My Nail Polish Swatch-book

12.12.13



Kada imate puno lakova za nokte, nekada jednostavno više ne znate ni šta imate i duple kupovine se dešavaju. Da to ne bi prešlo u naviku, većina nail blogerki i žena koje su ljubitelji lakova za nokte, smišljaju razne načine da pomognu same sebi u odabiru i kupovini. Zbog toga se prave razne knjige uzoraka lakova, lakiraju se isti na papire, plastične rozetne koje služe toj nameni... Neke to čuvaju u kutijama, fiokama, rasparene da bi lakše ponele u narednu kupovinu. 

Evo kako su neke blogerke rešile taj problem...

Izvor
Izvor
Izvor
A evo i moje priče kako sam ja to sebi sredila. Nisam želela da mažem lak na papir, jer smatram da se na taj način dobija nerealna boja. Takođe nezgodno je prineti papir na nokat, da se vidi kako testirana nijansa ide uz naš ten i boju kože. Kako kod nas nema plastičnih štapića (ili bar ja nisam naišla na plastične uzorke kao sa gornje druge slike), a nije mi se dalo praviti ih, odlučila sam se na okrugle rozetne koje su povoljne i dostupne. Ali nisam želela da ih držim raštrkane u kutiji, pa sam smislila način da napravim "knjigu uzoraka".

Da bih realizovala svoju zamisao, bio mi je potreban sledeći materijal: prazne rozetne, futrole za CD-ovde, traka kojom bi sve to povezala, i papir sa šablonom kako bih sve ispisala.



Svakom brendu koji imam sam posvetila jednu ili više rozetni, u zavisnoti koliko lakova istog imam. Neke lakove nemam, ali sam ih stavljala na rozetne na našim lakoholičarskim druženjima, da ih imam - za svaki slučaj, jer nikad se ne zna. Usledio je dug proces lakiranja i sortiranja, pisanja, pravljenja redosleda... Pošto lakove od nekih brendova imam po dva ili tri komada, odlučila sam da njih stavim sve zajedno na veće četvrtaste palete i svrstam ih u kategoriju "razno". 

Evo par slika u postupku pravljenja moje knjige...





Na kraju sam sve futrole međusobno povezala plavom satenskom trakom. 




Kao finalni produkt moje ideje, moja knjiga uzoraka izgleda ovako...


Nije lepotica, ali meni je izuzetno praktična. Rozetne se po potrebi mogu izvaditi, poneti sa sobom. Novi lakovi se lako mogu dodati. Ako se rozetna popuni, jednostavno se knjiga rastavi, ubaci se nova futrola i to je to. Ono što ume da bude nezgodno jeste sama debljina knjige, jer su rozetne plastične. Ja sam napravila jednu knjigu, ali zbog velike količine lakove koje imam, mislim da ću morati da napravim još jednu. Ali nije teško, i pri tom sam se zabavila.

Nadam se da će vam ovaj moj post pomoći u sortiranju vaših lakova. Ili ste već to odavno uspešno to uradile? Imate li još neku ideju kako bi mogla da unapredim svoj sistem?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

39 comments

  1. Veoma kreativno i praktično rešenje.

    ReplyDelete
  2. Super je! Do sada sam stavljala na papir ali se kolekcija prosirila pa sad trazim novo resenje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Nadam se da ce ti ovaj moj projekat pomoci.

      Delete
  3. Odlicno je. Super ideja. I bas je prakticno :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Stvarno jeste prakticno.

      Delete
  4. Svaka cast na trudu :),dopada mi se :D

    ReplyDelete
  5. Ovo je super kreativno i simpaticno :)

    ReplyDelete
  6. Mislim da je knjiga bas prakticno resenje i slatka je! :) Bravo za kreativnost!

    ReplyDelete
  7. Ni ja ne volim papir, nije to to. Odlično si sve organizovala, tako je zabavno, šareno, ma prelepo! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Probala sam prvo na papiru, ali jednostavno to nije to.

      Delete
  8. Odlična ideja, lepo izgleda a i sve je pri ruci i lako za snalaženje :)

    ReplyDelete
  9. Dobra ideja, veoma kreativno!

    ReplyDelete
  10. Odlična stvar,svaka čast! =)

    ReplyDelete
  11. Ja sam mislila da sam ja jedina "tuka" koja to radi još odavno :D! Malo se šalim pa kažem - tuka jer me moji ukućani i prijateljice obično čudno gledaju kad vide moje swatcheve lakova :). Ja sam svoje swatchala u jednom zgodnom notesu, i nanosila sam ih na selotejp koji sam potom zalijepila na papir, ali ovo tvoje mi se čini puno bolja ideja. Hvala ti na tome!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Pa ne moze drugacije, mora se smisliti neki sistem kad postoji puno lakova, ne vredi :)

      Delete
  12. Jelena, predivno, predivno!!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Stvarno nešto divnije nisam vidjela ovako na jednom mjestu :D

      Delete
  13. Tole je pa res odlična ideja. :)

    ReplyDelete
  14. slatko je, onako za uživanciju da ih gledaš, ali mi rozetne nisu baš najpraktičnije. zato sam se ja organizovala sa swatch sticks, lepo možeš sve da uporediš i pretumbavaš!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Priznajem nisu bas najprakticnije, stapici su bolje resenje, ali nisam imala zivaca da ih pravim. Da imam njih negde, sem na e-bay, uzela bih njih.

      Delete
  15. Nisam ni znala da imaš ovo, sviđa mi se :)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto, svaki dan saznas nesto novo :) Hvala puno :)

      Delete
  16. Great idea for a swatch "book"!

    ReplyDelete
  17. Mnogo mi se dopada ideja! Skroz je originalno. Ja jos uvek nisam organizovala moje lakove. Za sad su dobili nove kucice i to je to.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Pa pocni polako i to da sredjujes.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe