Misslyn Velvet Diamond #85 - Royal Blue

14.4.14



Misslyn Velvet Diamond broj 85 nosi naziv Royal Blue. Jedan od najlepših plavih lakova u mojoj kolekciji. Ujedno i jedan od najlepših plavih lakova koje sam videla. Iako pripada istoj kolekciji kao Universe i Elegance, dosta se razlikuje od njih.

Royal Blue, kao što mu sam naziv kaže, je divne kraljevsko plave boje. Lak ne bi bio toliko lep da je jednobojan, jednostavan i linearan. Iako se čini takvim u bočici, nakon prvog nanosa vidi se njegova prava lepota. Kraljevsko plava nijansa je obogaćena divnim sitnijim šljokicama. Kada se lak osuši, šljokice dobijaju prelepu svetlo plavu boju, koja ponekad reflektuje srebrnim odsjajem. 

boja u bočici


Lak je odlične gustine, pa za pun efekat dovoljan jedan puniji sloj. Ja ipak nanosim dva tanja sloja. Dosta brzo se suši, što je za očekivati kod teksturnog laka. Kako nema velike "grbave" šljokice, nakon sušenja teksturni efekat je izuzetno lep i efektan. Zbog intezivnosti kraljevsko plave boje, obavezno je korišćenje baze, da ne bi došlo do farbanja površine nokta. Kombinaciju sa nadlakom nisam probala, jer mislim da kod ovog laka ta kombinacija ne bi bila "pogodak". Iako nije gusto teksturisan, ja ga ipak skidam putem folije, i to pažljivo svlačeći tufer u jednom smeru, kako ne bih ofarbala kožu oko noktiju.

Na svim slikama imam dva tanka sloja laka, ispod obaveznu bazu. Bez nadlaka.





Kraljevsko plava nijansa je za mene idealna plava. Pristaje svima, bilo da imate svetli ili tamni ten, topao ili hladni podton. Izuzetno je prijatan za oko i nosiv u raznim prilikama. Na žalost, za ovaj lak nisam uspela da nađem veran dupe među dostupnim lakovima u Srbiji.

Kako vam se sviđa? 

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

18 comments

  1. To je onaj plavi na koji sam mislila. Fantastičan je, mislim da stvarno nema duplikata kod nas. ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. On ti se svideo odmah po slikama. Jeste divan je, i jako mi je drago što je deo moje kolekcije.

      Delete
  2. Veoma lepo izgleda i sasvim mi ide uz tebe.

    ReplyDelete
  3. Gorgeous nail polish!!! <3

    ReplyDelete
  4. Prelepa boja. Generalno ima mnogo lepih teksturaca plave boje

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Zaista, ima jako lepih plavih teksturnih lakova plave boje, mnogo različitih toliko da poželim da ih imam sve.

      Delete
  5. Savrsen je! <3 I ja obozavan kraljevsko plavu nijansu. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Najlepša plava ubedljivo :)

      Delete
  6. boja je savršena, idealna za proljeće i ljeto

    ReplyDelete
  7. jao, majko mila, kako je ovo dobro!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znala sam da će ti se svideti lak. Prelep je.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe