Vichy Normaderm Gel Exfoliant Desincrustant

25.1.14



Vichy Normaderm linija je za masnu, kombinovanu i problematičnu kožu. U ponudi ima veliki broj različitimh proizvoda napravljenih sa ciljem da pomognu u borbi sa prekomernim sebumom, koji je karakterističan za ovakav tip kože. Bilo da je u pitanju kompletno lice ili aktvinija T zona, pravilna nega i svakodnevna rutina u nezi lica, su jedino rešenje. Iako moja koža nije tog tipa, zaključila sam da mi par proizvoda ove linije izuzetno prijaju, te im se u poslednjih par godina stalno vraćam, u skladu sa onim što moja koža traži u datom periodu. Jedan od takvih proizvoda je i Vichy Normaderm Gel Exfoliant Desincrustant.

Izvor
Naziv ovog gela kod nas je preveden kao Normaderm piling gel za odčepljivanje pora. Gel dolazi u zelenoj tubi u količini od 125ml. Kod mene se pokazalo da uz svakodnevno korišćenje jedno pakovanje može da mi traje i do šest meseci. Prilikom kupovine obratite pažnju da li oko čepa postoji zaštitna folija. Ja lično kada kupujem proizvode koje nanosim na lice, na ovakve "sitnice" obraćam pažnju.



Na prvi pogled se može učiniti da je otvor tube prevelik i da će izaći previše proizvoda. Međutim, struktura  i gustina gela su takvi, da se potrebna količina vrlo lako dozira. Za moje lice veličina zrna pasulja je dovoljna u prolećnim i letnjim mesecima, dok tokom jeseni i zime je ta količina nešto manja.


Šta obećava proizvođač

Normaderm piling gel je namenjen za odčepljivanje pora za kožu sklonu nepravilnostima. Predstavlja spoj sastojaka sa piling efektom i negujućeg sastojka u dnevnom piling gelu. Obogaćen je mikro zrncima, odčepljuje pore i poboljšava teksturu kože. Koža je potpuno čista, meka, gipkija i prijatna na dodir. Savetuje se upotreba pilinga dva do tri puta nedeljno, tako što se umasira na vlažno lice i ispere čistom vodom.

Na pakovanju ja naznačeno da je gel hipoalergen i da ja na bazi Vichy termalne vode. Ne sadrži sapun, parabene i alkohol.


Sastav proizvoda:


Moje mišljenje

Iako je preporučeno da se gel koristi dva do tri puta nedeljno, ja sam ga koristila na drugačiji način. Kako moja koža lica nije masna ni kombinovana, nemam potrebe za kompletnim korišćenjem Normaderm linije. Osluškujem je i dajem joj ono što traži i što joj je potrebno. Tokom leta moja T zona se prosija, što zimi nije slučaj. Na nosu i u predelu brade imam proširene pore, koje su leti vidljivije nego zimi. Shodno tome, leti lice više tretiram pilingom nego zimi. Tokom sunčanih i toplih dana piling koristim svako jutro, na vlažno lice i vrat, i isperem hladnom vodom. Količina pilinga koju koristim u ovom periodu godine je veličine zrna pasulja. Tokom zime, kada mi je koža lica nešto suvlja i sklona pojavi suvih pečata, piling koristim svaki drugi dan samo u predelu T zone, tj. na nosu i bradi. Dok čelo u toku zime tretiram jednom ili dva puta nedeljno. Bez obzira na moguće niske temperature, uvek se umivam hladnom vodom. Za ostatak lica u ovom periodu godine koristim drugi proizvod.

Gel je providno zelene boje, sa krupnijim tamnije zelenim granulama, u nešto tečnijem stanju. Iako se na prvi pogled ne može uočiti zrnasta struktura pilinga, nakon nanošenja i masiranja lica, pod prstima se osete "zrnca". Miris je prijatan, svež i izgubi se nakon umivanja. Ostaje osećaj čistoće na licu. Moram priznati da sam prvobitno mislila kako će mi gel biti jak, da će iritirati moju kožu, zatezati nakon umivanja, naročito obraze i izazvati crvenilo, da će nepovoljno delovati na moj mali kapilar na desnom obrazu, ali od ovoga se ništa nije desilo. Pore su mi zaista čistije, manje vidljive, suženije. Koža mi se ne masti dodatno i nije dehidrirana. Ukoliko primetim da joj ne prija zadati tempo, proredim koriščenje pilinga i pustim je da se oporavi.


Ovo je zaista dobar piling, samo treba naučiti kako ga prilagoditi svojoj koži i njenim potrebama. Ja sam zadovoljna i zato mu se uvek vraćam. Ako imate suvu kožu ili pak dehidriranu, ovo nije proizvod za vas.

Proizvod možete kupiti u Lilly drogerijama i Vichy partner apotekama po ceni od (oko) 1500,oo din. Veoma često su sniženja od 15% ili 20%, pa se njegova kupovina isplati.

Upozorenje! O proizvodu pišem lična iskustva, i to što meni neki proizvod odgovara, ne znači da će i Vama. Naravno, važi i suprotno. O meni i osnovnim mojim podacima možete pročitati ovde, kako biste znali da li imamo slične probleme ili sličan tip kože.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

10 comments

  1. Normaderm linije ja inače baš hvaljena, no ja nikako da nešto isprobam. Mislim da ću ovaj piling preskočiti jer sam imala sličan od Avenea i ipak mi je to bilo preslabo. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cela linija je odlicna, ali srecom nisu mi potrebni svi proizvodi za moje lice. Piling je meni odlican, i necu ga skoro menjati.

      Delete
  2. Meni je bio odlican kada mi je koza bila masnija i problematicnija. Koristila bih ga uvece za dubinsko ciscenje ako nosim sminku preko dana a ako ne onda recimo 2-3 puta nedeljno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je odlican u periodima godine, i shodno tome ga kombinujem. Za masnu i kombinovanu kozu zaista jeste.

      Delete
  3. Ja ga jos nisam probala ali svakako je jedan od onih koje planram da probam. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da ce tebi odgovarati, ako ne u potpunosti, onda bar delimicno. Nadam se da ti nece biti preslab.

      Delete
  4. Obožavam ovaj gel i koristim ga godinama zajedno sa još nekoliko proizvoda iz ove linije. Moja koža ovaj gel obožava i koristim ga jednom dnevno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni izuzetno prija. Po potrebi koristim jos dva proizvoda, i zadovoljna sam.

      Delete
  5. Imala sam ovaj piling i odgovarao mi je, nije previše agresivan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za razliku od slicnih proizvoda za mastan i problematican tip koze, ovaj piling zaista nije agresivan. Moj omiljeni, uvek mu se vracam.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe