Vichy Teint Idéal Cream

16.3.14



Tečni puderi su deo šminke koji ne koristim često. Naklonjena sam im tokom zimskih dana, kada mi je koža lica nešto suvlja. Kako dolaze topliji dani i sa njima više temperature, tečni zamenim kamenim puderom. Ovog februara sam prisustvovala promociji Vichy Teint Idéal pudera. Na poklon sam dobila kremasti puder u nijansi 25-Sand.


Teint Idéal blistavi kremasti puder namenjen je suvoj koži. Kako moja koža lica nije tog tipa, pomislila sam da mi puder neće odgovarati u potpunosti. Visoke temperature za ovo doba godine i izostanak prave zime prijaju mom licu, te nemam većih problema. U ovakvim okolnostima plašila me je pomisao korišćenja pudera za suvu kožu, jer nisam mogla da predvidim reakcije. Isto tako, imam svetao ten i oznaka 25-Sand mi je najavljivala tamniju nijansu. Prošlo je desetak dana dok nisam otvorila puder i počela sa njegovim korišćenjem.

Vichy Teint Idéal krem puder dolazi u ambalaži oblika tube i količini od 30ml, što je standardna količina većine tečnih pudera. Pakovanje je neprovidne, nežne pesak-bronzane boje. 


Otvor na tubi je dobrih razmera, te se lako kontroliše količina istisnutog pudera.


Šta obećava proizvođač

Vichy Teint Idéal krem puder je blistavi puder koji otkriva idealan ten. Pruža prirodan izgled uz 14-o časovno prekrivanje. Ujednačava i koriguje ten. Napravljen je uz pomoć tehnologije tečne svetlosti - "Liquid Light technology". Sadrži kompleks sastojaka za korekciju tena. Pogodan je za osetljivu kožu. Hipoalergen je, sa Vichy termalnom vodom, vitaminom C i E i bez parabena. Obećava poboljšani kvalitet kože, kao i smanjenu vidljivost crvenila i pora. Sadrži zaštitni faktor SPF 20. 


Sastav proizvoda.


Moje mišljenje

Iako je Vichy Teint Idéal krem puder namenjen suvoj koži, ja ga koristim već treću nedelju. Moja koža lica se može opisati kao normalna. Kao takvoj očekivala sam da će mi ovaj puder biti težak i da će mi boja biti tamna. Međutim... Puder jeste opisan kao kremasti, ali tekstura je izuzetno fina, lagana i kao takva podseća me na mnoge druge tečne pudere koje karakterišu kao fluide (npr. radi poređenja malo je gušći od Bourjois HM tečnog pudera). Zahvaljujući takvoj formuli može se nanositi prstima, četkom ili sunđerom. Najbolji efekat i srednji stepen pokrivanja sam dobila nanošenjem vlažnim sunđerom. Pore i crveni kapilar koji imam na desnom obrazu, sam prekrila jednim slojem. Dok za plave podočnjake sam morala upotrebiti i korektor. 

Na licu puder je prijatan, ne daje osećaj teskobe ili maske. Lice je nežno. Nije lepljiv, te se lako može nadograditi kamenim ili puderom u prahu, ili pak Guerlain kuglicama (sa kojima se odlično nadopunjuje). Kako sam puder daje blagu, prirodnu blistavost za one koji vole takav efekat, nadogradnja neće biti potrebna. Nije mi naglasio pore na T zoni (najviše su izražene na nosu). Posle 12 sati puder je i dalje bio na svom mestu. Za to vreme uradila sam jedno matiranje T zone. 

Pošto nemam većih nepravilnosti, količina koja mi je potrebna za prekrivanje celog lica je veličine zrna graška. 


Što se tiče nijansi dobila sam 25-Sand. Boja je takva da ne sadrži previše žutog tona, za razliku od nijansa fluida, koje su nešto žuće. Iznenadila sam se koliko se dobro stapa sa mojim svetlim tenom. Kako dan odmiče, puder ne oksidira te nijansa ostaje ista. Lako se skida, ali pre upotrebe savetujem da malo protresete pakovanje. 




Vichy Teint Idéal krem puder je jako dobar puder. Ukoliko imate masnu, kombinovanu ili kožu sa pojačanom T zonom, probajte puder možda vas iznenadi. Ukoliko je vaša koža normalna, ovaj puder će možda da vam odgovara tokom zime i hladnijih dana. Žene sa suvom kožom lica će voleti ovaj puder. 

Preporučena cena pudera je 2303,91 din. Možete ga naći u Lilly drogerijama i Vichy partner apotekama.

Da li ste probali neki Vichy puder? Neki iz Teint Idéal linije ili neki drugi? Preporuke?

Hvala na čitanju.

* Proizvod sam dobila direktno od uvoznika, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.

You Might Also Like

4 comments

  1. Mogu ti reći da je puder zapravo sasvim fin i na mešovitoj koži sa masnom T zonom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlican podatak. Ja sam se jako plasila da mi nece odgovarati, ali sam se jako iznenadila koliko je u stvari lagan. Iako je vec april i vise temperature i dalje ga koristim i nemam problema na licu.

      Delete
  2. Ja ga još nisam probala. Čekam da uhvatim malo bojice.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ce ti odgovarati sa porastom temperature.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe