Vichy Teint Ideal Promotion

20.2.14



Vichy kompanija je juče održala promociju, sa ciljem predstavljanja novog proizvoda iz svoje kuće. U pitanju je linija novih Teint Ideal pudera.  Promocija je održana na splavu Da Vinchi, u malom i odabranom društvu, u prijatnoj atmosferi. Novi Teint Ideal puderi nam obećavaju korak bliže idealnom tenu: blistavom, prirodnom i ujednačenom, sa suženim porama, smanjenim crvenilom i podočnjacima. 



Linija Teint Idealia je jedinstvena inovacija kombinacije tehnologije tečne svetlosti (čestice koje reflektuju ali i propuštaju svetlost, i na taj način ten izgleda ujednačeno i blistavo) i kompleksa sastojaka za korekciju tena (vitamin C + vitamin E + vitalizujući sastojak za antioksidativno i anti-age dejstvo). Hipoalergeni su, bez parabena, prilagođeni osetljivoj koži. Formula je sa Vichy termalnom vodom koja umiruje, jača i obnavlja kožu. Sadrže zaštitni SPF faktor, od 20 do 25, u zavisnosti od formule. Proizvodi su prilagođeni svim ženama, bez obzira na starosnu dob. Same teksture pudera su prilagođene različitim tipovima kože, pa u skladu sa njihovim potrebama imamo: tečni puder (u staklenoj bočici sa pumpicom), kremasti puder (u tubici), kompaktni puder (u kutijici sa sunđerom) i bronzer (u kutijici sa četkicom). 

  • Tečni Teint Ideal puder je namenjen normalnoj i mešovitoj koži, 4 nijanse, spf 20, postojan 14h.
  • Krem Teint Ideal puder je nemenjen suvoj koži, 4 nijanse, spf 20, postojan 14h.
  • Kompaktni Teint Ideal puder je namenjen svim tipovima kože, koriguje i ujednačava ten, 2 nijanse, spf 25, celodnevna postojanost.
  • Bronzer Teint Ideal je namenjen svim tipovima kože za osunačan i preplanuo ten, univerzalna nijansa, tekstura koja omogućava samostalno nanošenje ili zajedno sa podlogom.



Nakon kraćih informacija o samoj Teint Ideal liniji, koje nam je prezentovala Jelena Prša Šimko, šminkerka Maja Radaković Stanišić nam je dala par korisnih saveta kako odabrati idealni puder, idealnu nijansu i objasnila tehnike nanošenja istog. Zatim je uz pomoć Zoe Kidah demonstrirala nanošenje tečnog i kompaktnog pudera, i na kraju bronzera. 



Posle demonstracije prešli smo u drugu prostoriju gde smo imali mogućnost da sami testiramo proizvode i da uživamo u ukusnim zalogajima. 



Prijatno sam se iznenadila celom linijom. Tečni puder za normalnu i mešovitu kožu je definisan kao fluid, i kao takav je lagan. Nešto je ređe strukture, ali se izuzetno lako razmazuje bilo prstima bilo sunđerčićem. Dosta dobro prekriva. Kod nas su dostupne četiri nijanse (moja je Teint Ideal 15, što bih uporedila sa MAC NC20 ili Bourjos HM 52): 15, 25, 35 i 45. Kremasti puder za suvu kožu, kao što mu sam naziv kaže, je nešto gušće strukture, ali i pored toga lagan. Nijanse su obeležene isto kao i kod tečnog pudera, s´ tim da imaju nešto manje žutog tona. Kompaktni puder je za mene najprijatnije iznenađenje. Tekstura je predivna. Mekan, svileknast, odlično prekriva čak i sa sunđerčićem koji dolazi u pakovanju. Ima dve nijanse - svetliju (1 light) sa roza podtonom i tamniju (2 medium) sa žutim podtonom. Bronzer je dostupan u jednoj nijansi. Ono što me je oduševilo, jeste univerzalna boja. Bronzeri uglavnom u sebi imaju bakarnog ili bronzanog tona više nego što je potrebno, i zbog toga do danas nisam našla neki koji pristaje mom svetlom tenu. Teint Idealia brozner je neutralan i daje pravi "osunčani" izgled lica. 






Cela kolekcija na jednom mestu izgleda jednostavno, a prelepo.


Belim ružama i sveukupnim belim i neutralnim tonovima, ponosno je svojom jarkošću i mirisom prkosio jedan divan Ljiljan...


Posle ćaskanja sa blogo-koleginicama, testiranja proizvoda i osveženja, na odlasku smo dobili i poklone.


Cene proizvoda:

  • Tečni Teint Ideal puder - preporučena cena 2303,91 din
  • Krem Teint Ideal puder - preporučena cena 2303,91 din
  • Kompaktni Teint Ideal puder - preporučena cena 2742,75 din
  • Bronzer Teint Ideal - preporučena cena 2742,75 din

* Nijanse pudera na slikama nisu realne. Zbog specifičnog osvetljenja teško ih je bilo uslikati.

Hvala na čitanju.


You Might Also Like

8 comments

  1. Jesi li probala taj puder? Jel tezak za masnokozce?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam ga jos probala. Sve se plasim da ce mi biti jako taman i isuvise tezak. ALi kako ga vec imam, moram ga isprobati, pa makar ga kasnije prosledila.

      Delete
  2. Čekam detaljne recenzije da vidim hocu li ga kupiti ili ne :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja se sve nesto lomim oko recenzije, jer ne znam da li ce mi ovaj puder odgovarati. Zima nije jaka, temperature nisu niske, te mi koza nije toliko suva na obrazima koliko ume da bude.

      Delete
  3. Bas mi se dopada kako zvuci kompaktni puder

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kompaktni puder je divan. Ne znam da li je lepsa tesktura ili izgled lica. Izuzetno lep puder.

      Delete
  4. uh meni se kompaktni najviše i dopao :)
    trebalo bi da probam ovaj kremasti koji sam dobila, na licu,
    pa da donesem konačan sud. inače na ruci sam ga testirala i
    baš mi se svideo :)))
    bilo nam je divno na druženju :)) vichy uvek jako lepo organizuje
    ovakva dešavanja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moram biti iskrena da jos nisam posteno probala na licu, sve strahujem da mi nece odgovarati. Mada trebalo bi da presecam, pa ako valja da koristim dok je jos "hladno". Za kasnije verujem da ce mi biti jak puder. A kameni je san snova.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe