Morgan Taylor - All the Right Moves

25.12.13



Na nedavno održano mini sajmu kozmetike u tržnom centru Stadion, na Voždovcu, sam kupila dva laka brenda Morgan Taylor. O ovim lakovima prvi put sam čitala kod Vedrane i odlučila da ih probam. Kada sam videla izbor boja i finiša, iznenadila sam se. Iako nisu svi lakovi bili izloženi, onim što sam uočila sam oduševila sam se. Morgan Taylor lakovi su 3 Free, tj. ne sadrže toluen, formalin i dibutil ftalaf. Takođe se ne testiraju na životinjama. Dolaze u pakovanju od 15ml. Više o ovom brendu možete videti na njihovoj facebook stranici ili na njihovom zvaničnom sajtu.




All the Right Moves je izražen šljokičasti lak sa tamno ljubičastom osnovom. Kao takav može se nositi samostalno ili kao toper preko nekog drugog tamno ljubičastog laka. Mada po strukturi laka i njegovog načina mazanja, kao i krajenjeg efekta preporučila bih ga za samotalno nošenje. Bazna boja je tamno ljubičasta. Nema ni previše toplog ni previše hladnog podtona. Nije zagasita niti ima primese dimnih nijansi. Izražena je, jarka i prozračna. Šljokice su u dve veličine i dva oblika, kao i dve boje. Veće su šestougaone i plavo-ljubičaste, a manje su kvadratnog oblika i boje između svetlo ljubičaste i tamno prljavo roza. Jasno su vidljive u bočici, pa ne postoji iznenađenje prilikom mazanja.


U jednom sloju lak je relativno providan. Sa dva sloja se dobija potpuna pokrivenost, ali ja ipak nanosim tri tanka sloja. Time dobijam potpuni efekat i pravu lepotu laka. Šljokice iako veoma guste, ne stvaraju problem prilikom mazanja. Nema ih previše, što uveliko olakšava nanošenje. Iako se na prvi pogled može učiniti da će se teško upravljati ovim lakom zbog odnosa gustine šljokica i baze, upravo je suprotno. Nije potrebno paziti da li će se ravnomerno naneti, jer svaki naredni sloj popunjava propuste prilikom prvog nanosa. Jednostavno se maže kao i svaki drugi lak. Mada treba obratiti pažnju da šljokice ne štrče sa vrhova noktiju, jer to može biti uzrok ubrzanog krzanja laka, jer šljokice nisu mnogo fleksibilne i lako se mogu zakačiti. 

Lak se suši mat, kao i svi lakovi sa ovakvom gustinom šljokica. Na površini nokta ostaje kao teksturni lak, što je jasno vidljivo. Jedan sloj nadlaka ne može u potpunosti da izglača površinu nokta, ali mu daje suptilni sjaj. Sa dva sloja nadlaka All the Right Moves se prikazao u pravom sjaju. Lak je dobio na intezitetu i jarkosti boje, izraženosti šljokica kao i trodimenzionalnosti. Drugi sloj sam nanela idući dan, kada se prvi u potpunosti slegao. 

bez nadlaka
sa jednim slojem nadlaka
sa dva sloja nadlaka
Na osnovu bazne boje moglo bi se očekivati da lak boji nokte. Nisam želela da isprobavam da li bi se ovo desilo, te ispod laka imam deblji sloj baze. Kao što znate ja ispod svakog laka preporučujem korišćenje baze, bez obzira koliko je lak svetao ili taman, kakvu strukturu i efekat ima. Jedino što bih savetovala jeste da ovaj lak skinete pomoću folije, i da ne rizikujete da se šljokice razlete po prstima i šakama (a možda i šire, zavisi od načina na koji skidate lak). Ovim putem ćete mnogo brže skinuti ovaj lak i ostaviti glatku površinu nokta. 

Iako sunce jeste prijatelj ovog laka, meni je ipak lepši u senci. Na svim slikama imam dva sloja nadlaka, i slikane su dan posle nanošenja laka.





Posle tri dana sam skinula lak, koji je izgledao isto kao i prvog. I još malo slika u senci...






Lakovi Morgan Taylor brenda su novi lakovi na našem tržištu. Još uvek ih nema u slobodnoj prodaji, ali tokom januara meseca 2014. godine biće dostupni u Lilly drogerijama, po ceni od (oko) 870,oo din. Za sad se mogu kupiti direktno kod uvoznika GP Contour centar, po ceni od 864,oo din. 

Kako vam se sviđa? Jeste li imali prilike da probate ove lakove? Ja za početak imam nekoliko nijansi na spisku, od onoga što sam imala prilike da vidim na sajmu.

*Svim mojim čitaocima koji danas praznuju želim srećan Božić i sve najlepše.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

28 comments

  1. Znaš li da ga još nisam nosila? Dobro je čuti da ne proždire nadlak kao Rare as Rubies. Slažem se s tobom da lepše izgleda u senci.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da si ga do sad probala. Stvarno je izuzetan i znam da ce ti se svideti.

      Delete
  2. Prelep i divno ti stoji. :)

    Ja sam uzela njega i Under the Stars, a sada mi je na tvojoj slici upao u oči ovaj trava zeleni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Ja imam jos par nijansi koje sam zapazila na "prvo pogled". Kasnije ne smem ni da sanjam sta ce biti.

      Delete
  3. Divno izgleda. Nisam znala da ce se prodavati u Liliju to je dobra vest :)

    ReplyDelete
  4. Deluje kao da usisava nadlak, takvi lakovi me uopšte ne privlače, ali sve bih mu oprostila zbog ovih prelepih šljoka! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upija nadlak kao sundjer vodu. ALi da je prelep, prelep je.

      Delete
  5. Baš im je dobar izbor boja, super što si stavila slike!
    Iako ovo nisu nijanse koje preferiram, ne može se poreći da je lak stvarno odličan i da je mix svih tih čestica jako lep. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj je izuzetan i predvidjam mu lepu buducnost kod nas.

      Delete
  6. Divna manikura. Sretan Božić

    ReplyDelete
  7. Jelena, bas je lep lak
    Ali ja sam totalno neobavestena. Nisam imala pojma da ih ima kod nas.
    Moram i ja da probam. Gledala sam ih kod Ruskinja i bas imaju finih boja
    Ulepsala si mi vece :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. I nema na cemu :)

      Delete
  8. uf, baš je lepotan! supe ti je čučnuo :)

    ReplyDelete
  9. Predivan je, baš je ovako šljokičavo modri u mom stilu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Stvarno je jako lep.

      Delete
  10. Woooooow, jako mi se sviđa! Prekrasan je :d

    ReplyDelete
  11. odličan je, ovaj put glasam za verziju s nadlakom, šljokice sa njim dobiju na dubini, predivan je *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas tako. Mnogo je lepsi sa nadlakom.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe