Kiko - Viola Microglitter 255

26.3.14




Kiko Viola Microglitter je jedan od prvih Kiko lakova koji su dospeli u moj posed. Kao veliki ljubitelj ljubičastih lakova, ovaj lak sam poželela čim sam videla njegove prve fotografije na internetu. Dobila sam ga još tokom leta 2012. godine, ali nekako nije stizao na red. Ovaj lak na sebi ima samo oznaku 255, dok naziv na engleskom jeziku je Violet Microglitter.

Bez sunca ovaj lak nije upotpunjen. Sunce mu je potrebno da bi zablistao u punoj lepoti. Već samim pogledom na bočicu, shvatite koliko blaga skriva mala četvrtasta bočica...


Viola Micorglitter je prepun raznobojinih sitnih šljokica. Prelivaju se u svim bojama i baš zato što su toliko sitne, ovaj lak ima svoju čar. Nadogradnjom slojeva dobija na dubini i šarenolikosti.



Lak je ljubičaste boje, sa toplim crveno-bordo tonom u svojoj osnovi. Formula je retka, dosta ređa nego kod krem Kiko lakova, koje imam. Meni to stvara problem, jer mi se dešava razlivanje laka po ivicama nokta. Ali pažljivim mazanjem i doziranjem količine laka na četkici, uspeh je zagarantovan. Samim tim lak karakterišem kao polu-jelly lak. Jedan sloj laka može da bude i nadlak preko drugih srodnih ljubičastih lakova. Sa drugim punijim slojem može da se dobije potpuna prekrivenost nokta i puna boja. Ali se može desiti da ostanu ćelava mesta. Ja ga nanosim u tri jako tanka sloja, sa tim da se svaki prethodni dobro osuši. 

Završnica laka nema visoki sjaj. Nakon sušenja prevlačenjem prsta preko površine nokta, oseća se tekstura laka. Kako ja nisam ljubitelj takvog efekta, preko laka obavezno koristim nadlak. To mu daje divan sjaj i šljokice dobijaju na intezivnosti boje. 

Na svim slikama imam tri jako tanka sloja laka, bazu i nadlak.





I pored loše teksture ovaj lak je izuzetno lep. Pravi dragulj za svakog ko voli ovakve nijanse. Nadam se da će Kiko Cosmetics jednog dana doći u Srbiju, jer imaju izuzetno dobru kozmetiku po pristupačnim cenama.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

17 comments

  1. Prelep. :) Ne znam da li da se radujem ili žalim što nema KIKO lakova kod nas, mislim da bi krenula da ih tamanim kao kokice. Stvarno imaju divnih boja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Ne znam za tebe, ali sam sigurna da se tvoj novcanik raduje sto nam je Kiko nedostupan.

      Delete
  2. Divan je i ovaj holo efekt <3

    ReplyDelete
  3. Kupila sam ga u paketu sa lakicima za tebe. Nisam ni znala da je tako popularan. Ali nisam ni ocekivala da je tako lep. Odusevio me je
    Ali nikada nisam uspela lepo da ga uslikam :(
    Cekam prvo sunce

    ReplyDelete
    Replies
    1. Treba mu sunce, jer je izuzetno lep lak. A on je mozda jedan od najpopularnijih Kiko lakova, pored cuvene mint nijanse.

      Delete
  4. Predivan je i ne znam zašto ga još nisam probala. Biće da je zbog teksture.
    Divno si ga uslikala, posebno svetlucavost.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Probaj ga obavezno. Nikad se ne zna.

      Delete
  5. Gorgeous polish! I have it too ;)

    ReplyDelete
  6. Nije moj fazon al' da je lep, lep je!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako je lep. Mozda da ga probas kad budes isla negde u toplije krajeve. Sigurna sam da bi ti se svideo i da bi se prijatno iznenadila. Sunce, more, plaze cine svoje :) NIkad se ne zna :)

      Delete
    2. Veruj mi da tih za "specijalne" prilike imam i previse :))

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe