Vichy Idealia Life Serum

6.12.13



U septembru ove godine prisustvovala sam Prvoj Vichy Anti-Age Akademiji. Tom prilikom upoznala sam se sa novim proizvodom kuće Vichy - Idealia Life Serum. Takođe na kraju druženja sam dobila jedan primerak istog, radi testiranja. Kako sam u to vreme testirala neke druge proizvode, sa upotrebom seruma nisam krenula odmah. Sa korišćenjem sam počela polovinom oktobra, i smatram da je sada pravo vreme da vam prenesem svoje utiske. Isto tako pročitaćete utiske nekoga ko je stariji od 30 godina, što  mnogim ženama u mojim godinama može pomoći. 

Šta je serum? - Odgovor na ovo pitanje nije teško. Ali i pored toga, mnoge žene mešaju serum i kremu, ili korišćenje seruma ne sprovode adekvatno. Treba znati da serumi sadrže mnogo više aktivnih sastojaka od kreme i neretko su koncetrovani. Mogu biti tečne, gelaste ili kremaste strukture. Koriste se u malim količinama na ciljanim mestima lica, vrata i dekoltea, ovisno o nameni samog seruma. Treba ga koristiti u kombinaciji, a ne umesto kreme za lice. Međutim, koža lica žene u 20-im i 30-im godinama se znatno razlikuje, i ima različite potrebe. Samim tim ako neko u 20-im može samostalno da koristi serum, bez dodatne nege, ne znači da nekou 30-im može negovati lice na isti način. 

Idealia Life Serum dolazi u prelepoj ambalaži. Bočica je mat, kobinacija roza i srebrno-belih nijansi. Na vrhu je pumpica, sa čepom. Otvor je taman toliki da se lepo može dozirati potrebna količina seruma. Takođe, bitno je što je na ovaj način ostatak seruma u bočici očuvan i nije kontaminiran prstima. Mana ovakvog neprovidnog pakovanja je što je nemoguće videti koliko ima preostalog seruma. Serum dolazi u količini od 30ml.




Šta obećava proizvođač

Ukazano je da stil života, sunce, stres, zagađenost vazduha utiču na stanje naše kože. U skladu sa njenim potrebama Vichy je razvio novu formulu LR2412+LHA, sa ciljem da koži pruži ono što joj je potrebno. Redovna upotreba ovog seruma dovodi do vidnog poboljšanja naše kože, pruža osećaj ujednačenog i blistavog ten, glatku površinu lica i sužene pore, kao i odmoran ten.



Serum je za sve tipove kože. Takođe je namenjen i osetljivoj koži. Hipoalergijski je i ne sadrži parabene. Napravljen je na bazi Vichy termalne vode. Ne sadrži zaštitni faktor, te ovaj nedostatak mora da se nadoknadi dodatnom kremom. Sastav seruma:


Moje mišljenje

Kada počnete sa korišćenjem novog seruma potrebno je da prvo uvidite koja količina istog će vam biti potrebna. Ukoliko ostane višak proizvoda nakon nanošenja, uvek možete da ga nanesete na vrat. Međutim, treba imati u vidu da možda serum neće delovati na tom području, jer koža na tom području ima drugačije zahteve. Shodno tome višak je bačen. 

Kod Idealia Life Seruma se lako regulise količina. Pumpica je osetljiva na pritisak, pa se bez teškoća može uzeti onoliko koliko je potrebno. Meni je za celo lice potrebna količina veličine zrna graška. Nekome ko ima suvu kožu biće potrebno više. Onome ko ima normalnu, masnu ili kombinovanu kožu količina seruma iz jednog pritiska pumpice bi treblo da bude dovoljna.

Serum je srednje gustine, nešto između kremaste i gelaste strukture. Boju seruma mogu uporediti sa sedefom unutrašnjosti školjke. Presijava se u divnim bojama bisera, sa jasno vidljivim ružičastim i zlatnim česticama. Nakon nanošenja ovaj odsjaj nije mnogo vidljiv na koži. Moje lice u potpunosti upije serum, pa refleksija ne postoji. Zbog samih boja čini se da je serum težak, da će se teško razmazati, ali nije tako. Izuzetno je lagan, lako se razmazuje i brzo upija. To je velika prednost ovog seruma, jer ne mora dugo da se čeka sa nanošenjem narednog preparata za negu lica. Miris je prijatan, nije prejak, te meni nije smetao. Na samom licu nakon upijanja, miris nestaje. 

Zbog svog sastava serum nije namenjen okoločnoj regiji. Ja ga zbog osetljivih očiju, naočara i sočiva na ovom delu lica nisam koristila. Prvih par dana sam samostalno nanosila serum i koristila ga umesto kreme za lice. Oko očiju i dalje sam nanosila antirid. Međutim, mojoj koži to nije bilo dovoljno, i pokazala je znakove negodovanja. Nije bila dovoljno nahranjena i hidrirana, pa su mi se javili suvi pečati na obrazima. Odmah potom sam vratila i kremu u redovnu rutinu, i sve se ubrzo smirilo. Iako je preporučeno da se serum nanosi jednom dnevno, ujutru ili uveče, ja ga koristim i ujutru i uveče. Nakon čišćenja lica, nanesem prvo serum i antirid. Serum nanosim preko celog lica. Nakon što mi koža upije serum, nanesem i kremu koju inače koristim. Ako izlazim, tek posle ovog redosleda nanosim šminku. 

Ove godine stres je nešto sa čime se susrećem svaki dan. Koža lica mi je bila u lošem stanju. Posle skoro dva meseca svakodnevne upotrebe mogu reći da je serum ispunio moja očekivanja. Nije mi izazvao nikakve iritacije na koži niti dodatne upale. Nije negativno uticao na male kapilare, koje imam na desnom obrazu. Najveći efekat ovog seruma na mom licu primetila sam kod pora, koje su postale znatno manje. Vratilo mi se prirodno rumenilo. Ujutru mi je koža blistava i čista. Izgleda odmorno i sveže.




Iako je genetika na mojoj strani, život i razne situacije koje mi priređuje, čine svoje. Danak se uzima na dnevnom nivou, i činim sve što je u mojoj moći da se to ne vidi. Idealia Life Serum mi u tome pomaže. Prija mi i nastaviću sa njegovim korišćenjem.

Proizvod možete kupiti po ceni od 4238,64 din u Vichy partner apotekama i Lilly drogerijama.

Upozornje! O proizvodu pišem lična iskustva, i to što meni neki proizvod odgovara, ne znači da će i Vama. Naravno, važi i suprotno. O meni i osnovnim mojim podacima možete pročitati ovde, kako biste znali da li imamo slične probleme ili sličan tip kože.

Hvala na čitanju.*

You Might Also Like

14 comments

  1. Odlična recenzija i jako lijepe fotografije :) Probala sam nekoliko testera i serum mi djeluje ok, ali nikako da ga kupim, stalno se nešto premišljam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Ako se jos uvek premisljas, pokusaj da nadjes jos testera da ti bude lakse da odlucis. Ja ako nisam sigurna u odluku, dam sebi uvek jos malo vremena da odlucim.

      Delete
  2. Baš je dobro što si objasnila da se serum koristi uz kremu (ja sam za tu informaciju prevrtela forum, a nije mi palo na pamet da mogu da pitam možda tebe).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto, i ja da napisem nesto novo :)

      Delete
  3. Krasan mi je ovaj serum mada meni više dođe kao neka podloga ili nazovimo krema ... uglavnom, koristim ga neko vrijeme i dobro se slažemo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je. Meni nije bio dovoljan samo serum, trebalo mi je jos nege. I pored toga, zaista je dobar.

      Delete
  4. U pa bas je super sto si videla sve te pozitivne efekte. Ja nisam nesto primetila suzene pore, ali ga i dalje obozavam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na moje pore bas dobro utice. Samo to mi je sasvim dovoljno za ponovnu kupovinu.

      Delete
  5. Planiram da ga kupim, baš mi se dopada da je neko ko mi je generacija izneo pozitivne utiske!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako ti je moja recenzija pomogla da odlucis, stvarno mi je drago. U moru postova i recenzija 20-ogodisnjakinja, mora da se nadje i jedan posta nas starijih, jer su dozivljaji potpuno razliciti.

      Delete
  6. meni sad kako je zahladilo ne odgovara samostalno, dok je kada je bilo toplije bio sasvim dovoljan. sada preko njega moram i kremicu da namazem. zao mi je sto mi je pri kraju :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ces moci da ga ponovis. Drago mi je da ti je samostalno odgovarao. Meni na zalost nije, ali se nadam da ce mi zbog toga bocica duze potrajati :)

      Delete
  7. Odlično si ga opisala :) Nemam serum, ali imala sam čak tri testera koja su poslužila za 6 mazanja i stekla sam vrlo sličan utisak, dobar je to proizvod.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Dobar je uistinu. Najverovatnije ponavljam kupovinu, ali mislim da ga jos uvek imam dosta. Ne mogu da procenim kroz bocicu :D

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe