L´Oreal Mega Volume Miss Manga Promotion

11.2.14



Juče sam prisustvovala promociji nove L´Oreal maskare - Mega Volume miss Manga. Ovog puta novi proizvod je relativno brzo stigao u naše parfemerije i drogerije, nakon "svetske premijere". Promocija je održana u galeriji 12 HUB, u sve popularnijem beogradskom kvartu  SavaMala. Lepa i neobična zamisao promocije, ukusni kolačići, kokteli, sjajna muzika (u potpunosti po mom ukusu), preslatke promoterke. Za promociju je angažovana manga umetnica Mina Petrović, profesor manga crtanja u udruženju za promociju japanske pop-kulture Sakurabana Beograd. Društvo Mini su pravile i dve njene učenice koje su svakom gostu koji je to poželeo, nacrtale manga portret. 

"Manga stil i estetika, tipični za Japan, u poslednje vreme osvajaju čitav svet i inspirišu nove trendove. Manga je danas više od stripa, to je ujedno i stil, umetnost, moda, izgled, stav, ali i asocijacija na krupne oči oivičene raskošnim trepavicama. L'Oréal Paris, jedan od vodećih svetskih kozmetičkih brendova, rešen da ide u korak sa globalnim trendovima, kreirao je jedinstveni proizvod koji je pronikao u tajnu krupnih Manga očiju." 

Zvanični šminker za L´Oreal Priz, Marko Nikolić nam je pokazao precizan ritual šminkanja za postizanje efekta manga - "Kawai pogleda", uz pomoć Miss Manga maskara.

*L´Oreal zvanična fotografija
Preslatke, blesave promoterke, u još blesavijim crnim baletskim suknjicama i uvijenim punđicama na glavi.

*L´Oreal zvanična fotografija
Divna Mina i Isidora. Isidorina šminka i kostim su me ostavili bez daha.

*Hvala Di

Dve devojke koje su svoj talenat delile sa zvanicama. Devojka sa druge slike je u momentu fotografisanja radila moj manga portret.



Ideja dekoracije prostora je bila interesantna. Priča o maskari je urađena u obliku manga stripa. 







U istoj prostoriji Mina je crtala manga devojke, inspirasana maskarom, a njena dela su bila projektovana na zidu.



Kolačići su bili prelepi, ali i izuzetno ukusni. Mom čulu su više prijale čokoladne crvene loptice.

*Hvala Ana


Čokoladna kuglica, Panda, Di i ja.


"Moja" manga...


L´Oreal Mega Volume Miss Manga maskara. Dostupna je u četiri boje: crnoj, plavoj, tirkiznoj i ljubičastoj. Svaka zvanica je dobila paketić na poklon.


Još jednom L´Oreal Paris je oduševio mnoge svojom organizacijom i promocijom. Izuzetno mi je drago što sam ponovo videla koleginice blogerke i uživala u jednom divnom poslepodnevu.

Hvala na čitanju

You Might Also Like

21 comments

  1. Jao deluje da je bilo bas jako lepo organizovano. Mnogo su slatke te lizalice! Bas jedva cekam vase postove sa recenzijama maskare :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bilo je jako lepo, kao da je u pitanju zurka a ne promocija. Potpuno opustena atmosfera.

      Delete
  2. Bas juce gledam ovu maskaru. Cetkica mi super deluje. Divne su ti fotografije a kolacici su preslatki. Cekam recenziju. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuglice su bile divne, bas po mom ukusu. Hvala puno. Da znas da sam se zapitala kako uraditi recenziju maskare :D

      Delete
  3. woooow kakva divna i originalna promocija! baš mi je drago da ste se lijepo provele :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bilo je zabavno, nema sta. Hvala puno.

      Delete
  4. Promoterke su bile divne, divne. Isidora je uvek upečatljiva. Tvoj portret je radila Marina, a Sanja je bila za drugim stolom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isidora je izgledala predivno! Nisam zapamtila imena devojaka, hvala puno na ovoj informaciji.

      Delete
  5. Super promocija! Baš mi se dopada kako je organizovano sve! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bilo je jako lepo. A i ne moze drugacije kad je drustvo bilo fenomenalno.

      Delete
  6. cetka mi izgleda kao lancome doll lashes? interesantna ideja i fino uradjena promocija. licno se jezim mange :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam nikad probala Lancome maskare, ali znam da ti jesi, pa pretpostavljam da su cetkice slicne. Promocija je bila lepa i interesantna.

      Delete
    2. Ako nesto moras da probas od Lancome to su maskare. U tome su zaista najbolji.

      Delete
  7. Lud provod! :) Čekam par recenzija, da vidim kakva je maskara generalno, jer već sam je videla u Liliju - sada imaju i crnu boju, jeej!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste :) Ja je moram nositi nekoliko puta pod raznim uslovima, da bih donela konacni sud. A onda cu se potruditi da uradim recenziju maskare, mada ne znam kako :D

      Delete
  8. Promocija baš deluje kao jedna dobra avantura!

    ReplyDelete
  9. promoterke su im šećeri :)
    ja nisam isprobavala slatkiše, pronašla sam se u
    ukusnim suši zalogajima :D
    probala sam maskaru, i deluje mi da će biti još bolja kad se
    malo osuši, ali mi se na prvu loptu svidelo kako mi je uvila i naglasila trepavice :)
    nadam se da ces i ti biti zadovoljna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Promoterka su pravi med. Sve do jedne preslatke i otkacene. Nisam ljubitelj susija, ali zato kuglice. Morala si da ih probas :) Nisam je jos probala, ali uskoro cu. Pa cu videti po nekim mojim kriterijumima kakva mi je :)

      Delete
  10. Kako originalna promocija, divno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Falila si da znas <3 Bas je bilo zabavno :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe