China Glaze - Charmed, I´m Sure

27.12.13



Charmed, I´m Sure je deo China Glaze kolekcije za jesen 2013 godine, pod nazivom Autumn Nights. Iz ove kolekcije ste kod mene mogli videti Goldie But GoodieStrike Up Cosmo i Rendezvous With You. Mislim da je ova kolekcija pun pogodak jer je donela izuzetno lepe boje i finiše. Neki lakovi su se već uvrstili u najpodavanije China Glaze lakove. Iako sam Charmed, I´m Sure dobila tokom avgusta meseca, sam pogled na bočicu i boju ovog laka me je asocirato na hladne dane, zimu, sneg. Nisam želela da ga probam niti nosim, dok ne dodje njegovo vreme. 

Charmed, I´m Sure je jedan od najboljih krem ljubičastih lakova koje sam imala prilike da probam. Lak je predivne tamno ljubičaste boje. Hladna, sa plavim podtonom, ljubičasta nijansa. Jednostavna, a prelepa. Neko bi je svrstao u patlidžan ljubičaste, ali takva ljubičasta za mene je topla. Što nije slučaj sa ovim lakom. Sunce nije prijatelj ove nijanse jer je ispere, učni bleđom. Zato sam čekala savršeno vreme da vam prikažem boju ovog laka u njenoj punoj lepoti.



Lak je krem finiša. Struktura je odlična. Nije previše gust, niti redak. Jedan puniji sloj je dovoljan za potpunu prekrivenost nokta. Ja ipak koristim dva tanka. Ovako prvi sloj ostavlja ćelava mesta. Ali kad se osuši i nanese drugi sloj iste debljine, nokat je savršeno i ujednačeno prekriven. Sam sjaj laka nije visok. Na slikama ja imam jedan tanak sloj nadlaka. Sam lak se suši za 3-4 min po sloju. U slučaju ovog laka ne znam šta da napišem više, a da ne zvuči kao da ga previše hvalim. Zato vas ostavljam slikama koje govore više od bilo koje reči.







Nijansa laka je takva da po mom mišljenju mnogo lepše stoji svetlom i bledom tenu. Ističe belinu kože i čini da ruke izgledaju čisto i elegantno.

Kako vam se sviđa? Imate li neki lak iz ove kolekcije?

Hvala na čitanju.

* Proizvod sam dobila direktno od uvoznika, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.

You Might Also Like

23 comments

  1. Joooooj kako je divan!!!!

    ReplyDelete
  2. Ovakvi lakovi su i meni asocijacija na zimu. Divno ide na tvoj ten. :)

    ReplyDelete
  3. Jelena, lak mi je tako divan! I tvoji nokti su mi predivni, puno mi se više ovako sviđaju :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Malo su duzi nego inace, pokusavam da se naviknem ali mi tesko ide da budem iskrena.

      Delete
  4. Ovo je moj najdrazi lak koji imam, i tipkam ti s njima na noktima :) Jednostavno nikako da ga ostavim po strani i mazem nesto drugo. Svaki put se lomim koji da mazem i odlucim se za njega ponovo i ponovo... Da je barem tekstura svakog laka ovakva, a i bojom sam odusevljena, volim tamnije lakove...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh da su svi lakovi ovakvi, zaista bi bilo sjajno. Savrsen je u kompletu.

      Delete
  5. jao, kako je lep i elegantan i fin i divan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste :) Predvidjam ti lepu buducnost sa njim :)

      Delete
  6. Po meni je ovo jedna od boljih kolekcija :)
    A slazem se da divno stoji na svetliji ten :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaista im je ova kolekcija sjajna.

      Delete
  7. Veoma je lep. Volim takve nijanse ljubičaste, a još ako ih prati dobra formula...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlican je. Sve u jednoj bocici.

      Delete
  8. Jaaaako mi se sviđa :D divan je!

    ReplyDelete
  9. Divan je, dopada mi se to da lepo stoji na bledoj kozi! :)

    ReplyDelete
  10. Nijansa je apsolutno savršena <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaista je takav. Prelep.

      Delete
  11. Slazem se s prasetom, fenomenalna mi je boja. Podseca me na Honk if you love OPI :)

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe