Morgan Taylor - Under the Stars

29.12.13



Drugi Morgan Taylor lak koji me sam kupila je Under the Stars. Prvi pogled na bočicu je bio i ljubav na prvi pogled. Oduševila sam se samim izgledom laka, duginim bojama koje su se prelivale na veštačkom svetlu, veličinom šljokica. Jednostavno sam morala da ga imam. Neobično mi je što ne mogu nigde da nađem podatak da li su Morgan Taylor lakovi deo nekih kolekcija ili ne. U katalogu su sve nijanse navedene samostalno, odnosno kao deo stalne postavke. 

Kada pogledate bočicu shvatite koliko je ovaj lak lep i koliko je primamljiv.


Mene ovaj lak podseća na noćno nebo...

Izvor
U bočici je lak jasno definisane teget boje. Međutim na noktima više vuče na crno. Ovu boju ja bih opisala kao ponoćno teget nijansu. Na jačem osvetljenju vuče na teget, na prigušenijem čini se crno. Idealan lak za one koje bi želeli crnu boju na noktima, a pri tom je u suštini ne vole. Prvi sloj nije dovoljan, dok drugi pokriva sve nedostatke. Zbog gustine šljokica potrebno je pažljivije dozirati količinu laka na četkici, a zatim i pažljivije naneti na nokat. Lak se brzo suši, tako da nakon kompletnog lakiranja prvi put, odmah može da se počne i drugi krug. Ja na svim slikama imam dva sloja, drugi nešto puniji. Nakon sušenja laka, površina nokta je ostala grbava od šljokica, a bazna boja polumatirana. Kako ja ne volim ovakve finiše, lak sam obavezno prekrila slojem nadlaka. Ali jedan sloj nije bio dovoljan, jer ga je lak u potpunosti upio. Nakon par sati sam dodala još jedan sloj nadlaka. Iako površina nokta i dalje nije bila u potpunosti glatka, bila sam zadovoljna efektom.

bez nadlaka
sa jednim slojem nadlaka
sa dva sloja nadlaka
Struktura laka je jelly, pa može da bude i toper preko nekog tamnog laka. Šljokice su u dve veličine, šestougaonog oblika. Holografske su, srebrne boje, ali se na svetlu presijavaju u duginim nijansama. Nisu mnogo fleksibilne, pa prilikom lakiranja treba paziti na ostanu na krajevima nokta, da se ne bi desilo cepanje manikira. Samim tim će lak duže trajati. Savetovala bih da ispod ovog laka obavezno nanosite bazu. Samim tim štitite nokat od farbanja ili cepanja zbog šljokica. Najbolje ga je skidati metodom folije.

Još neke slike na suncu.





Nijansa je takva da pristaje svim tonovima i podtonovima kože. Može se nositi bilo kada, uz bilo koju odevnu kombinaciju, jer može izgledati krajnje opušteno ili krajnje elegantno.

Kako vam se sviđa? Nadam se da sam vas ubedila da kupite neki njihov lak čim se pojave, jer ja sigurno neću ostati na ova dva.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

14 comments

  1. Lak je pravi ljepotan! Žao mi je što Morgan Taylor lakova nema za kupiti u Hrvatskoj jer su mi predivni i odlični su mi nazivi lakova :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izuzetno je lep. Nadam se da ce i kod vas biti dostupni ovi lakovi, jer su stvarno odlicni.

      Delete
  2. Prelep i super ti stoji :)

    ReplyDelete
  3. Lepo izgleda na suncu.
    Što se kolekcija tiče, prvih 100 boja (onih iz kataloga) su osnovna linija, tek su sada za praznike izbacili dve kolekcije (Glam Rock i The Royal Life).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na suncu je prelep, zbog holosljokica. Hvala puno na informaciji za kolekcije. Kad sam trazila na netu ranije nisam nailazila na nista. Sad sam ih videla, prelepi su zaista.

      Delete
  4. lep je, ali mi se ne sviđa što je toliko grbav

    ReplyDelete
    Replies
    1. Deblji sloj nadlaka ili dva sloja istog, mogu da ga zaglade. Steta da ga otpises zbog toga.

      Delete
  5. Anonymous7/1/14 16:02

    Gde mogu da se kupe ovi lakovi? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za sad samo kod uvoznika "GP Contour centar". U februaru mesecu bi trebalo da se pojave u Lilly drogerijama.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe