta tijare. Ove linije više nema u prodaji, i to mislim da nikad neću prežaliti. Jer do danas nisam pronašla adekvatnu zamenu za gel za letnji period. Ima ih mnogo u ponudi, ali ne i onih slatkastih letnjih mirisa koje obožavam. Ovaj kremasti gel je imao sve što ja želim od ovakvog proizvoda. Lako se nanosi, još lakše ispira. Miris je prelep i moja koža ga voli, prija joj te dugo miriše. Leto u Beogradu je nesnosno te na dan umem da se istuširam i do pet puta. Iz tog razloga, mi ovaj gel odgovara. Nakon njega ne koristim mleko ili losion za telo, jer moju kožu dovoljno neguje na visokim temperaturama. U šteku imam još pet bočica ovog čudotvornog proizvoda, i kad ih potrošim moram krenuti u potragu za nečim drugim.


Sastav:


Kako dolaze i prolaze sezone, Balea uvek izbacuje nove proizvode. Sada pred leto stigli su nam proizvodi sa laganim letnjim svežim ili voćnim mirisima, a dosta njih tek treba da stigne. Kako to Balea inače radi, nije isključeno da mnogi od ovih proizvoda budu limited edition.

Da li ste koristili neki od ovih proizvoda? Koja je vaša omiljena tuširalica? Neke preporuke?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

4 comments

  1. I ja sam obožavala cocos & tiare gel, ovaj od marule sam isto kupila preko nekoliko puta, a gel od pistacija nažalost kod nas nije dostupan. Šteta, rado bih ga isprobala, losion mi je prekrasan. Balea stvarno zna pogoditi s tuširalicama i mazalicama. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pristupačna cena i solidan kvalitet je zaista obeležje Balee. Jako volim njihove proizvode ovog tipa. Šteta što su neke fantastične mirise povukli.

      Delete
  2. Morat ću potražiti ovaj sa pistacijama, obožavam pistacije i kao miris i za jesti! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Još uvek je dostupan u DM drogerijama.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe