Dior - New World Purple (Aztec Chocolate)

28.4.14



Dior New World Purple je lak koji ima još jedan naziv - Aztec Chocolate. Deo je Dior kolekcije za jesen 2010.godine. Na moju veliku radost kuća Dior je ovog proleća lansirala nove formule lakova za nokte, sa novim četkicama i nekim novim/starim nijansama. Na moju veliku žalost, New World Purple je nijansa koja je povučena iz prodaje, sa još par kultnih boja, kao što je npr. Nirvana. Ako negde naletite na ovaj lak, nemojte dva puta razmišljati. Uskoro će svuda biti nedostupan. A prelep je.

New World Purple je lak izuzetne boje, koja se teško može opisati. Varira od čokoladno smeđe do braon-ljubičaste, u zavisnosti od osvetljenja, ugla posmatranja, doba dana, vaše boje kože kao i podtona. Iako mi se prvobitno činilo da je lak braon boje sa sitnim šimerom, nakon nekoliko nošenja i posmatranja, shvatih da na mojim rukama nije takav. Kako sam svetla, hladnog podtona na meni do izražaja najviše dolazi ljubičasta osnova ovog laka. Mogla bih ga opisati kao hladno čokoladno braon nijansu sa hladnom ljubičastom osnovom. Lak pored kompleksne boje ima divan raznobojni šimer. U bočici taj šimer je mnogo napadniji i laku daje zlatni preliv. Međutim, na noktima se jasno vidi da je raznobojan. Najviše je zastupljena zlatna, narandžasta, pink, plava, zelena, ljubičasta nijansa. Opet, zastupljenost istih zavisi od prethodno navedenih faktora koji utiču na promenu osnovne boje. Dok u bočici izgleda više braon, na mojim noktima je potpuno drugačiji.




Formula je dosta retka i teško je raditi sa njim. Potrebno je malo veštine, treninga i brzine. Prvi sloj je prilično providan. Drugi puniji sloj može da popravi stanje, ali ne u potpunosti. Treći sloj će popuniti sve nastale propuste. Ono što je bitno kod ovog laka jeste da svaki sloj ne bude previše tanak, ali ni previše bogat. Suši se solidnom brzinom, ali pre trećeg potrebno je sačekati da se drugi sloj u potpunosti osuši. Lak nema visoki sjaj, te ja naknadno nanosim nadlak, jer mi je sam lak na taj način mnogo lepši.

Na svim slikama imam tri sloja laka i jedan sloj nadlaka.





New World Purple je jedan od mojih omiljenih lakova. I kako je sada postao raritet, verovatno ću ga retko mazati. I pored razočaravajuće formule, lak je prelep i sve mu se da oprostiti. Nadam se da se još uvek može naći u nekim parfemerijama.

Kako vam se sviđa?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

12 comments

  1. Baš je zanimljiva boja, a posebno mi se dopada kako se presijava šimer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prelep je, iako na prvi pogled ne izgleda tako. Šimet je poseban i stvarno mu daje neki vintage šarm.

      Delete
  2. iznenađujuće za mene, jer u principu ne volim ovakve lakove, znaš da volim čiste kreme,
    ali ovaj mi se jako sviđa. bezveze što je lošija formula, ali i samo da ga gledaš u bočici,
    pa si srećnija :DDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. I još kad na sve to dodaš da je raritet, shvatiš da je u suštini pravo malo blago u bočici.

      Delete
  3. ja se nešto ne sećam da je retka formula. na žalost, nemam ga je r sam ponela više letnje lakove, a baš me sad mamiš da ga nosim, prelep je!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste jeste retka, ili ja imam faličan primerak već dve godine :D Ali kasno je za reklamacije. Uvek mogu da probam da ti pošaljem avionom ako želiš :D

      Delete
  4. Prelep je, bas posebna nijansa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divan je, za nas hladne odličan izbor.

      Delete
  5. Jako zanimljivo izgleda ali moram priznati da mi je ljepši u bočici :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. U bočici ima više braon tona, a na mojim noktima više ljubičastog, zbog čega mi je još lepši.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe