OPI - Solitaire

27.1.14



OPI Solitaire je poslednji liquid sand lak ovog brenda koji imam. Kao i prethodno predstavljeni JinxVesper i Honey Ryder, i on pripada kolekciji Bond Girls. Solitaire sam kupila u paru sa Honey Ryder, jer nisam mogla odoleti povoljnoj ceni. Isto kao i kod njegovog zlaćanog para, nisam pogrešila u kupovini.

Mene Solitaire neodoljivo podseća na zimu, sneg i pahuljice. Ni sama ne znam zašto imam takvu asocijaciju, ali kad ga nosim želim da oko mene veje sneg. Njegovu belinu povezujem sa hladnim, ledenim, smrznutim. Kliknite na izvor ispod slike, uvidećete svu lepotu koja je nevidljiva golim okom, a koja će vas ostaviti bez daha i podsetiti koliko je priroda savršena u svakom pogledu...

Izvor
Elem, da se vratim na lak... Oni koji me redovno prate i čitaju znaju da nisam ljubitelj belih lakova, i da oni kod mene mogu naći dom samo ako su zaista posebni, imaju neki neodoljiv šimer, poseban sjaj ili preliv, neobične šljokice ili završnicu. Tako je i Solitaire postao član moje velike kolekcije. Prvo me je zaintrigirao kako izgleda u obliku teksturnog laka u svojoj belini. Čak ni na slikama sa interneta mi se nije posebno svideo. A onda sam videla Prasencetove slike, i poklekla. 

Lak je nežne bele boje, protkane srebrnim krupnijim šljokicama. One se ponekad čine crnim, ali to zavisi od ugla posmatranja. Ima ih u svetlijim i tamnijim varijantama. U bočici ove šljokice su jasno vidljive i zaista se čine crnim. Međutim kada se lak nanese, vidi se skoro ceo spektar "snežnih" boja u ovom laku. Jasno se vide ružičasti, plavi, zeleni pa čak i zlatni tonovi, u svojim pastelnim nijansama. To ovom laku daje posebnu draž i izdvaja ga iz gomile ostalih belih lakova.


Za potpunu prekrivenost nokta dovoljan je jedan puniji sloj, ali ja uvek nanosim dva tanja. Razlog tome je što lak izgleda lepše i njegov efekat je upečatljiviji. Brzo se suši, kao i ostali lakovi koje imam iz ove kolekcije. Kompletan manikir je gotov za 15 min, računajući i nanos baznog laka, koji smatram obaveznim kod ovakvih lakova. Nadlak nije prijatelj ove teksture, pa ga sa ovim lakovima ne nosim. Lako se skida, kao i svaki drugi lak i nema potrebe za folijom.

Na svim slikama imam dva sloja, bez nadlaka.






OPI Solitaire je lak vredan pažnje. Ovako lep beli lak se ne sreće često. Neobičan je i prelep u toj svojoj posebnosti. Prigodan je za svaki ten i ton kože, kao i za svaku priliku.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

10 comments

  1. Mnogo je lep, pogotovo za ovo snezno vreme

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Zima je bas za njega.

      Delete
  2. Jako je lep i elegantan, kao biser u teksturnoj varijanti. :)

    ReplyDelete
  3. Meni je ovaj baš baš lep i fanstastično si ga opisala i slikala. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Znala sam da ce se tebi svideti :)

      Delete
  4. Prekrasan lak, a i sasvim prikladan za ovo vreme.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Divan je za hladnocu.

      Delete
  5. meni je ovaj lak stvarno božanstven! super ti je čučnuo :D

    ReplyDelete
  6. meni je ovaj lak stvarno božanstven! super ti je čučnuo :D

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe