China Glaze - Howl You Doin´

4.1.14



Tokom protekle godine pomama za sovama u svakom smislu je dostigla nebeske granice. Sove smo mogli da vidimo svuda oko nas: nakit, torbe, aplikacije na odeći, ukrasne figure, tesktil za kućne potrebe... Samo ih u prirodi nisam viđala. Nadam se da je to zato što živim u centru velikog grada. 

Ovaj trend se preneo i na svet kozmetike. Mnogi proizvodi su dobili svoje sove, bilo u nazivu, bilo u obliku pakovanja. Tako ni China Glaze nije ostao otporan, pa su jednom svom laku dali simboličan naziv - Howl You Doin´. Ujedno mene naziv ovog laka podseća na čuvenu Dzoijevu frazu iz serije Prijatelji. 

Izvor
How You Doin´ je lak iz praznične China Glaze kolekcije. U pitanju je čuveni paganski običaj koji se danas proslavlja kao Noć Veštica 31.oktobra. Svake godine China Glaze ima malu kolekciju posvećenu ovom prazniku. Boje lakova su upriličene događaju, te neretko su šljokičavi, blesavih tamnih boja i različitih finiša. Ove godine kolekcija nozi naziv Monsters Ball. Sadrži pet lakova i jedan toper. Dva laka su šljokičasti toperi, dva su sa baznom bojom i šljokicama, jedan je texturni. Na prvo listanje slika na internetu nije me privukao ni jedan lak. Ali kad sam ih videla uživo nisam mogla pogleda da skinem sa Howl You Doin´ i Bat My Eyes, te su oni danas deo moje kolekcije.



How You Doin´ je lak koji ne možete da ne primetite, bilo na nečijim noktima ili na polici. Kako sam veliki ljubitelj ljubičastih lakova, ovaj sam prvo zapazila. Proizvođač ovaj lak opisuje kao "shadowy purple glitter", u slobodnom prevodu "senovito ljubičasta". Ja bih boju opisala kao duboku, tamno ljubičastu, sa vidljivim tragovima bordo tona koji se gubi sa dodatkom slojeva. Baza je polu jelly strukture, ali to ne pravi problem prilikom samostalnog nošenja laka. Jedan sloj može da posluži i kao toper preko drugih tamnih lakova sličnih nijansi. Ali meni je najlepši ako se nosi sam. Ja na slikama imam tri tanka sloja. Sa dva može da se dobije puna boja i efekat, ali tri tanja sloja su mnogo bolji izbor. Lak se brzo suši zbog količine šljokica, tako da broj slojeva nije problem. Suši se polumat, kao i ostali lakovi ovog tipa. Meni je mnogo lepši sa nadlakom nego bez. 

na suncu bez nadlaka
u senci bez nadlaka
Sa jednim punijim slojem nadlaka lak je mnogo lepši u sneci nego na suncu. Sunce ove boje čini ispranim.

na suncu
u senci
Šljokice su u dve veličine i dve boje, šestougaonog oblika. Veće su u crveno-narandzastim tonovima, dok su manje u lavanda-svetlo plavim i takođe u crveno-narandzastim nijansama. Šljokice nisu mnogo tvrde, i nije potrebno mnogo paziti prilikom mazanja. Guste su, te se lako zahvate četkicom. Ipak treba obratiti pažnju da ne ostanu na ivicama noktiju, kako se manikir kasnije ne bi kidao. Nakon sušenja lak ima izgled teksturnog laka, ali nanošenjem nadlaka sam izgled dobija durgačiju dimenziju. Lak ima dubinu, slojeve. Slika iza slike. Prelep je.







Mislim da je nijansa takva da lepše stoji svetlim tipovima, isto kao i u slučaju Morgan Taylor All the Right Moves. Zar nije prelep?!

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

18 comments

  1. Divan je, i dopada mi se kako ti stoji :)

    ReplyDelete
  2. Jako lep lakić, na svočevima mi nije nešto jer se ne da uslikati tako da se vide ljubičasti i narandžasti momenti, ali sam se zalepila za njega kad sam ga videla uživo. Iznenadilo me je što su u pitanju prave šljokice, delovalo mi je u bočici kao da su one mrvice, ''flecks'', kad ono ne da se skinuti bez folije :)

    PS Zanimljivo je kako si protumačila naziv :) Ali mislim da je namera bila baš howl - od glagola howling što znači zavijanje (kao vukovi, ne zavijanje šrafova :)), sovice ipak nisu strašne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas su sljoke u pitanju. Tacnije nazvala bih ih sljokice, zbog velicine. Sto se tice imena, pazi kad uopste mi na pamet nije pao glagol. Ma koliko moja asocijacija bila simpaticna i slatka, sad mi ovo sto si napisala ima mnogo vise smisla :)

      Delete
  3. prekrasan, mogu samo plakati što i njega nisam uzela *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Nadam se da ces doci do njega, jer je zaista lep lak.

      Delete
  4. Lak je savrsen! A naziv je stvarno genijalan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Naziv je super! Svi nazivi lakova su im prelepi i izuzetno mastoviti.

      Delete
  5. Sladak je, a zbog teksture me dosta podseća na MT All the Right Moves. Slažem se da je mnogo lepši sa nadlakom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Tekstura ista, ostalo nista nije isto :D Naprosto moraju oba da se imaju :D

      Delete
  6. Meni je podsetio na OPI Merry Midnight. Divno ti stoje ovakve boje. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam i OPI. Iako na prvi pogled lice, nikako nisu isti. Uradila sam i poredjenje ova dva laka, pa ce tokom meseca i taj post doci na red. Stvarno nemaju nista zajednicko.

      Delete
  7. predivan je, kao i Tijanu, i mene je podsjetio na OPI Merry Midnight :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Slicni su, ali isuvise razliciti u sustini.

      Delete
  8. neobičan je. ja bih mu možda dodala još jedan sloj.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izuzetno je lep. MOze jos jedan sloj, ali meni se cini da bi tako bio previse plastican. Mada, uvek vredi probati.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe