Essie - Bikini so Teeny

22.4.14



Sa prolećem i lepšim, sunčanim danima (za koje se nadam da će uskoro nastupiti) posežem za pastelnim, nežnim bojama. Više na noktima, nego u odevnim kombinacijama. Omiljeni plavi izbor na noktima je Essie Bikini so Teeny. Lak je deo Essie kolekcije za leto 2012. godine, ali se kod nas u prodaji pojavio pre nepunih dva meseca, zajedno sa još par lakova iz nekih drugih kolekcija. Pravi potez uvoznika pred nadolazeću sezonu. Pored Bikini so Teeny, u kolekciji se nalazi još pet veslih nijansi, ali sudeći po reklamnoj kampanji ovaj plavac je zvezda.



Bikini so Teeny je izuzetno lepe nebesko pastelne plave boje. Iako na prvi pogled se čini da je lak čista krema, ipak sadži sitan šimer. Šimer je vidljiv samo na jakom suncu i tada se preliva u srebrne, pink i plave nijanse. Lakše ga je uočiti u bočici nego na noktima, a kamerom ga je teško uhvatiti. U zavisnosti od osvetljenja nekada lak prima ljubičasti podton.



Formula je prilično teška za rad. Jedan sloj je neuredan, vide se tragovi četkice, ćelava mesta. Potrebno je tri tanka sloja da bi se dobila puna boja i lep izgled na noktima. Može da prođe i sa dva sloja, pri tom da drugi bude nešto puniji. Međutim, meni se ne sviđa kako nokat izgleda nakon sušenja sa takvim nanosom. Lak izgleda "punačko" na noktima. Pa se ja držim tri tanka sloja. Na taj način brže se suši, a boja je ujednačena. Lak nema visoki sjaj kao završnicu, pa ja obavezno nanosim nadlak. 

Na slikama imam tri tanka sloja laka i tanak sloj nadlaka.





Iako nezgodne formule ovaj lak je izuzetno lep. Nežan, nenapadan a dovoljno neobičan da bude primećen. Leto zaista jeste pravo vreme za njega.

Kako vam se sviđa?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

28 comments

  1. gorgeous :))

    http://prettypurple92.weebly.com/

    ReplyDelete
  2. Odlicno ti stoji, divna plava.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, plavi lakovi su postali moj neplanirani potpis iako najviše volim ljubičaste.

      Delete
  3. ahhh, tako je divan i silno se trudim uvjeriti da mi ne treba hahah ali mislim da cu ga kupiti :D

    ReplyDelete
  4. Ja ga nisam još probala, baš bezveze za formulu, meni su svi Essiji do sada bili odlični. Sad kad gledam slike pitam se zašto ga još nisam mazala, divan je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Formula jeste malo nezgodna, ali zbog boje mu je sve oprošteno. Malo pažljiviji rad i dobija se prelep lak. Šteta je propustiti ga.

      Delete
  5. Boja je fantastična, uslikala si ga odlično. ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prelepa boja. Hvala puno.

      Delete
  6. Jako je lepa boja, dopada mi se :)

    ReplyDelete
  7. Prelep je stvarno, pravi izbor za leto.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za leto je odličan. More, bikini i još jedan bikini :)

      Delete
  8. Prelepa nijansa, prava prolećna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stiglo vreme za nežne bojice.

      Delete
  9. Lijepa nijansa, baš bih ga nosila tijekom ljeta! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno ga nabavi za sunčane dane.

      Delete
  10. Odlican je. I svidja mi se ime :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ime je prelepo i originalno.

      Delete
  11. baš je lepa plava, fino bi mi sad legla takva nijansa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, kad imaš sunca i neprestano leto :)

      Delete
  12. It looks very nice on you!

    ReplyDelete
  13. Šteta za formulu, a boja ti odlično stoji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nezgodna je formula zaista, ali vredi zbog jako lepe boje.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe