Amika proizvodi za kosu

19.3.14



Amika proizvodi su dostupni kod nas na tržištu od leta 2013. godine. Veliki izbor, dostupnost u dva ili tri pakovanja različite militraže, pristupačne cene karakterišu ovaj brend. Uvoznik za Srbiju je Aleksandar Cosmetics, te se može kupiti u njihovim radnjama ili preko sajta i kod njihovih distributera. Kompletan asortiman Amika proizvoda možete videti ovde.

Amika proizvodi su prepoznatljvi po jako lepim pakovanjima, i odličnom dizajnu. Vedre i jarke boje, sa baznom narandzastom i žutom, mame da ih uzmete u ruke. Tako i ja imam nekoliko proizvoda koje sam isprobala, neke odmah zavolela a sa nekima se nisam složila.


Proizvod koji me nije posebno oduševio je Amika hranljiva maska za kosu. Kada se spomene hranljiva maska očekujem da bude bogatije teksture, nekako "teža". Bele je boje i jako lepog mirisa. Nakon ispiranja miris se zadržava na kosi još neko vreme. Kako nemam problema sa strukturom dlake, mojoj kosi nisu potrebne jake maske za nedeljnu negu. Koristim ih jednom u dve nedelje, jer nemam potrebe za češćom upotrebom. Nemam omiljenu, nakon jedne potrošene kupim masku drugog proizvođača. Ova maska je na moju kosu delovala kao balzam. Kako je moja kosa duga, pakovanje od 60ml nije mi potrajalo. Cena ovog pakovanja je 650,oo din. 




Sastav proizvoda.


Moja kosa nije suva, krajevi nisu ispucali niti rascvetali. Ulje za kosu je nešto što ipak redovno koristim. Amika ulje za kosu mogu oceniti kao dobro. Ima izuzetno lep miris, koji se duže zadržava. Nije teško ulje, nije gusto, ne masti i ne lepi kosu čak ni u korenu dlake. Cena za pakovanje od 30ml je 790,oo din. Sviđa mi se miris, i zbog toga bih ga rado kupila.


Sastav proizvoda.


Imam dugu, tanku i svilenu kosu i kao takva nema prirodni volumen. To je nešto što moram da nadomestim. Tako sam kod Zlatane na blogu pročitala utiske o Amika Blow Up spreju za volumen kose, i odlučila da ga probam. Volim kada ovakvi proizvodi dolaze u malom pakovanju, jer se brzo potroše i ako ne odgovaraju mogu lako da se zamene. Ovaj sprej ima i ulogu zaštite od toplote prilikom feniranja. Moji utisci su nešto drugačiji. Sprej koristim na vlažnoj kosi, pre feniranja kako bih dobila na volumenu. Posle nanošenja kosu osušim i malo je oblikujem četkom. Ima divan miris i kosa nakon feniranja satima miriše. Kako mi je kosa tanka, ovaj sprej meni daje volumen, a da pri tom ne ulepi kosu i ne učvrsti dlaku. Probala sam ga na suvu kosu, ali meni tako nije odgovarao. Postao mi je omiljen, jer je mali, praktičan i ispunjava moje zahteve. Cena za pakovanje od 60ml je 598,oo din.


Sastav proizvoda.


Proizvod koji obožavam i koji je postao za mene nezamenljiv, je Amika šampon za suvo pranje kose. Kada su se ovakvi proizvodi pojavili kod nas u drogerijama rekla sam sebi da ih nikada neću koristiti. Mislila sam da je efekat koji daju trenutan, da nakon par sati previše maste kosu, da ostavljaju beo trag talka na koži glave i na kosi, da zatvara pore. Čitajući recenzije raznih sličnih proizvoda na netu, neke od mojih sumnji su se obistinile. Te ih nisam uzimala u razmatranje. Kako mi kosa brzo gubi na volumenu (već idućeg dana se opusti u korenu), obradovala sam se kada sam dobila Amika šampon za suvo pranje. Već nakon prve upotrebe sam znala da će mi ovaj proizvod postati jedan od omiljenih. Mala bočica je zgodna za nošenje u torbi. Sprej je lagan, ne ostavlja beli trag jer ne sadrži talk. Ne lepi kosu, divno miriše, daje osećaj svežine i malo je podiže u korenu. Sve što sam očekivala i tražila od proizvoda ovog tipa, sam dobila u šarenom malom pakovanju. Cena za pakovanje od 44ml je 598,oo din.


Sastav proizvoda.


Među mnogim proizvodima ovog brenda sigurna sam da ćete pronaći nešto za sebe. Ja sam neočekivano zavolela proizvode koje nikad ranije nisam koristila, i vratiću im se.

Jeste li probali neki od Amika proizvoda? Neka preporuka?

Upozorenje! O proizvodu pišem lična iskustva, i to što meni neki proizvod odgovara, ne znači da će i Vama. Naravno, važi i suprotno. O meni i osnovnim mojim podacima možete pročitati ovde, kako biste znali da li imamo slične probleme ili sličan tip kože/kose.

Hvala na čitanju.

* Neke od proizvoda sam dobila direktno od uvoznika, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.

You Might Also Like

24 comments

  1. Probala sam samo ulje i masku. I zadovoljna sam efektom. Samo me je malo zbunilo to sto si napisala da ulje nije gusto. Ja sam ga potrosila, ali koliko se secam jeste gusto. Bar u odnosu na ostala ulja koje sam koristila: Loreal extraordinaire, mythic, avon i sl.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous19/3/14 15:58

      Jeste ulje gusce i super je. Ja bih naglasila da se sampon za suvo pranje bas brzo trosi. Super je, ali nije dovoljan ni za mesec dana koriscenja ako ga koristimo jednom nedeljno.

      Delete
    2. Meni se sve nešto po sećanju čini da je ulje ređe. Ali opet, meni je samo "dobro" ne i odlično. Macadamia je dosta klasa iznad Amika ulja.

      Delete
  2. Nisam ništa njihovo probala. Fino zvuči sprej za volumen mada ni ulje/silikon za krajeve ne zvuči loše :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na tvoj tip kose, mislim da ce ulje da ti legne :) Uvek mozes probati.

      Delete
  3. Zainteresovala si me za šampon za suvo pranje, jer me ta vrsta proizvoda u vek zaintrigira, ali onaj beli trag me uvek brinuo. Isto i sprej za volumen, sve što će moju količinu kose barem malo da odigne od temena, je za mene must have. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šampon za suvo pranje je moj favorit. Meni za moj tip kose odgovara, ali ga ne koristim precesto.

      Delete
  4. Za sad koristim ulje i masku i meni se dopadaju. Sad me zanima ovaj sampon za suvo pranje. Nisam nikad tako nesto koristila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja te sampone nisam nikad ranije koristila dok nisam dobila ovaj. Ali sam se prijatno iznenadila, narocito zbog toga sto ne ostavlja beli trag na kozi glave.

      Delete
  5. Primamljive su mi bocice ali se nekako uvek okrenem i uzmem Macadamiu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako imas izbor oba, bolje Macadamia u svakom slucaju i uvek.

      Delete
  6. Probala sam ulje, masku i leave in cream. Svee mi odgovara, pisacu uskoro post o njima. Ovaj sprej za volumen nisam koristila a bas si me zainteresovala da probam. I moja kosa je tanka i bez volumena.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni sprej odgovara. Nije kao vecina drogerijskih da ukruti kosu, nego naprotiv. Radi posao, sto je meni najbitnije. Nije preveliko pakovanje, te je za moje potrebe odlicno.

      Delete
  7. A što je šareno, ne čudi me što im nisi odolela :-D Meni je kosa konstantno suva pa mi treba sva moguća dodatna nega, tako da se uvek radujem ovakvim postovima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pakovanje i boje su im hit i pravi pogodak.

      Delete
  8. To su proizvodi koje ja želim tako jako probati i šnjufnuti a kod nas ih nemmaaa. Pogledat ću bas malo u Sloveniji ako ih oni imaju. Sa neta ne naručujem jer ne znam kako mirise i dali će mi se sviđati. Blago vam se

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mirisi su intezivniji i u vecini slucajeva slatkasti. Tako da je mozda bolje opcija prvo testirati pa onda kupiti.

      Delete
  9. Njihova pakovanja me oduševljavaju ajoš sada i kada znam i da divno mirišu... Popisala sam šta mi treba prilikom posete nove radnje :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mirisi su divni, slatkasti ali ne i prejaki.

      Delete
  10. Baš su im fine ambalažice. :) Probala sam samo masku, i O.K. je. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni na zalost maska dodje kao regenerator. Ali dobro, ne moze svakom sve odgovarati. Onda ne bi bilo velike konkurecije :D

      Delete
  11. Probala sam masku, kremu za kosu i ulje. Ulje moze da prodje, ali prednost dajem Macadamia ulju, a masku i krenu nikada necu kupiti. Farbam se u plavo i ove dve stvari nikako nisu za moju kosu. :) Inace koristim Serical pakovanja i prezadovoljna sam i toplo je preporucujem svima. Amika po mom misljenju ima samo jako lepa pakovanja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Farbanim plavusama treba mnogo bogatija i jaca nega od onoga sto Amika nudi. A Macadamia ulje je i po meni mnogo bolji izbor nego Amika.

      Delete
  12. probala sam sve ovde sa slike, mojoj kosi najblje je ulje delovalo. Tj. najvise sam mogla pod okom da uocim poboljsanje, dry shampoo je bas dobar, i mirisi ovih proizvoda su bez premca.

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe