Mixa BB krema

16.12.13



Mixa BB kremu sam dobila na testiranje u paketu proizvoda kada sam prisustvovala L´Oreal Beauty Planet-i. Kako nikad ranije nisam koristila BB kreme, unapred sam se radovala isprobavanju. Razlog tome je što sve BB kreme koje sam probala, testirala, su mi previše žute ili previše tamne. Tako da sam odustala od njene potražnje. Posebno sam se obradovala kada sam videla koju sam nijansu dobila. 

Šta je BB krema? - Teško je dati precizan odgovor na ovo pitanje, jer shvatanje pojma BB kreme je šarenoliko i razlikuje se od žene do žene. Ali mogli bismo napisati da je BB krema jednistveni, univerzalni proizvod koji ujedno zamenjuje: bazu za lice, kremu za lice, korektor i nekada SPF zaštitni faktor. U njihovom sastavu nalaze se svi potrebni sastojci za negu lica, koji u zavisnoti od namene kreme mogu da utiču na bore, sužavanje pora, izbeljivanje, dodatno hidriranje. Obično su slabije prekrivne moći, ali to nije pravilo. Skraćenica BB potiče od izraza Blemish Balm, što znači "balzam za nepravilnosti".

Mixa BB krema dolazi u samo dve nijanse: Natural Rose i Natural Gold. Po nazivu prva nijansa ima roza podton, dok druga nijansa ima žuti podton. Samim tim ne mogu da kažem da je jedna svetlija a jedna tamnija. Mada, mogu i tako da se klasifikuju.

Izvor
Krema dolazi u pakovanju od 50ml. Kako je u pitanju tuba, ostatak kreme nije kontaminiran prilikom upotrebe. Otvor na tubi nije mali, što u ovom slučaju predstavlja problem, jer je teško regulisati količinu kreme koju želite da upotrebite.



Šta obećava proizvođač

Mixa BB krema je krema protiv crvenila lica, obogaćena aktivnim sastojcima sa umirujućim dejstvom. Sadrži cvet arnike, vitamn B3 i kofein. Opisuju je kao hladnu kremu koja deluje umirujuće. Crvenilo i osećaj zagrejanosti kože su smanjeni. Ten je svetliji i ujednačeniji. Predstavlja odličnu bazu za šminku i nemasne je teksture. Pogodna je za osteljivu kožu, kao i cela Mixina linija. Formula je bez parabena i hipoalrgijska je.




Sastav proizvoda:


Moje mišljenje

Kako do sada nisam koristila BB kremu, nisam znala šta da očekujem. Posle kraćeg istraživanja o tome šta su BB kreme i šta se od njih očekuje, počela sam sa korišćenjem Mixine. To je jedan od proizvoda koji samm počela koristiti u roku od nekoliko dana od kad sam je dobila. Ono što moram da napomenem jeste da je otvor tube širi nego što bi trebalo da bude, jer gustina ove kreme je nešto ređa. Samim tim doziranje iste je nešto teže. Veoma često mi se dešavalo da uprkos svim mojim pokušajima, jednostavno istisnem više nego što mi je trebalo. Isto kao i tečni puder, i BB kremu možete nanositi prstima, četkom ili sunđerom. Probala sam na sva tri načina, i na mom licu najbolje i najprirodnije izgleda nanešena prstima, na isti način kao kad nanosite kremu za negu lica. Pošto je nešto ređa, sunđer je upijao više nego što treba, a sa četkom nisam mogla dovoljno proizvoda da pokupim.

Prvo sam je nanosila preko standardne kreme za negu lica koju sam tada koristila, ali mi se osećaj nije svideo. BB kremu moje lice nije moglo da upije do kraja, ostajao je vlažni trag koji je tokom dana davao neku težinu mom licu. Sa kombinacijom kamenog pudera preko, nikako nije bilo dobro. Imala sam utisak da mi se lice "znoji", iako nemam masnu kožu. Kako je bilo leto i letnje vrućine, ovaj osećaj nisam mogla podneti. Zatim sam je probala bez podloge, tj. da je koristim kao kremu za lice. Prvo sam nanosila BB kremu preko celog lica, zatim korektor i na kraju kameni puder. To je kombinacija koja je mom licu prijala. Posle toga sam je koristila samo u ovoj kombinaciji. 

Sama krema nije teška, ne stvara filter osećaj na licu. Nisam imala problema sa osećajem vlažnosti. Mixa BB krema nema veliku moć prekrivanja, te onima kojima je ovo potrebno uz nju treba i još neki proizvod iz sopstvene rutine. Dobro ujednači ten, daje zdravu blistavost i prirodno izgleda. Zbog same strukture nije vrsta proizvoda koja na licu traje ceo dan, tako da se spremite na povremeno popravljanje. Miris je blag i neupečatljiv, te se posle nanošenja ne oseti. Mislim da je to veoma bitno za proizvode ove vrste.

Što se tiče crvenila, nemam problema sa tim. Ali imam par malih kapilara na desnom obrazu, koji se nisu upalili ali ni smanjili prilikom korišćenja ove kreme. Mada, ona ni ne može da utiče na taj problem "crvenila", jer je potpuno drugačije prirode. 



Cena proizvoda je 749,oo din. U Lilly i DM drogerijama su često akcije na ceo ili deo Mixinog asortimana, pa se može naći po znatno povoljnijoj ceni.

Da li ste koristili neku kremu od Mixe? Kako vam se sviđa ovaj brend?

Upozornje! O proizvodu pišem lična iskustva, i to što meni neki proizvod odgovara, ne znači da će i Vama. Naravno, važi i suprotno. O meni i osnovnim mojim podacima možete pročitati ovde, kako biste znali da li imamo slične probleme ili sličan tip kože.

Hvala na čitanju.*

You Might Also Like

16 comments

  1. Jedine BB kreme koje priznajem su korejske :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To sam i ja mislila, ali ne znam da li je zaista tako ili je to marketinski trik. Ali dobro :) Ako za njih radi, radice i za nas :D

      Delete
  2. Ja sam u ljubavi i mrznji sa njom. Jeste formula je lagana i nema oseaj maske, ali nekako mi je premasna za mene. Uvek se sjajim s njom a to meni masnokoscu ne treba bas. Mislim da je super za osobe sa suvljom kozom. Bas joj je i slabasno prekrivanje, manje od vecine BB krema koje sam probala. Mada to mi ne smeta, ali valja znati ako imate vise nepravilnosti na licu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sto se tice tog utiska, meni je ona dobra, jer moja koza naginje nesto suvljoj. Meni slaba pokrivenost i smeta i ne. Volela bih da je jaca, pa da mogu da je koristim umeso tecnog pudera zimi. Mada, generalno nije losa.

      Delete
  3. Nisam je probala, nekako sam je od starta klasifikovala kao BB kremu za suvu kožu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije za tebe i tvoje lice. Dobro si ocenila.

      Delete
  4. Volim Mixu,ali nisam koristila njihove bb kremice,sampon i kremu za lice plavu sa 6% glicerina je super!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sampon nisam probala, jer sam stekla utisak da kosu cini mekom i svilenom. A moja je takva, pa nemam potrebe za tim, jer njoj treba "boost".

      Delete
  5. Jedino što me ovde iritira jeste doziranje, tačnije nesrećno odrađen otvor za proizvod.
    ALi deluje mi skroz fino, iako nikada nisam bila fan bb krema, već isključivo pudera :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Otvor je uistinu prevelik. Mogao bi biti manji, kada se uzme u obzir i gustina same kreme. Jako je fina, prava krema.

      Delete
  6. Planiram vec dugo da je probam!

    http://backstagemuseblog.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas me zanimaju i tvoji utisci. Nadam se da se neces razocarati.

      Delete
  7. http://becoolbepositivebeyou.blogspot.com/ obozavam Mixa proizvode a posebno mleko za telo,divno mirise :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mleko je izuzetno. I sama ga koristim i obozavam ga.

      Delete
  8. samo jednu sam bb creme probala i skontala da to i nije bas nesto za mene ... a ovu sam vidjela kada sam bila "dole" i ja sam je takodje nekako klasificirala kao "proizvod za suvu kozu" (valjda zbog roskastih boja) ... citala sam da poticu iz njemacke i da je dr. schrammek istu "kreirala"
    poz iz beca

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veliki pozdrav iz Beograda :) I ja uvek pakovanja koja su crvene ili roza nijansi povezujem sa suvom i osetljivom kožom, a plava i zelena sa masnom i kombinovanom. Komercijalizacija je cudo jedno :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe