OPI - Merry Midnight

29.1.14



OPI Merry Midnight je po meni jedan od najlepših OPI lakova koji je izašao iz ove kuće. Danas ovaj lak spada u prave raritete. Lično ga nikad nisam videla u apotekama, kako onim zvaničnim OPI partnernima, tako i onim drugim koje prodaju nekoliko bočica. Do mog primerka sam došla na samom početku moje opsesije lakovima. Kupila sam ga u Nail Line-u. Neki primerak možda još uvek može da se nađe tokom sajma kozmetike, ili u apotekama u manjim gradovima. 

Merry Midnight je deo OPIjeve novogodišnje kolekcije za 2009. godinu, pod nazivom Holiday Wishes. Iz ove kolekcije žarko želim i Holiday Glow, jedan primerak mi je izmakao iz ruku i nakon toga kod nas nikad više nisam naletela na njega. Ako znate ili vidite ovaj lak negde, obavezno mi javite na mail.




Merry Midnight po opisu proizvođača je plavo-ljubičasti lak sa zvezdanim, višebojnim šimerom. Ovo je bukvalni prevod. Ali moje oko ovaj lak vidi nešto drugačije. To je hladno ljubičasti lak, sa plavim podtonom. Pod nekim svetlom plavi podton se gubi, i primat preuzima bordo boja. Ovu boju bih opisala kao "crvena šljiva".

Izvor
Iako OPI opisuje da Merry Midnight ima šimer, ja bih ipak rekla da nije u pitanju šimer nego "flejkiji" ili "ljuspice", u nekoliko veličina i naravno različitih, nepravilnih oblika. Kod ovog laka one su tanke, savitljive, skoro providne, pa je rukovanje njima izuzetno lako. Ne prave problem priliko zahvatanja, niti mazanja. Klize jednostavno sa četkice po noktu zajedno sa lakom. Nema bojazni da će ostati na ivicama nokta i time kasnije pokvariti manikir. Boje u kojima se ljuspice prelivaju su od svetlo ljubičaste, preko svetlo plave do crveno-narandzaste. Svetlo ljubičaste prilikom prelamanja pod određenim uglom i pod određenim osvetljenjem, prelaze u srebrnu boju.



Zbog same kombinacije boja, lak je mnogo lepši u senci, po oblačnom vremenu nego na suncu. Ovakve nijanse sunce jednostavno ispere. Lak bih mogla da opišem kao polu-jelly. Dosta je retke strukture, toliko da jedan sloj može da bude toper preko drugih ljubičastih lakova srodnih nijasni. Drugi deblji sloj daje pokrivenost, ali lak ne izgleda uredno. Najbolji efekat sam postigla sa tri tanka sloja. Prvi sloj se suši jako brzo, dok za treći, iako tanak, treba odvojiti desetak minuta. Sam sjaj laka je dosta visok, pa nadlak nije neophodan. Lak se lako skida i nisu potrebne posebne tehnike skidanja.

Sve slike su slikane po svetlom, ali oblačnom danu. Na slikama nemam nadlak.






Merry Midnight je takva nijansa laka da lepše pristaje svetlim tenovima, bilo da ste topao ili hladan tip. Jednostavno na svetlim rukama dolazi do izražaja njegova lepota, punoća ljubičaste boje i raznolikost flejkija.

Da li imate ovaj lak? Kako vam se sviđa?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

26 comments

  1. Tako ti zavidim na ovom laku :)
    Kada je pocela moja opsesija lakicima on mi je prvi zapao za oko ali nikako nisam mogla da ga pronadjem
    Bas je jedinstven

    Divne su ti slike :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Jako je lep, uprkos tome sto je potrebno tri sloja. Nadam se da ces uspeti nekad da ga pronadjes.

      Delete
  2. Vredan primerak, mnogo ti lepo stoji. Meni je ova kolekcija promakla btw...Tako da eto meni nove zabave:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Nadam se da ces uspeti da nadjes nesto iz ove stare kolekcije.

      Delete
  3. Prelep je, prelep je, prelep je i divno ti stoji.

    ReplyDelete
  4. men on jako slici na kiko 255 koji imam na nokticima :) (niki)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam i Kiko 255, nisu ni slicni :) Potpuno drugaciji tipovi lakova.

      Delete
  5. Izuzetno zanimljiv!
    Nisam imala priliku da naletim na ovu kolekciju. Jos uvek sam u pozitivnom cudu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Stara kolekcija, izuzetnih primeraka, sada vec rariteta. Skoro ih je nemoguce naci.

      Delete
  6. Imam ovaj lak, negde u to vreme kad je izašao sam se zainteresovala za lakove. :-) Divan i divno ti stoji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Pored You Dont Know Jacques, ovo je jedan od mojih prvih pet OPI lakova. Imala sam sreće što sam ga uspela uloviti.

      Delete
  7. Baš je krasan lak!!! Na onoj fotki sa svim OPIovcima se uopće ne dobije dojam da je lak tako lijep zapravo, ja bih ga preskočila gledajući tu fotku :o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Realna fotografija je jedno, a promo slike uvek drugo. Promo slike nikad ne gledam.

      Delete
  8. ajme joj *.* izbezumim se svaki put kad vidim koji swatch... na ebayu ga bezobrazno cijene i nemoguće je doći do njega... a ništa, sanjat ću ga još malo ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cene ove kolekcije na e-bay su jako, jako bezobrazne. Nadam se da ces uspeti da dodjes do svog primerka.

      Delete
  9. Na bledunjavim rukama stvarno divno izgleda. Bas je lep! :)

    ReplyDelete
  10. jao, ovaj lak je stvarno predivan! žao mi je što ga nemam :(

    ReplyDelete
  11. prelep je moracu da ga kupim :) !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Ako uspes negde da naletis na njega, javi obavezno, da prenesem vest, a mozda kupim i jos jednu bocicu za rezervu. Nikad ga nisam videla u apotekama, ali mozda ti budes srecnije ruke od mene :)

      Delete
  12. Kupila sam ga kad je izasao. Ali koliko se secam bio je razocaravajuc. Ne znam da li sam ga poklonila ili cami u kutiji ili je zavrsio u kanti?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razumem te, tri sloja mogu biti mucna prilicno. Meni je mnogo lep, a i cinjenica sto je sada raritet na nasim prostorima, sprecavaju me da ga prosledim.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe