OPI - You Don´t Know Jacques! Suede

9.2.14



Pre godinu dana, naše drago Prase je gostovalo kod mene na blogu i predstavilo divan OPIjev lak Lincoln Park After Dark Suede. Pored ovog laka, mesto u ovoj maloj OPIjevoj kolekciji našlo je još par njihovih najprodavanijih lakova. 


Tokom protekle jeseni mojoj kolekciji sam pridružilaYou Don´t Know Jacques! i OPI Ink, oba iz Suede kolekcije. Ne mogu vam opisati osećaj ushićenja kada sam videla par lakova ove kolekcije u Prima apoteci na sniženju, koje su organizovali nakon jesenjeg Sajma kozmetike. Oduševila sam se i prvo uzela OPI Ink, dok su You Don´t Know Jacques! za mene pronašli u nekoj drugoj apoteci. Iako su mi ostali jako lepi, ove dve nijanse su mi najlepše. Sada su ovi lakovi već pravi rariteti, naročito You Don´t Know Jacques! Suede.

Prase je fantastično opisala šta znači Suede finiš laka za nokte. Citiram: "Suede je finiš koji se mat suši i u tom trenutku se dobija mali luksuz na noktima... Najfinija, najmekša čarolija..." Ja bih još dodala da je ovo vrsta finiša koja pored mat efekta obavezno ima i šimer. Izgledaju kao mat lakovi sa teksturom. Međutim, kada pređete prstom preko nalakiranog nokta, nema osećaja teksurisanog laka. Kao najfiniji antilop na noktima. Zaista su izuzetni. ... Pravi efekat samog laka odlično se vidi na crno-beloj fotografiji.


Osnovna boja laka je slična originalnom You Don´t Know Jacques!. Tamnije taupe braon ili blatnjavo braon nijansa. Razlika je u tome što Suede izdanje ima prelepi šimer. Na suncu jasno se vidi da lak u sebi ima srebrne i zlatne nijanse šimera. Sa ovakvim miksom boja, ovaj lak je jedinstven. Pristaje svima i sa njim se ne može pogrešiti. 



Lak se brzo suši, u roku od pola minute nokat je u potpunosti suv. Samim tim sa Suede lakovima mora brzo da se radi. Ipak preporučujem da se prvo na sve nanese prvi sloj, pa onda rotaciono krene sa drugim. Tako će se svaki nokat dobro osušiti i biti spreman za drugu turu. Ono što je jako bitno kod ovih lakova jeste da se pre upotrebe moraju dobro "promućkati" (nikako gore-dole kao kad pravite koktel, nego "valjajući" lak medju dlanovima). Dosta su retke strukture, pa se lako možete prevariti i ostaviti mnogo više laka na četkici nego što je potrebno. Ako ostavite višak na četkici drugi potez prilikom prvog mazanja, napraviće "gormuljice" na noktu i neće izgledati uredno. Takav višak ni drugi sloj laka ne može da popravi, već ga samo pogorša. Drugi sloj u potpunosti prekriva nokat i daje pun efekat.

Na slikama imam dva sloja, bez nadlaka.





Preko Suede lakova možete koristiti i nadlak, ali on u potpunosti menja izgled laka i njegov finiš. Meni lično se You Don´t Know Jacques! Suede jako sviđa i sa nadlakom. Šimer dolazi do izražaja, i notki izgledaju svetlucavo i iskričavo. 

Na slikama imam dva sloja laka i jedan sloj nadlaka.





Meni se lak jako sviđa u obe varijante, i sa nadlakom i bez. Dva laka u jednoj bočici. Ako ste negde videli lakove ove kolekcije, podelite informaciju jer sam sigurna da još uvek ima lakoholičarki koje tragaju za njima. Posebno za You Don´t Know Jacques! Suede.

Nadam se da imate neki Suede lak. Ako ste sad poželeli neki od njih, želim vam da ih što pre pronađete.

Kako vam se sviđa? Drugačiji je, zar ne?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

22 comments

  1. Lepši mi je sa nadlakom. Baš živne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa nadlakom izgleda kao da ima zlatni prah postu po povrsini. Divan je. Meni je licno isto lepsi sa nadlakom, nego bez.

      Delete
  2. Tebi ovaj lak fenomenalno stoji. Bez šale, ovo je tvoja boja po onome kako ti stoji. Nemam ni jedan Suede, za divno čudo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Nadam se da ces uspeti da dodjes do nekog svog primerka Suede laka.

      Delete
  3. Toliko ti dobro stoji, kao pravljen za tebe. Meni se dopada i sa i bez tc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Meni je lepsi sa nadlakom, ali ni bez njega nije za bacanje.

      Delete
  4. Predivan je! :)
    Mozda malo lepsi sa nadlakom.

    ReplyDelete
  5. Preeeeedivan je! A cak mi je mozda i za nijansu lpsi sa nadlakom :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Izgleda da je svima lepsi sa nadlakom.

      Delete
  6. svidja mi se vrlo je neobican

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ova kolekcija je bila pravi novitet kad se pojavila. Zaista su neobicni i dalje ostali. Steta sto nisu zaziveli.

      Delete
  7. Znam ovaj lak po imenu, iz nečije priče, ne sećam se odakle mi :D
    meni je sa nadlakom je definitivno bolje ;)) volim taj sjaj koji doda nadlak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni se mnogo vise svidja sa nadlakom, nekako mi je upotpunjeniji.

      Delete
  8. Meni se bez nadlaka malo vise dopada nego sa njim. :)

    ReplyDelete
  9. Baš mi je drago što si ga ulovila jer je ovaj lak stvarno poseban.Divno si ga uslikala, meni je def jedan od najomiljenijih :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni. Neobican je jako i stvarno mnogo lep.

      Delete
  10. smrzoh se kako je dobar! baš je elegantan i super ti je legao!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Ako naletis na njega uzmi ga obavezno, mozda ga tamo negde ima.

      Delete
  11. krasan, već mi je sto godina na wish listi, stvarno ne znam što me sprečava da ga konačno nabacim

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno ga uzmi dok ga jos ima u prodaji. Posle ces se kajati, znas i sama :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe