Noviteti - Novembar ´13.

1.12.13



Tokom proteklog meseca mnogo toga sam dobila na poklon i recenzije. Ali i pored toga morala sam da zadovoljim onu šopingholičarsku zver u sebi. Pa sam kupila par lakova i neke komade šminke. Nešto mi je duže vreme bilo na spisku želja, a nešto su kupili za mene u USA, jer je kod nas nedostupno.

Essie lakove. Tokom novembra Essie lakovi su bili u Lilly drogerijama na sniženju. A tokom decembra će biti u DM drogerijama. Ja moje komade nisam kupila ni u jednoj od te dve radnje, jer ono što sam je htela nema u stalnoj ponudi. Nisam mogla odoleti i još jedan primerak Naughty Nautical je moj. Ali ovog puta USA verzija. Uporedila sam ih u bočicama, i mogu reći da nisu isti i da postoje vidne razlike.



Ovog meseca su me oduševili i noviteti koje je Maybelline izbacio u prodaju. Fenomenalni lakovi koji mogu da se nose solo ili kao toperi preko kontrastniih ili srodnih boja.



Mesec ne mož da prođe i bez nekog novog China Glaze laka. Ovog puta dva komada.



Moji prvi A-England i Picture Polish lakovi. Oba brenda su nedostupna u Srbij, ali putem online prodaje mogu stići i kod nas. Veliko hvala Tijani na pomoći da dođem do ovih komada.



Nisu me zaobišli ni preparati za negu noktiju i zanoktica. Kako ide zima i hladni dani njima posvećujem mnogo više pažnje nego obično. Trind Balzam za zanoktice i Mavala preparati koje sam dobila od drage Caje.


Make up je nešto što ne kupujem tako često i u tolikoj količini kao lakove. Ali kad se odlučim na kupovinu, volim kvalitetne komade. Tako sam ovog meseca dobila Guerlain Meteore od mame. Kupila sam sebi Chanel rumenilo, kao i MAC i Nars. Chanel senka je bila naprasna kupovina proizišla iz straha da će se uskoro rasprodati. Bila sam u pravu, posle samo par dana više je nema u prodaji. I na kraju moji omiljeni tečni ruževi - NYX.


Pokloni sa čajanke, od kojih su neki već u upotrebi i testiranju.


Kada muž dođe sa posla i kada vam donese punu kesu nekih tubica i kutijica, shvatite da ste najsrećnija žena na svetu. A onda shvatite da ste još srećnija zato što sluša šta pričate. 


A kada muško ode da kupi žensku kozmetiku, onda uvek dobiju mnogo više testera nego mi same. Mislim da ću od sada njega slati da mi kupuje sve što mi je potrebno ili što želim.


To su moje male kupovine i pokloni u novembru. Sada nastupa poslednji mesec u godini, period sniženja, praznika, poklona, novogodišnjih kolekcija. Pa ko izdrži.

Jeste li i vi imali uspešan mesec kao i ja? 

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

37 comments

  1. Anonymous1/12/13 21:04

    Divni noviteti :)
    Posebno mi se dopadaju essie lakovi i rumenila, gde nabavljas nars rumenila? :) s obzirom da hqhair vise ne isporucuje u Srbiju? :/ Ako negde vani, jel mi mozes reci drzavu i okvirnu cenu? Mnogo bi mi znacilo, s obzirom da mi drugarica uskoro putuje, pa mi se mozda i posreci :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)
      Nars rumenilo sam kupila interno od jedne devojke, za koju je ono predstavljalo promasenu kupovinu. Kod nas u "krugu" nema Nars kozmetike. Znam da se mogu naci u Turskoj (Istanbul i Ankara, sigurno). I ima u zemljama zapadne Evrope. U Italiji znam da ih ima u Sephora parfemerijama. Cene su oko 35 evra, ako me secanje dobro sluzi (evro gore-dole od drzave do drzave).

      Delete
  2. predivni noviteti! meteori su mi veeeelika zelja! ovaj carry on je predivan lakic :) ma sve je savrseno!
    svaka cast za muzica kako te lepo slusa, a stvarno ubuduce iskljucivo njega da saljes u kupovinu, vidi ti ovu gomilu testera,woooow! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Meteori su bili na snizenju, jer pocetkom 2014 u prodaju izlaze reformulisane verzije. Ja sam dobila 1, jer meni najbolje stoje. Sad od novih, ako se pokazu dobrim mozda se dokopam 2. A sto se tice testera, neverovatno je kako on uvek dobije gomilu istih. Ali uvek, bez izuzetka.

      Delete
  3. I got the same Maybelline Polca Dots nail polishes in November :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. This two are the best of all. They look so pretty on nails, specially blue one. This white-black is great like topper :)

      Delete
  4. Jedva cekam slicice novih lakova. Posebno ovih nama nedostupnih :)
    ja nikako da se oprobam u online kupovini :(

    Od sada uvek salji muza u kupovinu :D

    Veliki pozdrav

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nisam licno kupila. Kupili su za mene, ja sam dala novac. Nemam karticu za online kupovinu, jos uvek se ne usudjujem, jer osecam da ce mi biti kao bure bez dna. A muz, od sad samo on, ja necu vise ni da idem. Mnogo je korisnije kad on ode :)

      Delete
  5. Ja sam uzela 4 Normaderm proizvoda i dobila dve kutije, bila srećna kao malo dete :D I svaka čast za tolike testere, ja nijedan tester nisam dobila, a potrošila sam preko 6000 dinara. Mogli su nešto makar da ubace, no dobro, ja bila srećna sa mojim kutijama :D Takođe sam oduševljena Polkadots lakovima, imam 3, samo mi zeleni fali :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam zasto je tako. Uglavnom, kad on ode i nesto kupi vrati se sa punom kesom testera. Dok ja jedva da dobijem 1-2. Ponekad cak dobijem i grubo odbrusivanje sa bilo kakvim izgovorom da nemaju testere.

      Delete
  6. Svaka čast tvom dragom kako te sluša i kako se potrudio oko tebe. A na Picture Polish ti mnogo zavidim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa mora malo da me slusa :) A za PP sam prelomila :)

      Delete
  7. Divnog muža imaš, koliko vidim :) Moraću ja mog dečka da pošaljem u neki šoping da isprobamo taktiku :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Probaj da ga posaljes, mozda se prijatno iznenadis.

      Delete
  8. muškarci stvarno dobiju više testera :)
    divni noviteti, ne znam što izdvojiti, sve mi je lijepo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Zaista dobijaju. ALi mi uopste nije jasno zasto.

      Delete
  9. Ziva istina da se muskarcima daje vise jer su svi u fazonu a vidi kako je dobar muz, dosao bez blama u šoping za zenu :) Predivni noviteti, jedva cekam recenzije...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) A evo i razloga zasto im se daje vise testera :)

      Delete
  10. Divni su ti noviteti Jeco! Hope mi deluje fenomenalno i jedva čekam da ga uslikaš, A-England standardno super. :)

    Da, muškarci uvek uspeju da šarmiraju prodavačice, tako da nije loša ideja njih poslati u kupovinu, naravno sa preciznim spiskom . ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Meni moj trazi slike, pa ode sa slikama da kupi :) Mnogo bolja varijanta.
      Hope izgleda izuzetno u bocici :)

      Delete
  11. Divni noviteti :) Veliki bravo za muža ;)

    ReplyDelete
  12. Aaaaaaaaaaaaaaaaa vrištim od divota!

    ReplyDelete
  13. savršeno! jedva čekam da vidim hope, stalno obigravam oko njega!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Hope je mnogo lep. Jos ga nisam probala, samo ga gledam. Cekam pravo vreme za njega.

      Delete
  14. Krasni noviteti, ne znam što bih prije gledala! :D

    ReplyDelete
  15. MAC rumenilo i essie van d go su moji favoriti tvojih noviteta! :) Inace ovo za musko u kupovini, skroz tacno i treba da postane redovna praksa da oni idu u kupovinu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muske uvek treba slati u kupovinu, samo sa odredjenim spiskom :) Valjda se nase prodavacice sazale na njih pa im daju vise testera nego nama. Ne znam u cemu je poenta, ali je istina...

      Delete
  16. Prekrasnooo Jelena, divote, same divote <3

    ReplyDelete
  17. Jelena, gde si kupila preparate za negu noktiju i zanoktica? Cemu sluze Mavala preparati koje si uzela? Hvala sto si podelila ove proizvode sa nama.

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe