OPI - Dutch Tulips

24.2.14



Dutch Tulips je jedan od najstarijih OPI lakova i datira još iz 1989. godine. Kultni OPI komad. Dvadeset i nešto godina iste boje i nijanse, je stvarno dug staž. Deo je stalne kolekcije, te nije problem doći do željenog primerka. Moram priznati da ova boja meni lično nije među omiljenima, i slabo je nosim. Sam naziv laka je asocijacija na čuvene holandske lale.

*Izvor

Boja laka je meni teško opisiva i zaista teško uhvatljiva kamerom. Koliko god da sam lak slikala, ni jedna fotografija nije ispala u potpunosti realna. Čak ni na internetu ne postoje dve iste fotografije, niti dva ista opisa. Kad sam istraživala čak i same promotivne slike se dosta razlikuju, kao da su u pitanju dva različita laka. Obe bočice na donjim slikama treba da prezentuju Dutch Tulips (čak se i bočice razlikuju?!). 


Ja bih ovu boju opisala kao jarku, britku malinu, sa izraženim hladnim crvenim tonom. Nekada mi se čini da je lak više crven, nekada više malinast. Boja dosta varira i od doba dana, kao i od vrste osvetljenja. Opet je takva da je jedna od "podizača raspoloženja" i boja koja vam ulepša dan samo kad pogledate na nalakirane nokte. Ja volim da je nosim kada nisam najbolje raspoložena, jer me uvek razvedri. Definitivno je "hvatač pogleda".


Lak se lako maže. Jedan puniji sloj je dovoljan za punu boju, ali ja preferiram dva tanka sloja. Tako mi je boja lepša, intezivnija i sami nokti uredniji. Malo duže se suši, ali opet ne predugo. Završni sjaj je izuzetno visok, te ja na slikama nemam nadlak. Lak je prava, bogata krema. Ispod laka imam bazu, te ne znam da li lak farba nokte. Te korišćenje iste preporučujem.

Na slikama imam dva sloja, bez nadlaka.






Kao što se vidi na slikama, boja nije u potpunosti identična na svakoj. Čak i pod različitim uglom su nijanse različite. Ali i pored toga sam napravila post, jer mislim da je ovaj lak izuzetan. Baš zbog te svoje jedinstvene nijanse, toliko dugo ostaje u vrhu OPIjevih klasika.

Kako vam se sviđa ova nijansa?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

14 comments

  1. Nijansa je genijalna. Jednom davno sam imala jednu sličnu nijansu od YSL-a, samo je bio užasno nekvalitetan lak. Uglavnom, odlična mi je priča da toliko dugo nisu mijenjali tu nijansu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cudno za YSL. Oni imaju najbolje kremaste lakove od svih koje sam ikad probala.

      Delete
  2. Zbunjuju me ta ranija imena (pada mi na pamet Thrill of Brazil) koja imaju veze sa kolekcijama koje su kasnije napravljene :)
    Lakić je divan i sudeći prema tvom opisu, imam jedan sličan i baš ga volim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako je lep. Iako cesta boja, ovaj OPI klasik ne jenjava i stalno je "u modi".

      Delete
  3. Replies
    1. Prava klasika. Ne samo sto je OPI klasika, nego i po boji.

      Delete
  4. Na rukama mi je grozan. Ne valja i gotovo... probala puno puta cim namazem odmah skinem. Jednostavno nesto kod njega ne stima sa mojim prstima, ne umem da objasnim. Ali zato na nogama ga obozavam neverovatno je lep.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da je stvar navike. Ali verujem da ti ne prija oku. A na nogicama se secam slicice u grubin papucama :)

      Delete
  5. Jako lepo ti stoji. :) Ja sam moj primerak ustupila, jer imam nekoliko sličnih, ali ga možda uzmem ponovo kad potrošim neki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. I ja sam moj ustupila, ali bilo mi zao da pre toga ne uradim recenziju. Slabo nosim ove nijanse, te se oprostih od njega.

      Delete
  6. Meni je ovo OPI klasik, nema greške sa njim!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako ti kao OPI poznavalac kazes da sa njim nema greske, e onda smatram ako ce neko da kupi samo jedan OPI lak to treba da bude ovaj. Ili RLAW ili Miami Beet ili... :D

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe