Noviteti - Februar ´14.

2.3.14



Moram da priznam da sam prethodnog meseca otkačila što se tiče kupovine. Zaista ne razumem zašto naši uvoznici komade, koji su i onako limited edition, nabavljaju u izuzetno malim količinama. Te količine se mere jednocifrenim brojevima i naprosto ih je nemoguće nabaviti u prvom talasu prodaje. Ako ih tu propustite, ostaje vam samo da se nadate da će se ponovo pojaviti na našim prodajnim mestima, ako ne u većoj, onda makar u istoj količini. A pre toga sledi zvanje telefonom, dogovaranje "iza kulisa" (što bih ja rekla) da se jedan-dva željena komada ostave sa strane, sklapanje ratog plana sa divnim promoterkama, koje uvek hoće da pomognu i izađu u susret... I nije u pitanju samo high end kozmetika, nego čak i ona drogerijska. Od sada se psihički pripremam za nove kolekcije, jurcanje, pozivi telefonom, rezervacije... Ako ne uspem u tome, hvatam niski start za trku...

*Izvor
I ako u toj trci preživim, onda pišem post o novitetima. I tako sam preživela još jedan mesec...

Početkom februara meseca, šetam se ja Knez Mihailovom i noge me same navele u Sephoru. Ja se branila, ali ne vredi. One idu pa idu. Ajd kad već hoće, da vidim šta ima novo. I imam šta da vidim. Posle neprežaljene Dior novogodišnje kolekcije, koja nikad nije ugledala svetlost dana na našim policama, stigao je prolećni Dior. Testeri svi novi, neotvoreni, tek ih vade iz kutija. Oni se sijaju, mame osmehe. Svi prelepi, nežni, luksuzni. Kakav samo Dior jeste. Kao pomahnitala uzimam i probam prvo plavi lak. A potom i kajsijasti. Prodavačica me je nešto čudno gledala, stvarno nisam znala šta joj je, ali dobro. Ja sam bila opčinjena plavcem. Onda je došla promoterka, koju poznajem od ranijih saradnji, sa širokim osmehom na licu. Konačno osoba koja razume moje ludilo! I tako uzeh plavca i koralca... Šta mi bi za koralca, ne znam, to nije moja boja, ali me je ovaj očarao. Što je opsesija, grčevito stiskam svoje primerke bočica dok čekam na kasi da nađu cene. Onda shvate da još nemaju cene, ta zovu Sephoru u Ušću da pitaju za iste. Da nisam bila pored, mislim da bi rekle "Imamo jednu odbeglu ovde...". Ali ja moje bočice imam. Njihovo visočanstvo Porcelain i Bouquet.



Jedan dan je bio potreban da plavac nestane iz parfemerija. Dobro, jedan i po dan, jer parfemerije ipak ne rade noću. Kasnije pročitam da su dobili jednocifreni broj i onako limitiranih komada i da je to planulo u roku od "odmah". Da moje noge nisu pametnije od mene, ja divan plavi Porcelain ne bih imala. Umorna sam od tog jurcanja za komadima. I pred svaku sezonu kažem sebi "Jelena, sad više ne trčiš"... i opet slažem sebe. Jes´ da imam pozadinu, ali ne umem i ne mogu više da pokušavam da hvatam niski start kao cica-maca sa gornje slike. Uvoznici, opametite se!

Vraćajući se iz doma zdravlja (ustanove često posećene tokom februara meseca... baš znam gde da se zabavljam), videh u jednoj apoteci sniženje Weleda proizvoda na 50%. Nisam ih nikad probala, pa odlučih da vidim ima li nešto zanimljivo. Asortiman siromašan, ali ičeprkah bebi kupku sa mirisom nevena i ponesoh je sa sobom kući. Moja najdraža Anči je bila "preko" te mi donela The Body Shop butter sa mirisom čokolade. Miriše i kroz kutiju. 


Nova maskara u mom posedu: L´Oreal Mega Volume Miss Manga maskara. O samoj promociji ste već čitali, a svoje utiske vam uskoro prenosim.


Novi Vichy Teint Ideal puder. O samoj promociji ste čitali ovde.


U DM-u je bilo i sniženje proizvoda za kosu, njihove robne marke. Sećate se ovog mog posta? Ušla sam da kupim regenerator koji obožavam, a naletela sam na jedan neprežaljeni komad iz kolekcije sa Kokosom i cvetom Tijare. U pitanju je balzam za kosu, koji je usamljeno stajao na donjoj polici, sam sa sobom i ja sam ga srećno udomila. Na kasi sam pitala za još neki komad, ne samo lično taj, nego bilo koji drugi iz te kolekcije. Valjda sam bila jako fina (čitaj dosadna i nesnošljiva) da je devojka otišla u magacin, vratila se i saopštila mi da iz te kolekcije nema više ničeg. Redovno obilazim taj DM da slučajno opet ne naletim na nešto tako lepo, ali me čudno gledaju. Pitam se što?! 

Balea LE šampon od kokosa kupujem drugi put. Amika sprej za volumen sam uzela jer mi je trebalo neko malo pakovanje za isprobavanje. I prijatno sam se iznenadila.


Gomilica usputno pokupovanih proizvoda, kao i onih koje sam dobila na poklon.


Bioten serum sam početkom februara dobila kao nagradu kod Lene na blogu. Moja prva nagrada na ovakvim igricama. Kako sam potrošila voljeni Vichy Idealia Serum, želela sam da probam neki drugi, te je Bioten došao kao poručen. Hvala Lena.


Moja divna Vedrana mi je poklonila Garnier 5 sec Perfect Blur, jer sam želela da ga probam. Uskoro utisci, nema veze što ih je pun internet. Ovo će biti iz ugla 30+ žene... kah-kah.


Na slici se vidi Baleina maska u kesici, koju sam uzela da probam. Da promenim dugogodišnju Niveu koju koristim s´ vremena na vreme. Uz put u korpu stavih Baleinu masku sa hijaluronom. Da probam, a uzdam se i u Zlataninu recenziju.


Uz Weledinu kupku, kući ponesoh i antirid od divlje ruže, za posle 30 godine. Opet, da probam... 


Mnogo to nešto proizvoda za isprobati. Mislim da ću konačno da upišem vozački da naučim šta je ta ručna, gde se nalazi, kako se koristi isl. Kad već ne razlikujem levo i desno, i moram da podignem ruke u vazduh da bih shvatila koja je koja, bar mogu da naučim da povučem tu ručnu. A opet, neki od proizvoda nisu skupi ili su kupljeni na 50%, pa i nije tako strašno...

Nadam se da vi ovog meseca niste morali u niski start i da ste svoje nove komade kupovali lagano i sa uživanjem. Ili se i vi upoznajete sa pojmom "ručna"?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

24 comments

  1. Sličica niskog starta je vrhunska :D Drago mi je što si ulovila Diorčiće, a začuđene poglede valja ignorisati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ignorišem, nego ne mogu da shvatim da oni ne shvataju da ima nas ludaka svuda i da jedino što želimo jeste da nas ostave na miru :) Maca je legenda :D

      Delete
  2. Hehehe vidim da si baš bila raspoložena dok si pisala ovaj post, uživanje mi je bilo čitati ga! :)) Lakovi su prelepi! :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, nekada dođe luckasta vrsta inspiracije pa vredi zabeležiti misao.

      Delete
  3. Divni su ti ulovi, pogotovo Diorci i TBS Chocomania Butter koji obožavam. :)

    Drago mi je da si napisala kako stoje stvari u domaćim parfimerijama, trebalo bi stvarno više da vode računa o odnosu ponude i tražnje, ali i o odnosu sa potrošačima. Niski start je fenomenalan. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maca je vrhunska, nema šta. E Tico moja, još samo neko da čita naše postove i žalbe... Gde bi nam onda bio kraj. Diorci su ulov prvog tromesečja godine.

      Delete
  4. Lepi noviteti, čekam utiske za Garnier 5 sec Perfect Blur a lakovi su prelepi :)

    ReplyDelete
  5. Divni noviteti. Balea Beauty Effect linija mi je odlična, pogotovo kura u ampulicama :) Garnier Perfect Blur volim jako :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Balea proizvode iz ove linije prvi put sam kupila. A Garnier Perfect Blur mi je odlican.

      Delete
  6. Replies
    1. Dovoljno je napisati samo "Dior" i razumemo se :)

      Delete
  7. dobar mesec, nema šta. i odličan opis jurnjave!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobar, dobar. Jurnjava je uvek dobrodosla jer topi visak kg :D

      Delete
  8. Bice tu dosta zanimljvih recenzija :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bice, bice samo da uskladimo sa novom svakodnevnicom i novim zivotnim rasporedom :)

      Delete
  9. super post a Porcelain je definitivno bio vrijedan jurcanja po gradu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. On je vredan nabavke i svakog potrosenog zivca. Zaista je prelep.

      Delete
  10. Anonymous3/3/14 00:53

    U kojoj apteci si nasla Weledu 50%? Jedva cekam utiske za Weledu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mala apoteka u Nemanjinoj ulici imala je rasprodaju ostatka asortimana. Trajalo je svega 2-3 dana. Apoteka se nalazi pored cuvene pekare "Trpkovic" :D

      Delete
  11. :) drago mi je da smo te obradovali :)
    Dior lakovi su prelepi. tačka. prelepi.
    ja se odupirem nekako...imala sam 'da probam'
    periode, ali se sad vrlo fino kontrolišem i ponosna sam :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno jos jednom :)
      Diorci su prelepi <3 Svaka cast na odupiranju, ja se trudim, zaista se trudim :)

      Delete
  12. Divan mesec što se tiče noviteta :) Prva slika mi je hit, slatko sam se nasmejala i vraćala par puta na nju!
    Weleda antirid je jako fin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Jos uvek trosim apotekarski antirid, uskoro cu naceti i Weledin :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe