Sajam Kozmetike - Dodir Pariza, 26. i 27. april 2014. godine

26.4.14



Ovog vikenda, tačnije 26. i 27. aprila tekuće godine, se održava 23. međunarodni sajam kozmetike na Beogradskom sajmu. Kako sam prethodne godine preskočila i prolećni i jesenji sajam, odlučih da ovaj posetim. Na ovakve sajmove volim da idem sama, jer samo tako mogu da vidim sve što me zanima. Ali ove godine nas pet lakoholičarki se dogovorilo da idemo zajedno. I bilo je zaista divno. Toliko nam se svidelo, da smo se već dogovorile da dođemo i na jesenji, samo u proširenom skupu. Od devojaka koje su mi pravile društvo, bile su i meni drage blogokoleginice Malo Prase i Tijana. Opuštajuće je ići sa nekim ko deli istu strast.

Sajam je otvoren još sutra, 27.aprila od 10:00 do 20:00h, a cena ulaznice je 350,oo dinara.

A šta sve ima na sajmu? U ovom slučaju fotografije govore više od reči...



Prvo smo posetili OPI štand. Uvoznik za Srbiju je Primax doo Beograd. Svi lakovi su 800,oo dinara, sem lakovi iz DS serije čija je cena 1100,oo dinara.





Čuvene OPI korpice, gde su svi lakovi po 500,oo dinara.



Nove kolekcije Zoya lakova su stigle na sajam. Uvoznik za Srbiju je Ultra Sun Beograd. Cena lakova na sajmu je 604,80 dinara, a PixieDust kolekcije 756,oo dinara.







Morgan Taylor lakovi. Cena laka je oko 700,oo dinara. Na žalost, ovi lakovi se neće naći u slobodnoj prodaji u Lilly drogerijama kako je prvenstveno najavljeno.



Preslatki Depend lakići. 


Jessica lakovi za nokte i sredstva za negu noktiju. Uvoznik za Srbiju je Aluna Srbija. Moje saučesnice su se obrušile na ulje za negu noktiju i zanoktica. Ja ga u ovoj turi nisam kupila, jer imam tri sredstva za negu tog područja koja čekaju svoj red. Sledeći put...






Ove godine Alexandar Cosmetics je učinio odličnu stvar razdvojivši štandove za NYX dekorativu i ostali asortiman. Tako je značajna gužva, koja je kod njih normalna za svaki sajam, ove godine malo pregrupisala snage. To je nama ostalima, koji više volimo lakove koje ova firma uvozi, dalo prostora za razgledanje. Cene nisu snižene, te su iste kao na njihovom sajtu.

NYX štand...







Šarena Amika...



Zelena Macadamia...


InSight preparati za negu kose, za kojima su poludela većina devojaka u Srbiji. I šarmantna promoterka sa prelepim crvenim dredovima.




Moji voljeni China Glaze lakovi. Bogatstvo boja, finiša, topera, sredstava za negu noktiju. Nove kolekcije i one stare. 






Zanimljiva kolekcija koja me baš mami, a znam da ih ne bi nosila često. Verovatno bih ih držala pored monitora i samo gledala koliko su lepi. Kolekcija "Surprise".






Fenomenalni, ali nepravedno zapostavljeni, Seche lakovi. 





Prase i ja smo zapele za prelepe, šarene Amika torbe. Pa smo dobili tri. Nas dve srećne i zadovoljne. 


A u kesama je bio i naš ulov sa ovog sajma. Kupovina nas četiri, jer je Tijana morala ranije da ode.





Moja kupovina na ovogodišnjem prolećnom sajmu kozmetike. Veliko hvala gospođi Leli iz Alexandar Cosmetics-a.


Sada odmaram i uživam u novim mezimcima. Jedva čekam lepše vreme i duže sunce da ih sve polako isprobam.

Da li ste bili na ovogodišnjem sajmu? Kako ste se proveli? I ono najbitnije: šta ste lepo kupili?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

48 comments

  1. Lep post i lepo iskustvo sa sajma..
    Samo ja bukvalno ukupno imam samo par lakova više nego što si ti kupila na sajmu, pa ne znam šta će ti toliki lakovi?
    I zašto samo kupovina lakova na sajmu?

    Ja sam htela da idem, ali mi nekako žao da dam tih 350din, a opet nije mi neophodna ne znam koja kozmetika, a kad se ode na sajam kupi se dosta toga, posebno neplaniranog. :D
    Razmislicu do sutra :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pitati devojku koja ima blog o lakovima zašto ih ima više od 10 je kao pitati devojku sa modnim zašto nosi suknje kad ima toliko pantalona ili devojku koja ima blog o kuvanju zašto pravi slatkiše pored divnih salata. ljubav je to, koja se ili ne razume, ili razume, pa ti se posreći da usput upoznaš i druge divne osobe koje dele istu strast koje ti prosto obogate život!

      Delete
    2. Pa dobro, fino.. :)
      nego mi žao tih lakova, pola bude bačeno pre nego što je iskorišćeno..
      A inače post sam videla na stranici Serbian Beauty Blogers, pa nisam obraćala pažnju o tematici bloga..
      Poz

      Delete
    3. Nemoj da ti bude žao, lakovi nisu kvarljiva roba :)

      Delete
    4. Kako ne? Pa stegnu se posle određenog vremena, a imaju i rok trajanja.
      I ako se ne stegnu, svakako bar promene malo teksturu.

      Delete
    5. Razređivač sve to lepo sredi ;)

      Delete
  2. Jojjjj.....milina za oci....da sam znala za onu korpicu gde su lakovi po 500din. pa da mi kupis neki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Problem sa korpicama je taj što nikad se ne zna šta će biti u njima. Ali ima ih na svakom sajmu, minimum dva puta godišnje, pa ćemo se dogovriti za naredni put.

      Delete
  3. sve sve, ali crveni dredovi <3 jao, kako bih zagnjurila među nove zoye i opi ds i čuvenu korpicu.... drago mi je da ste uživale, i super ulov!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Devojka ima fantastičnu boju kose i frizuru. Ovog puta su mi Zoye izmamile uzdah, mnogo više nego OPI. Ajd da nam se na jesen pridružiš. Šta ćeš tamo dole, biće mnogo vruće :)

      Delete
    2. kakvi komentari za dredove... pocrvenela sam :D hvala :) <3

      Delete
    3. Ah, to si ti? :) Drago mi je da smo se upoznale makar na minut i u prolazu, dok te grupa mojih saputnica sletala pitanjima :)

      Delete
  4. Ooooodličan izveštaj :) Samo, nije mi baš prijao, sad mi je tako žao što propuštam ovaj sajam :( :/
    OPI korpica deluje kao da može svašta lepo da se nađe, i dobro je što si uslikala novu CG kolekciju :)
    Ulov ti je divan, naročito prvih pet sa desne strane. Kako se zove Morgan Taylor?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. U korpici je stvarno bilo mnogo toga. Na jesen nemoj propustiti. Morgan Taylor je Rebel Without A Cause.

      Delete
  5. Posle tvog izvestaja kao da sam bila na sajmu :) Super kupovina :)

    ReplyDelete
  6. odličan post! slični su i naši dani ljepote ali je manji prostor i ponuda, npr. macadamiin štand je bio jako malen ali se china glaze raspištoljio :D
    jedva čekam slikice novih lakića :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Uskoro lakovi, jedan po jedan sa malim pauzama između :D

      Delete
  7. Pa to je bas veliki sajam! Super slicice. Ja zamisljala par standova, kad ono bas dogadjaj!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za naše pojmove velik. Mada uvek može bolje, šarenije i veće, ali to uvek zavisi od prijavljenih i zainteresovanih. Uvek prednjače lakovi za nokte i proizvodi za kosu. Idući je u oktobru, pa ako budeš mogla da se tako isplaniraš poseti nas ;)

      Delete
  8. Jao divno, hvala za ovaj post, bas sam uzivala, kao da sam bila tu, dobre su ti slike pa si mi dobro docarala i fino prikazala stalke i boje :-)
    Vjerujem da cu sa zadovoljstvom pregledati i postove svih ostalih cura koje su bile na sajmu i pisale o tome. :-)
    A super su lakici koje si odabrala posebno Zoya ( raspametih se nacisto na stalak :-) )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Zoya stalak ovog puta prelep.

      Delete
  9. Divne slike i izveštaj, stvarno sam uživala u jučerašnjem danu, i jutros u retorspektivi svega lepog sa sajma. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Ponavljamo na jesen :)

      Delete
  10. Anonymous27/4/14 11:48

    Jaao sto vam je bilo lepo!Nemoj da cekas lepo vreme,mazi odmah,odmah sve,pa da vidimo te lepote na nokticima :)))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Neki lakovi su već isprobani, a neki nošeni :)

      Delete
  11. Postala si pro kad su fotke u pitanju. Jesi li koristila novi aparat? :)
    Fenomenalan je izvestaj. Sa uzivanjem sam ga procitala! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Novi drugar, novi. Još uvek učim i snalazim se polako. Čitanje uz kaficu :)

      Delete
  12. Super izvestaj. Drago mi je da vam je bilo lepo. Nadam se da cu imati prilike da posetim sledeci sajam :)

    ReplyDelete
  13. Ajme, koji post, koje fotke! *.* Raj za oči, pogotovo Zoya i CG lakići! :)

    ReplyDelete
  14. Slike su božanstvene, morala sam nekoliko puta da ih izvrtim! Bilo nam je predivno ali nisam ni sumnjala da će biti drugačije! Posebno sam srećna zbog torbe :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Torba je hit sajma :)

      Delete
  15. Bas je lep post i slike su fantasticne! Bojim se da ni ja ne bih koristila te China Glaze iz Surprise kolekcije, mada me mame. Devojka sa dredovima je PREslatka i mnogo su lepi dredovi u toj boji :)
    Zavidim vam na sarenoj Amika torbi. Ja padam na sve sto je sareno a verujem da ne bih odolela tim torbama.
    Lepe si boje odabrala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Ma koliko lepi CG iz Surprise kolekcije, stvarno mislim da ih ne bi koristila često. Imam isuviše malu nokatnu ploču za tako krupne šljokice. Torba je toliko lepa i šarena, da nismo imale stida i srama, pa smo je otvoreno tražile :)

      Delete
  16. Cakle mi oči, ne mogu da prestanem da gledam slike *.*

    ReplyDelete
  17. Replies
    1. Yes, it is Zoya Dream. Wonderful nailpolish.

      Delete
  18. Sjajan izveštaj i drago mi je što ste se tako lepo provele. Noviteti su ti baš zanimljivi i mislim da će u te u nekom momentu zamoliti da poneseš ovaj MT da ga uporedim sa BCC.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nedostajala si, da znaš. Na jesen idemo u punom sastavu. MT nosim na prvu kafu, uteftereno :)

      Delete
  19. Jeco imas li fb? ako imas dodaj me... pod ovim sam imenom i prezimenom :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemam facebook nalog za blog. Nisam još odlučila da uplovim u te vode :) Ali pratimo se preko gfc-a :)

      Delete
  20. Anonymous30/4/14 11:49

    Prelepe fotografije! Kao da sam bila tamo.... Molim te reci mi kako doci do ove Amika torbe? Da li je dovoljno kupiti neki njihov proizvod(e)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Torbe su se dobijale na kasi, umesto klasicnih kesica za pakovanje kupljene robe. Nas pet smo kupile sve na jedan račun, pa smo dobile tri kese koje smo međusobno podelile. Ne bih znala da ti kažem da li se uz naručivanje njihovih proizvoda sa sajta dobija torba, ali uvek možeš da ih pitaš telefonom ili e-mailom.

      Delete
  21. Prekrasne fotke, Jelena, svaka čast! Super vam je taj sajam, voljela bih ga jednom posjetiti, mislim da bih ostavila pola plaće tamo! :D Ne znam što mi je privlačnije - Alexandar Cosmetic i njegov NYX, Blush četke itd., OPI, Zoya, China Glaze... Vratila bih se s punom vrećom. :) A usput rečeno, vreće koje ste dobile su totalno fora :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Torbe su zaista jako lepe i vesele. Mogle bi biti vece, ali nisu lose. Dodji jednom prilikom, sto da ne :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe