Sephora Makeup Academy Nails

10.12.13



Pre nekog vremena od drage Coxy sam dobila jedan deo lakova iz Sephorine novogodišnje kolekcije. U pitanju je kolekcija pod nazivom Sephora Makeup Academy. Drugi deo lakova je dobila Vedrana, pa njene utiske i slike možete pročitati na njenom blogu. U kolekciji ima devet lakova, toper sa šljokicama i bezbojni toper. Takođe, deo kolekcije je i kutijica sa zvezdicama, kao i uputstvo za pravljenje jednostavnog nail arta.


Sephora lakovi su 3 free, tj. ne sadrže  Toluen, DBP i Formaldehyde. Pakovanje ovih lakova ima 5ml. Evo i slike potpunog sastava:


Četkica kod ovih lakova je dugačka, široka, pljosnata i zaobljena na vrhu. Iako je drška kratka, lako se rukuje, i lepo se oblikuje luk laka na noktu. Po meni je dizajn četkice je odličan, i za moje uzane, male nokte savršeno funkcioniše. Mogu zameriti samo na obliku i veličini poklopca, jer je nezgodna za držanje.


Ja sam za recenziju odabrala sledeće nijanse: ciklama, petrolej, belo-rozikasti nude lak i toper sa šljokicama. 

Keep Me Posted je lak petrolej boje. Kod ovog laka petrolej nijansa naginje ka plavoj, te mogu napisati da je ovo plavi lak sa primesama petrolej nijanse. U zavisnosti od osvetljenja lak nekad više ima primese plave, nekad čiste petrolej, a ponekad se čini da vuče na zeleno. Teško je uslikati njegovu pravu boju, jer je pravi kameleon. Najrealnije slike su ispale po oblačnom, ali svetlom danu. Lak ima divan sitan šimer, koji mu daje poseban šarm. Boje šimera su u boji laka, za nijansu svetlije od samog laka. Vidljiv je u bočici, i isti takav je i na noktima. Zbog ove vrste šimera, mogu da napišem da lak ima blagi sedefastu završnicu, koja nija napadna i koja mu laska i pridodaje njegovoj lepoti.

Lepo se maže. Potrebna su dva sloja za punu boju i pokrivenost nokta. Ja na slikama imam dva sloja, i pored toga nazire se beli deo nokta. Suši se brzo i nemam top coat. Sve slike su snimljene na direktnom dnevnom svetlu, dok je četvrta po redu slikana na indirektnoj dnevnoj svetlosti.






Spread the Word je divna ciklama nijansa. Jednostavna, a opet prelepa u svojoj jednostavnosti. Elegantan lak koji može da se nosi bilo kada i u bilo kojim prilikama. Završnica laka je krem. Lak se lako maže. Jedan puniji sloj je dovoljan za potpunu prekrivenost laka i punu boju. Lak se suši nešto sporije, ali je to odlika skoro svakog krem laka sa kojim sam se do sada susrela. Ja na slikama imam dva tanka sloja, bez top coata. Mislim da je tako najlepša boja.






Sugar Coated je lak koji me je najviše iznenadio od svih koje sam dobila. Nisam ljubitelj nude lakova, kao ni belih, niti bilo koje varijante ovih boja. Ovaj lak je beli sa roza podtonom. Jedna od retkih svetlih i belih kombinacija koja pristaje mom hladnom tenu. Boja laka je takva da nokte i ruke čini "čistim" i "beljim". Završnica je krem. Jedan sloj daje noktima izgled "french" manikira. Dva sloja daju nežnu belu boju. Lak nije takav da daje potpunu prekrivenost. Na slikama imam dva sloja i nemam top coat.






Neki lakovi iz ove kolekcije se mogu kupiti odvojeno, i koštaju 560,oo din, dok se neki mogu naći samo u ovom setu. Kako vam se sviđaju?

Hvala na čitanju.

* Proizvod sam dobila na poklon, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.

You Might Also Like

26 comments

  1. Zadnji je baš kao za mene :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taj mlecno beli-pink lak mi se izuzetno svidja, vise nego sto smem priznati jer je poznato da sam anti-nude tip.

      Delete
  2. Meni su nude lakovi cesto dosadni ali moram da priznam da mi je od ova tri taj najbolji. I svdja mi se kako tebi stoji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izuzetno je lep. Hvala puno.

      Delete
  3. Meni je ovaj prvi nekako najlepsi, jer nisam ljubitelj nude lakova, a ni ciklama nijanse mi nisu bas omiljene. Ovaj Seforin set je bas zanimljiva ideja i za poklon, a iskreno me najvise zanima kako izgleda ovaj svetlucavi toper, jer topera nikad dosta. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toper uskoro. Sto se tice plavog laka jako je lep, mogao bi biti malo gusci, ali zbog same zavrsnice laka to je nemoguce. Tako da je u sustini odlican lak.

      Delete
  4. Što su ti dobre fotografije! Lepe su mi sve tri nijanse, možda bih izdvojila petrolej zato što je baš atipična.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Taj petrolej je tako tezak za slikanje, da ti ne mogu opisati. Nemoguce mu je uhvatiti realnu boju, ali mislim da sam donekle uspela u tome :) Hvala tebi.

      Delete
  5. Plavac je prelep, ali me je posebno oduševilo kako ti dobro stoji nudać. Zaista dobro ide uz hladni podton.
    Što se četkice tiče, tu se sasvim slažemo. Ja sam na svojim lakovima preorijentisala poklopac tako da četkica sada stoji pod uglom u odnosu na strane poklopca. Tako mi je lakše da držim četkicu i mažem nokte.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni nije palo napamet da okrecem poklopac, moram da priznam. Vise bih volela da moze da se skine. Ali sam se snasla. Za nude lak sam se krajnje iznenadila.

      Delete
  6. Sugar coated je savrsen za french :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, i to onaj brzinski jednostavni. Samo njega namazes i nista vise ne treba :)

      Delete
  7. moram priznati da mi se dio lakova koji je završio kod Vedrane više sviđa ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma nikakav problem, sve prema licnim afinitetima :) Gde bi nam kraj bio da smo svi isti :)

      Delete
  8. Prelepi su, meni se posebno svidja crvena! Bas je moja boja!

    ReplyDelete
  9. Svi su jako lepi, posebno plavac.

    ReplyDelete
  10. Neobično, ali od ova 3 mi se najviše dopao rozikasti koji ti divno stoji.

    Inače me set nije baš impresionirao, jer su izostavili neke zanimljivije boje, ali je svakako lep poklon za nekog ko nema puno lakova. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To da, bio bi idealan poklon nekome ko nije zaludjenik poput nas, jer bi time dobio sve boje koje su neophodne.

      Delete
  11. Sviđa mi se ovaj nude, imam sličnu nijansu od Flormara, i koristim ga kad želim da se odmorim od boja na noktima i kada to situacija zahteva (posao i slično), jer zaista odaje utisak čistih i urednih noktiju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za njim zaista nokti izgledaju lepse i cistije. Neverovatno, kako opticka varka moze da promeni potpuni utisak.

      Delete
  12. jao, majko mila, kako je taj plavac lep!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znala sam da ce se tebi on svideti najvise, jer je bas za tebe. I boja i simer. Sve po tvom ukusu :)

      Delete
  13. Spread the Word mi je jako lep, prilično efektno deluje, a poslednji se greškom zove Sugar Coated, treba da se zove DI :D.
    Bliže su mi ove boje, ali ima tamo kod V jedan koji mi je odličan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sugar Coated je izuzetno lep lak. Taman za tebe :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe