Seche Scorchin Hot

10.3.14



Seche Scorchin´ Hot je lak koji se pridružio mojoj kolekciji još tokom leta 2013.godine, ali jednostavno nikad nije došao na red. Nikad nisam boje delila na zimske ili letnje, ali neke boje mnogo bolje idu uz sunce i visoke temperature, nego uz sneg i toplu odeću. Pa tako i Seche Scorchin´ Hot. Sam naziv laka asocira na užarenost, toplotu, vrelinu... Te njegovo doba tek dolazi.

Seche Scorchin´ Hot je deo Seche Bright and Bold kolekcije za leto 2013.godine.


Scorchin´ Hot je divna kremasta, jarko crvena boja. Ovakvu nijansu bih opisala kao pradajizično-vatreno crvenu, sa primesom narandzastog tona. Po intezitetu crvene boje lak se može skoro svrstati u neon grupu, iako to u suštini nije. Pravi je "eye catcher" i nokti u njegovim nijansama su uvek u centru pažnje.



Lak je krem, sa odličnom gustinom i formulom. Lako se maže. Jedan puniji sloj je dovoljan za potpunu prekrivenost nokta i punu boju. Ja pak, više volim dva tanja sloja. Brzo se suši, što je prijatno iznenađenje. Nakon sušenja lak ima visoki završni sjaj, te nadlak nije neophodan. Kao i uvek, ispod crvenih lakova preporučujem nanošenje baze zbog eventualnog farbanja površine nokta.

Na svim slikama imam dva tanka sloja, bez nadlaka. 






Zbog osobitosti nijanse mislim da pristaje svakom tenu. Izuzetno laska rukama i prstima. Polako otvaramo sezonu toplih i sunčanih dana.

Kako vam se sviđa? Jeste li probali neki Seche lak za nokte?

Hvala na čitanju.

* Proizvod sam dobila direktno od uvoznika, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.

You Might Also Like

12 comments

  1. Baš je simpatičan! Podseća me na jedan Aurin lak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lepa boja. Nije unikatna, ali je jako lepa.

      Delete
  2. Meni izgleda kao neon narandžasta, ne crvena. Kako god, lepa je i vesela boja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadjemo se na sredini i neka bude korlano crvena :D

      Delete
  3. Moje omiljene nijanse :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te i bakarne, su tvoje boje :)

      Delete
  4. Prava letnja boja. Odlicno ti ide uz ten. :)

    ReplyDelete
  5. Divan je za leto, kuku kad otvore onaj novi Alexandar. :) Super ti stoji. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uistinu, pravi letnji. Jos nisam bila u Alexandru, sreca nije mi nikako blizu niti se krecem u njegovoj okolini. Hvala puno.

      Delete
  6. Anonymous14/3/14 18:08

    Divno ti stoji!

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe