Noviteti - Mart ´14.

2.4.14



Tokom proteklog meseca nisam puno kupovala. Da li sam shvatila da mnogo toga imam ili mi je savest proradila, ne znam. Možda sam konačno nesvesno naučila da povučem ručnu... Sve u svemu, kupila sam ono što sam stvarno želela već neki period, nešto sam dobila, a nešto mi se omaklo. Mada ovog puta, lista onoga što sam želela da "probam" ja znatno manja nego inače. Da budem iskrena, nadam se da ću nastaviti ovim putem.

Mala srećna i šarena gomilica, u skladu sa prolećnim bojama.


Mnogo sam čitala o Alverde prirodnoj, a pristupačnoj kozmetici. Ranije sam koristila njihove gelove za tuširanje, i bila sam zadovoljna. Kad sam videla mleko za telo i gel za tuširanje, oba iz limitirane kolekcije, sa mirisom vanile i limuna, krišom sam ih njušnula na sred radnje i iduće čega se sećam jeste da ih nosim na kasu. Divni su, tako letnji, tako sveži, a opet dovoljno slatkasti, da meni koja ne volim miris citrusa ublažava "kiselinu".


Istog dana sam na kasu ponela i novi buter za telo, takođe limited edition. Sramota me je, nisam ga joša otvorila. Ne znam ni kako miriše, ali je bitno da sam ga donela kući... Priznajem, omamila me boja i pakovanje.


Umesto potrošene Mixa micelarne vode za čišćenje lica i skidanja šminke, odlučila sam da probam novu Alverde penu za istu namenu. Prvi utisci su pomešani, ali videću kako će se slagati sa mojim licem kada krenu topliji dani.


Kako su svi nahvalili njihove roll antiperspirante, a moj voljeni Garnier je bio na izmaku, kupih jedan Alverde. Da vidim to prirodno čudo.


Koliko mi se svideo ili ne, govori podatak da sam nekoliko dana nakon njega otišla i kupila novi Garnier...


Od kume sam dobila i Vandini kremu za ruke. Za sad vam mogu reći da divno miriše. Još je ne koristim, jer torišim La Roche-Posay Cicaplast Mains, kojoj ću posvetiti poseban post.


Na promociji La Roche-Posay Effaclar Duo [+], o kojoj sam pisala ovde, sam na poklon dobila novu kremu za lice i gel za umivanje.


Od Vichy kompanije, u akciji "100 dana 100 žena", sam dobila i Vichy Idealia kremu za negu područja oko očiju. Kako je krema stigla sa 22 dana zakašnjenja, tj. žene su već svoje utiske pisale na Vichy forumu za to vreme, ja sam odlučila da svoje utiske prenesem na blog (o tome je presudnu ulogu imala i nemogućnost logovanja na istoimeni forum, kao i pisanja online utisaka, koji su mi se iz nekog razloga brisali). Testiranje sam prekinula pre tri dana, kada sam dobila virusni konjuktivitis, te mi je pauza neminovna.


Dugo očekivana Chanel senka u teglici, deo prolećne kolekcije. Njeno veličanstvo Diapason. Tri nedelje sam je vijala po Sephorama, dok je nisam konačno ulovila. I to opet slučajnim pozivom. Te je imaju, te je nemaju, te tek što su je prodali... Pa dokle više za ime svih sitnih svetaca?!



U Lilly je tokom marta stigla velika dopuna Essie lakova. Nenadano i pomešano su uvezli kolekciju za leto 2013. kao i proleće 2012. Nedugo posle toga stigla je i kolekcija za proleće 2014. Da, da čuveni Naughty Nautical je sada i nama dostupan. Ko bi rekao?



Sa dolaskom proleća moji nokti su krenuli da se listaju. Ne svi, mozda dva ili tri, ali dovoljno da me izluđuju zacepljivanjem i pucanjem. Retko mi se to dešava, ali kada dođe do toga nije mi prijatno. Prvo zato što volim svoje nokte i vodim računa o njima, drugo zato što je moj blog i dalje na prvom mestu posvećen lakovima za nokte. A ovo mi ne daje velike opcije u korigovanju dužine noktiju niti njihovog oblika. Dodatno ih strpljivo negujem i nadam se poboljšanju za mesec-dva. Prvi put kad mi se ovo desilo koristila sam OPI Start to Fisnih sa formaldehydom, te odlučih da ponovo pokušam sa njim. Veliko hvala mojoj najdražoj Vedrani što ga je kupila za mene na Sajmu Kozmetike, u Areni, koji je održan polovinom marta.

Takođe sam uspela da se dokopam sad već raritetnog liquid sand laka Kiss Me At Midnight. Da li je u istinu raritetan ili ne, ne znam jer ga malo ima malo nema. U apotekama im nije jasno kako ga imaju na stanju a u staklenim vitrinama ne... Magičan lak u svakom pogledu.



Eto, morate priznati da se nisam razbacivala u martu mesecu? Bila sam dobra. Sad možda i odem da učim vožnju kad sam naučila gde je ručna.

Jeste li i vi imali uspešan mesec? Šta ste lepo doneli sa sobom u svoje malo carstvo? Shvatam ja, sve nam je to potrebno.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

23 comments

  1. Časovi vožnje ti nisu loša ideja. Ponovila si se baš raznovrsnim i zanimljivim stvarima. Ozdravi brzo pa nam piši o okoloočnoj Idealiji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malo karantina nije na odmet :) Kremica ce na zalost morati da saceka pauzu od mesec dana. Tek onda mogu krenuti sa njenim ponovnim koriscenjem. Hvala puno :)

      Delete
  2. Sve je potaman :)
    Mnogo mi je drago što i na kraju ulovila KMAM jer sam ja počela da se kidam tim bezobrazlukom - imamo nemamo na stanju :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)
      Ti, ja i KMAM - igre bez granica :D

      Delete
  3. Divni su ti noviteti. :) KMAM je <3, a za Alverde dezodorans izgleda imamo isti utisak, prirodan jeste, ali ostavlja i prirodne mirise. :-D

    ReplyDelete
  4. nisam probala taj alverde dezodorans. mogu da ti preporučim seba med roll-on.
    nedavno sam mu se vratila i vrlo sam zadovoljna.
    jedva čekam da čitam za vichy okoloočnu, i nadam se da ćeš što pre sanirati
    problem sa noktima :(
    p.s. 'nove' slike su superiška :))

    ReplyDelete
  5. Divni noviteti :) Imam isti Garnier dezić, Vichy okoloočnu kremicu i Essie Hide & go chic :D Ovaj drugi Esić moram nabaviti jer mi je predivan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Jao Essie Hide&Go Chic je predivan.

      Delete
  6. divni noviteti, imamo zajedničkih proizvoda :)
    a ovaj Alverde dezić me nije ni prije privlačio, izgleda da sam bila u pravu za njega :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Alverde deo zaobici.

      Delete
  7. dobar ti je mesec bio!

    ReplyDelete
  8. prekrasni lakići i super post :))

    ReplyDelete
  9. Prekrasni noviteti :D

    ReplyDelete
  10. Essie-ci i Diapason su mi favorit :) Ja tu vucnu "vucem" mesecima al' nikako da je skroz povucem. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diapason je prelepa senka i hvala tebi na poredjenju koje mi je preko bilo potrebno da odlucim. A Essie lakovi mi polako postaju veliki favorit u cenovnom rangu. Pocinjem da ih volim vise od OPI lakova. Samo da su nam jos dostupni sa kompletnom paletom. Rucna... eh pa moralo je, ne moze vise sa siroko rasirenim rukama :)

      Delete
    2. :) Pre neki dan sam nosila Fatal, bila je ljubicasta! onako platinasto-ljubicasta. Nikad ne znam na koju ce boju da povuce.
      I ovde nesto brljaju sa Essie, ogranicen je broj nijansi u drugstore radnjama. Ja ih zaobilazim, ne smem jos i njih da krenem da skupljam. Imam svega 3.

      Delete
  11. jedva cekam utiske za bikini!

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe