Moj decembar u slikama...

30.12.13


Izvor
Oduvek sam volela decembar. Mesec kada sneg napada, kada sam kao dete pravila prvog Sneška Belića, sankala se, grudvala. Ponajviše sam se radovala kićenju jelke, predivnom šarenilu, svetlucavim ukrasima, lampicama, mirisnim svećama. Nova godina je tu, iza ćoška, žuri da nam dođe. A ja sam i dalje u svom zimskom snu, i ne želim da se probudim. Iskreno, plašim se... Nekako je za mene vreme stalo. Ovog puta se ne radujem praznicima kao nekada. Mislila sam da će ovaj mesec proći monotono, prazno, kao što je i počeo. 

A onda sam početkom meseca od Lene dobila mali poklon i prave reči, koje mi je bilo potrebno da čujem već dugo vremena. Hvala ti draga Lena, nema potrebe više da pišem, jer i sama znaš sve...



Zajedno sa dragom Vedranom sam posetila i prvi mali sajam kozmetike, koji su organizatori nazvali Sajam lepote i glamura. Posetile smo tržni centar Stadion na Voždovcu i uživale u jednom podnevu.








Znate onaj osećaj kada vas maksimalno dovede do ludila zato što eto baš tog dana mora da ostane na poslu više nego što treba, jer kao za inat nema nikog drugog (ironično!)? A posle radnog vremena opet ima neodložne obaveze. Onda ste ostavljeni da ručate sami i ni sami ne znate šta vam se jede. Ja ne volim, o kako ne volim da jedem sama...


... Kada vikendom želi da vas probudi i izmami prvi jutarnji osmeh, onda se sa pijace, dok vi spavate, vrati i donese...


... a nardni vikend opet donese...


Pa vam skuva novu omiljenu mućkalicu.


Ah, ljubav je kada delite interesovanje za filmove istog žanra, pa danima pokušavate da ulovite karte za novi film, i na kraju shvatite da to jedino možete da uspete u sred noći. Dok sat otkucava ponoć i napolju duva nemilosrdna košava, vi zajedno hipnotisano, umorno, sa očima na pola koplja, gledate u monitor i razmišljate koja sedišta da odaberete. Čuveno KLIK i karte su naše. Jej! Još samo dočekati kraj filma.


Kada čistite kuću i naletite na nešto što ste sklonili negde u neki ćošak i zaboravili, jer je imalo svoju namenu, koja je ostala neispunjena. Onda zajedno shvatite da želite da to izvadite ispod istorije i prašine, i da uprkos svemu stoji na vidnom mestu. U spavaćoj sobi. Da, da, mi nismo od onih ljudi čija spavaća soba mora da odiše "mirom i tišinom", da bude sve u belom i "pod konac". Ovo smo mi!


Osećaj kada u prodavnici vidite nešto beksrajno simpatično. Shvatite da još uvek postoje oni ljudi koji misle na svoje kupce, i ako ne mogu već nižim cenama da nas obraduju, izmame nam osmehe ovako nečim...


Pokušavajući da izađemo iz gužve u samom centru, već nervozni i ludi od trubača za volanima, vidimo ovako nešto i prasnemo u nekontrolisani smeh. 


Semafor ima i nastavak na zelenom svetlu koji je unerbesniji od ovog, ali kako je bilo zeleno a trubači nervozni, nisam stigla da uslikam. Smejali smo se sve do kuće. To isto popodne i sunčani vikend smo iskoristili da posetimo i prodajne izložbe u centru grada. Jedna je već tradicionalna, kako je ja zovem "Ruska izložba". Uvek uđem i prvo se oduševim babuškama, kojih danas ima hiljadu sorti... 



Minijaturni Kremlj.


Broševi...


Drvenarija...


I prelepe, prelepe, prelepe i jednostavno preskupe ešarpe. Moram imati jednu, ali moram.


Šetajući glavnom ulicom vidim i njega. Poželim da ga odvedem kući, ali znam da je to nemoguće. Srce mi se cepa, ali živim u mislima da ipak ima nekoga ko mu nekad obezbedi jedan obrok.


Ulični slikar. Fascinantno zar ne?


Čovek koji predivno svira. Nisam ga nikad čula da peva, ali ima zlatne prste. Celo leto sam ga sretala u večernjim satima. Svira za svoju dušu, ako mu nekad neko nešto ostavi. Kada ga vidite, stanite, nemojte da žurite, oslušnite koja je pesma na repetoaru. Uvek je neka lagana, mirna, dirljiva. Ovom prilikom me je dočekao sa svojim izvođenjem pesme Metallica "Nothing Else Matters".


Sećate se mog posta sa pregledom u julu mesecu i one izložbe za sve nas koji smo Jugonostalgični? Ponovo ima izložba u Knez Mihailovoj, ali se ovog puta plaća ulaz (?!). Posle jednog kratkog većanja odlučili smo da ne želimo da platimo. Ali smo videli ovo...


Kružeći po beogradskim uličicama centra, naletesmo na tezge sa prodajnim unikatima. Stvarno ima orginialnih stvarčica.





Šetnja ovim krajem ne može da prođe bez posete prelepoj, mirišljavoj prodavnici Crabtree&Evelyn.


Kod Moskve su ponovo počele menjaže samolpeljivih sličica.


A neki stari prodajni izlozi su dobili novo ruho. Eh, kad bi svaki napušteni i prazan lokal bio ovako obučen, grad bi nam bio prava galerija na otvorenom.


Jedva sam ih videla. Kad prolazim kroz dvorište zgrade treba dobro da pazim da ne nagazim na...


Bila je i prodajna izložba nakita Kamena kolonija, koji pravi moja drugarica. Pa da vidite kako je bilo lepo i šareno.






I moj paketić koji sam ponela kući.


Posetili smo i Katapult ispred Ušća. Oduševile su me kecelje sa luckastim natpisima.





A u garaži Ušća videli smo njegove strip junake iz detinjstva. Betmenu do duše fali jedna noga, ali ga to ne čini manje Betmenom.


Iznenađuje me kako se uvek naleti na nešto interesantno i lepo, dok besciljno cunjam u potrazi za nečim potpuno drugačijim. Kolica u Beograđanci...


Posetila sam i čuvenu Baštu. Nisam mogla da odolim a da ne škljocam aparatom po celoj prodavnici. Ovog puta najveći izbor novogodišnjeg aranžmana.












Kući smo se vratili sa belim kuglama za jelku i dve figurice. Jagodica za njega i debeli irvas za mene. Kiča nikad dosta u ovom periodu godine.


Stigli su mi moji unikatni komadi, koje obožavam. Generalno jako volim unikatne i ručne radove. Moje stari stvarčice sa novim ruhom zahvaljujući divnoj Jeleni - Carski Dekupaz. Ćup je iz tmine postao omiljeni ukras u trpezariji, dok su poslužavnici osvežili prostorije. Sve je nekako veselije sa bojama.




Popustila sam. Ipak su praznici. Kažu valja se, da se stara i sve ono što nije bilo dobro u njoj isprati, a dočeka nova sa pogledom u bolje sutra. Moja jelkica ove zime. Mutna slika, ali nema veze. Lepša je ovako, da se vidi sjaj lampica.


Jedan detalj ispod jelke je mali Sneško Belić koji mi je bivša cimerka poklonila, koji mi se nikad nikako ne uklapa, ali ga jako volim. I drugi detalj...


I opet Coca-Cola koju vidim sa mog prozora. Uf, verovala sam kao dete. Pitam se da li on zaista veruje u mene?


Na kraju decembar i nije bio tako loš. I za kraj jedna vesela pesmica...


Hvala na čitanju.

You Might Also Like

23 comments

  1. Meni se čini da si videla dosta lepih, slatkih i zanimljivih stvari. Mapa Mlečnog puta je predivna, mačići cakani. Cveće, jelka, dekupaž... Divno.

    ReplyDelete
  2. Sve je prelepo, tako slatko. Bas ti je ispunjen ovaj mesec :)

    ReplyDelete
  3. Ovo je drasticno najzanimljiviji i najlepsi post ovog tipa koji sam ikada procitala. Joj sto bih volela da sam videla uzivo sve sto si slikala. Prezanimljivo! Naravno odusevljena sam Milky Way posterom. One pletene kape sto ih sad ima tu kod Kneza su fenomenalne. Cesto zastanem i razgledam ih. Ta zena pravi i igracke koje su isto sve hit do hita. Inace ona izlozba sa Jugoslavijom se i pre placala. Ja sam je platila kad sam isla pre isto kao i svi koje na mda su isli :D I mnogo mi se svidja ova lutka pred kraj...valjda neka sova.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Milky Way je imao drugaciju namenu, koja nije bila ispunjena. Sada smo odlucili da ga ipak okacimo i to u spavacoj sobi. Eto, ljudi drze slike mi plakate i postere. Kapice su hit! Minion kapica je super! Jeste sovica je u pitanju.

      Delete
  4. Jelena, ja vjerujem u tebe, a sigurna sam da postoje i mnogi tebi bliski ljudi koji vjeruju... Poput supruga koji nosi cvijeće... I poput tebe same koja se trudiš :D Nemoj nikada odustati jer onda kada se najmanje nadaš, samo ćeš se zamisliti, naći ćeš se u nekom novom vremenu i zapitati kada si to uspjela... :)

    Predivan mjesec! Iskreno, ovo mi je jedan od najboljih tvojih prikaza mjeseca! Totalno sam uživala u svim fotkama... pogotovo ovim blagdanskim - dopusti sebi da budeš sretna i da te ponese blagdanski duh :D

    ReplyDelete
  5. Stvarno volim tvoje postove ovog tipa! Prepoznala sam se u delu sa hranom - i ja mrrrrzim da jedem sama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Ne volim da jedem sama, mada sam cesto prinudjena. Sta da radim, zena mora da jede :)

      Delete
  6. Zanimljiv mesec i prelepe slicice :)

    ReplyDelete
  7. divne slike, ali semafor pobedio!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Semafor je urnebesan.

      Delete
  8. Pedivne fotke ali zaista! Ruske slike su moj favorit a oči su mi zasuzile na kucovu <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Zao mi je kuceta, ali se stvarno nadam da ga neko ponekad nahrani. Da mogu sve bih ih ponela kuci, ali ljubimci i alergija u kuci, ne mogu nikako zajedno :(

      Delete
  9. I dalje te tvoje divne slike...<3

    Obozavamo istu kafu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Steta sto je kafa LE. Nisam se uopste nadala da ce i kafu uciniti LE i da cu za njom takodje morati da jurcam. Strasno!

      Delete
  10. hej, a jesi mozda zapamtila cenu ovih ruskih esarpi i da li imaju subare ove godine?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cena esarpi je 5000 i 3000 din. Imaju i subare, ali kako me one ne zanimaju njihove cene ne znam.

      Delete
  11. Ne zna se šta je lepše! Fotografije sa ruske izložbe su vrhunske....broševi <3

    ReplyDelete
  12. Menjaza slicica mi je legendarna... pravi fenomen

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe