La Roche-Posay Toleriane Ultra

12.3.14



U novembru mesecu u mom posedu se našla i krema La Roche-Posay brenda. Njihove proizvode do tada nisam imala prilike da probam, jer sam ih nekako uvek povezivala sa suvom i osetljivom kožom. Nakon upoznavanja sa La Roche-Posay asortimanom, shvatila sam koliko sam imala pogrešnu predstavu. Njihovi proizvodi obuhvataju širok spektar tipova i problematike kože, preko masne, sklone aknama do izrazito suve kože, sklone ekcemima. 

Kako su u to vreme hladni dani kucali na naša vrata, moja koža lica je promenila svoju ćud i tražila je drugačiju negu. Pojavili su se suvi pečati na obrazima. Želela sam da nađem kremu koja će biti u pravoj meri hidratantna ali i dovoljno hranljiva. Na popodnevnom druženju početkom novembra 2013.godine dobila sam prvi komad La Roche-Posay preparative na testiranje, nakon opisa moje kože i njenih potreba. Izbor je pao na dnevnu kremu La Roche-Posay Toleriane Ultra.


Krema dolazi u bočici od čvrste plastike u količini od 40ml. Izuzetno je praktična, tako da može da se nosi i u malom neseseru. Ono što je karakteristično za pakovanje ove kreme jeste njena unutrašnjost. Ovakvo pakovanje predstavlja inovaciju jer obezbeđuje "hermetičko zapakovan proizvod". Donosi nam nemogućnost oksidacije i kontaminacije proizvoda, kao i pravilno doziranje i kompletnu potrošnju. Unutar bočice se nalazi providna kesica, koju na prvi pogled možete propustiti jer je ispunjena belom kremom. Kako se krema troši tako se kesica skuplja, polako stvarajući vakuum. To omogućava lakše istiskivanje kreme i što manju moguću količinu iste koja ostaje zarobljena na dnu bočice. Kada se krema skoro potroši, kesica prianja uz zidove bočice te se lako može videti koliko je još kreme preostalo.



Na vrhu sa nalazi pumpica, što omogućava higijensko očuvanje kreme. Pumpica se aktivira okretanjem u stranu. 



Šta obećava proizvođač


La Roche-Posay Toleriane Ultra je krema namenjena netolerantnoj i alergijama sklonoj koži. Za svakodnevnu hidratantnu i intezivno umirujuću negu. Sadrži La Roche-Posay termalnu vodu, koja prirodno umiruje i deluje protiv iritacija. Ne sadrži konzervanse, bez parabena, bez mirisa, bez alkohola, bez veštačkih boja, bez lanolina. Bogata i glatka tekstura sa hidrirajućim i umirujućim dejstvom odmah nakon nanošenja. Obećava svakog dana smanjenje osetljivosti kože. Nekomedogen proizvod.


Sastav proizvoda:


Moje mišljenje

Krema je bele boje, nešto gušće strukture i bez mirisa. Lično, više volim kreme bez mirisa jer nikad ne znam kako će mi nos reagovati. Količina koja je meni potrebna za celo lice su dve "pumpice". Ako ostane višak, ja ga nanosim na vrat. Lako se razmazuje, iako se na osnovu strukture može očekivati suprotno. Mojoj koži je potrebno malo više vremena da u potpunosti upije kremu, ali meni lično to ne smeta. Kako sam na desnom obrazu imala prilično suv mali pečat njega mi nije uspela sanirati na početku korišćenja. Na tom delu prečnika 5mm mi je bila potrebna mnogo jača krema. Nakon dve nedelje tretiranja pečata apotekarski pravljenom kremom po receptu, negu sam nastavila sa La Roche-Posay Toleriane Ultra. Pored nege ostatka lica, pečat je uspešno saniran. Dalje sam lice negovala samo ovom kremom. Iako je na pakovanju naznačeno da može i za predeo oko očiju, ja je tu nisam koristila.

Kožu mog lica ne mogu svrstati u suvu, ali mogu u osetljivu (više ovde). Iako jača krema, mojoj T zoni La Roche-Posay Toleriane Ultra nije pravila probleme. Nije mi izazvala zapušenje proširenih pora niti je ovu zonu dodatno mastila. Dok je nešto suvlje obraze u ovom periodu godine odlično hranila i nije ostavljala posnim. Posle upijanja lice zaista ostaje nežno i glatko. 



Ukoliko imate masnu kožu ova krema nije za vas. Ukoliko je vaša koža normalna, a pri tom osetljiva ili pak suva, onda ovoj kremi možete dati šansu. Ja sam je koristila svaki dan u sklopu dnevne nege. Zamerila bih jedino to što nema SPF zaštitni faktor.

Cena proizvoda je oko 2300,oo din u Lilly drogerijama i partner apotekama.

Jeste li koristili neki od LRP proizovda, neke preporuke za moj tip kože?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

15 comments

  1. Super mi je ovaj sustav s vrećicom i stvaranjem vakuma, ako nešto mrzim to je kad mi na dnu bočice ostane puno proizvoda do kojeg ne mogu nikako doći!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesica je super ideja, jer ne postoji mogucnost da ostane veliki visak proizvoda. Kada bi vecina proizvodjaca pravila takva pakovanja bilo bi divno.

      Delete
  2. Joj sto nisu i neki drugi njihovi proizvodi koje ja koristim u ovako divnoj ambalazi!

    ReplyDelete
  3. jako volim ovu kremu, ja sam ju koristila nakon što mi je divljao seboreični dermatitis i smirila ga je i sad posežem za njom čim vidim da bi moglo biti cirkusa na licu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja cu je rado ponoviti iduce zime, ako ne budem bila osuta suvim pecatima, jer mi za njih treba nesto mnogo jace.

      Delete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nisam dovršila poruku i rekla sve što sam htela a poslah komentar :D idemo opet:

      na žalost, nije za mene. jeste mi normalna koža, ali t-zona ima svoje probleme ponekad :D
      i ne bih smela da rizikujem :(
      baš mi je drago da je tebi prijala :) a pakovanje mi je posebna priča, padam na staklene
      ambalaže :D a ova mi svejedno deluje tako, plus je i praktičnija :D
      od lrp proizvoda sam koristila duo, koji svakako mislim da nije za tebe. i imala sam neke testere krema
      za hidriranje. legere i riche sam probala. svakako mi je legere prijala više, jer mi je riche ipak bila mnogo masna :(
      termalna voda im je univerzalni proizvod, možeš probati svakako :)

      Delete
    2. Prakticno je pakovanje zaista. Za zimu mi je dobra krema, ali za toplije dane ne prija mojoj T zoni. Tako da za mene ona ostaje zimska opcija.

      Delete
  5. Kakva divna ambalaza :) Nadam se da ce zaziveti i da ce se mnogi proizvodjaci odluciti za istu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja se zaista nadam tome.

      Delete
  6. Pakovanje je baš originalno, nisam nikada videla ovu foru sa kesicom! Mislim da mi krema ne bi odgovarala, moja T zona ume da podivlja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da bi tebi bila teska, narocito za T zonu. Ali pakovanje je odlicno.

      Delete
  7. Ova kremica mi se jako sviđa a posebno to što ima karite maslac u sastavu ali me ovaj silikon odmah iza njega nervira :/ Pokušavam izbjegavati silikone za noćnu njegu što više mogu, a dnevnh krema imam i previše..

    ReplyDelete
    Replies
    1. A opet, malo je proizvoda danas koji ne sadrze silikon. Mada, vecina kozmetickih kompanija pocinje da slusa potrebe potrosaca, pa se i ja nadam manjem sadrzaju silikona, narocito u samponima.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe