China Glaze - Bat My Eyes

21.1.14



Bat my Eyes je drugi lak iz China Glaze kolekcije Monsters Ball koji posedujem. Pored Howl You Doin´, Bat my Eyes mi je privukao pažnju čim sam ga ugledala. Kao što sam već napisala na prvi poregled slika na internetu, ni jedan lak me nije oduševio. Ali uživo je bila potpuno druga priča. Volim šljokičaste lakove, ali posebno volim one koje mogu nositi samostalno, a da pri tom mi ne treba dvocifreni broj slojeva kako bi lak izgledao lepo. 

Bat my Eyes je lak koji proizvođač opisuje kao "ominous gold glitter". Ja bih jednostavno rekla da je ovo zlatni šljokičavi lak sa crnom osnovom. Baza je polu jelly, ali zbog crne osnove može da se koristi kao toper preko crnog laka. Ja na žalost, crni lak nemam pa ovu kombinaciju nisam mogla isprobati. Nosim ga samostalno i tako mi se mnogo sviđa. Na slikama imam dva tanka sloja, mada i tri tanka sloja bi bila odlična. Sa dva sloja se ne dobija utisak potpuno crne baze, sa tri se vidi da je crn sa zlatnim šljokicama. Meni lično je lepši sa dva sloja. Brzo se suši, tako da broj slojeva ne predstavlja problem.

Šljokice su šestougaonog oblika i ima ih u dve veličine. Onih manjih je mnogo više, tako da nanošenje nije teško. Ipak treba obratiti pažnju da na ivice noktiju, kako manikir kasnije ne bi pucao. To se meni desilo na domalom prstu "modelske šake", jer mi je ostalo dve šljokice koje nisam primetila. Posle jednog dana na tim mestima su se one jednostavno odlomile i otpale, dok na drugim noktima lak je izgledao besprekorno. Preko ovog laka ne nosim nadlak, jer se u protivnom gubi njegov pravi finiš, koji podseća na teksturne lakove.

Na svim slikama imam dva sloja, bez nadlaka.







Zbog gustine šljokica preporučujem da se lak skida folija tehnikom, kako bi se očuvala površina nokta. Nije mnogo težak i za klasično skidanje lakova, ali može da potraje u zavisnosti da li sta lak naneli kao toper ili ste ga nosili samostalno sa dva ili tri sloja.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

18 comments

  1. Kako je zanimljiv i cudan! Boja mi se bas svidja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnogo je interesantan zaista. China Glaze me iznenadjuje iz kolekcije u kolekciju sa nekim novitetima i malim draguljima poput ovog laka.

      Delete
  2. Čudovit je, zelo mi je všeč. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, zaista je divan. Nadam se da ces doci do njega.

      Delete
  3. Ja jos uvek vagam da li mi treba... Svidja mi se ali nisam sigurna da li bi ga nosila. Tebi divno stoji! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iduci put kad se budemo videle, ponecu ga, pa nalakiraj nokte i provedi dan-dva sa njim i odluci. Tako je najlakse.

      Delete
  4. Ništa slično nisam videla do sada, mnogo je lep!

    ReplyDelete
  5. Kao što rekoh za Howl- ni meni nisu zainteresovali preko ekrana, ali s obzirom na to koliko me je Howl oduševio, verujem da je i ovaj divan. Još ga nisam videla uživo, ali mislim da bi se lepo uklopio u moju kolekciju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da bi te odusevio. Ako ti Howl toliko svideo, ubedjena sam da ce i ovaj.

      Delete
  6. ooooobožavam ga <3
    na žalost, bilo je ili oblačno ili večer kad sam ga nosila pa još nemam pristojne swatcheve... ali sigurno ću ga nositi još jer je zbilja krasan *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za njega treba malo sunca, da jednostavno bljesne u svoj svojoj lepoti.

      Delete
  7. Odlično ti stoji. :) Mora se priznati da su napravili zanimljivu kombinaciju, šljokice su baš elegantne, kao staro zlato.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Zaista su drugaciji, i China Glaze se stvarno trude da to ispostuju, bar u nekoj meri. I hvala im na tome.

      Delete
  8. Jao što je predivan! :D

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe