Essie - Fiji

24.4.14



Essie Fiji je jedan od retkih svetlih (bilo belih ili nude) lakova koje imam u svojoj kolekciji. Dugo nisam shvatala opšte oduševljenje ovim lakom u svetskim lakoholičarskim, pa potom i domaćim, krugovima. Međutim, na jednoj lakoholičarskoj kafi sam probala Fiji i tog trenutka sam shvatila da moram imati ovaj lak. Fiji je deo stalne postavke, dostupan je, i zaista ga vredi imati.

Iako se u bočici čini da je ovaj lak svetlo, svetlo roza, na noktima je drugačija priča. Ja bih Fiji opisala kao beo lak, sa izrazitim pink podtonom, što samom laku daje "rozikaste" nijanse. U zavisnosti i od tona i podtona kože, ovaj lak može da bude više ili manje beo. Ja ga volim baš iz razloga što nije u potpunosti beo na mojim rukama. Meni svetloj ovaj lak je jedan od retkih koji ne umrtvi ruke, nego ih čini mekšim, nežnijim, elegantnijim. 



Lak se lepo maže. Sa jednim slojem dobija se prirodni izgled nokta, belina istog, ali i vidljivost mrtvog dela nokta. Ali, taj jedan sloj je ravnomerno nanet po celoj površini nokta. Drugi sloj, ni previše tanak ni mnogo puniji, daje potpunu prekrivenost. Ne ostaju tragovi četkice, niti ćelava mesta. Lak je prelepa krema i ima visoki sjaj kao završnicu. Nadlak nije nephodan, ali u tom slučaju potrebno je pustiti da se lak dobro osuši. 

Na slikama imam dva sloja, bez nadlaka.




Fiji je jedan od retkih lakova koji bih svima preporučila. Čak i onima, poput mene, koji nisu ljubitelji nežnih tonova. Odličan je u momentima "ne znam šta da namažem", "imam još samo 10 min", kao podloga za nail art isl.

Kako vam se sviđa? Neka preporuka za Essie pastelni lak?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

30 comments

  1. Bijeli ali nije bijeli. Po meni odlican izbor umjesto krec bijelog laka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nisam veliki ljubitelj kreč belih lakova, ali za sad imam u planu jedan jako sličan tom finišu, ako se pojavi kod nas. Ali Fiji je jako, jako lep.

      Delete
  2. Predivan je! :) Baš je po mom ukusu. :))

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Hvala puno. Jako nežan, a opet može i u nekoj neobičnoj kombinaciji.

      Delete
  4. Elegantan je i jako ti lepo stoji :)
    Moj je zanemaren i baš sam razmišljala kako ga ne volim koliko zaslužuje... ali da ga nemam, posle tvojih slika bih morala da ga nabavim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Komentar za slike me posebno raduje, jer još uvek učim. Hvala od <3 A Fiji odmah da zavoliš.

      Delete
  5. i love this nail polish :))

    http://prettypurple92.weebly.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. It´s very nice, isn´t it? I love it, too.

      Delete
  6. Lep je bas Fiji, poseban. Uvek mi privuce paznju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da bi se ti oduševila ovim lakom i da bi tebi na tvoj ten baš lepo išao. Malo si, ali jako malo tamnija od mene, a obe smo hladne. Probaj obavezno.

      Delete
  7. Predivan je!
    I jako dobro ti stoji

    ReplyDelete
  8. Lep je zaista a ti si mi potpuno neobična u nude varijanti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Ali ja i nude lakovi nikako ne idu zajedno. Međutim, Fiji je izuzetak.

      Delete
  9. bašbaš ti dobro stoji!

    ReplyDelete
  10. prekokrasan lakić, baš po mom guštu! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izuzetan je. Zaista lep lak, i jedan od onih koji nikako ne izgledaju jeftino na noktima.

      Delete
  11. Meni u poslednje vreme cesto dodje da namazem ovako neki lak. Nije da to i uradim ali mi dodje. :D
    Stoji ti savrseno! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Apsolutno te razumem. I meni ponekad dođe, ali ja eto ponekad i namažem. Do sutra...

      Delete
  12. Koliko je ovaj lak savrsen =^.^=

    ReplyDelete
  13. Divan Essić :) Meni je predivan Essie nudač Spin the bottle, a od pastelnih Fashion playground i Romper room :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Lomim se oko Romper Room pošto nije boja koju bih često nosila, ali mi se sviđa. Lomiću se pa ću prelomiti.

      Delete
  14. koliko mi čudno izgleda na tvojim noktima :))
    nisam te navikla na ovakve nijanse :))
    lepa je boja, i mogla bi se naći u kolekciji :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Većina tako reaguje kada me vidi sa nekom svetlom nijansom, tako da te razumem u potpunosti :) Stvarno je lep, da mu čak i ja nisam mogla odoleti.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe