Svi moji parfemi - II deo

23.11.13



Posle uvertire o par mojih voljenih bočica, danas mala priča o onima koje su mi omiljene. Nekim čudom svi oni pripadaju istoj kući. Neko isključivo voli, skuplja i nosi Chanel parfeme, neko Dior, neko opet nekog trećeg. Ja ne pripadam toj grupi. A ako kažem da sam veliki poklonik i ljubitelj Thierry Mugler parfema, većina žena, koje nisu slatki zaluđenici, neće znati o kome je reč. 

Thierry Mugler, iako na prvi pogled izuzetno grub čovek, je za mene jedinstvena pojava u parfemskom svetu. Svaki njegov parfem je savršenstvo. Inspiraciju za svoje parfeme traži u sopstvenom detinjstvu, futurističkom nadahnuću i u univerzumu. Svaka njegova bočica je malo remek delo. Izgled i miris postaju jedno i više se ne mogu zamisliti jedno bez drugog.


Još kao devojčica volela sam parfeme. Opčinjavale su me te male, raznolike, staklene bočice. Ali kako sam rasla ratnih ´90 godina, nisam imala mnogo toga. Jednom prilikom sam dobila parfem, što je za mene tada bilo pravo ushićenje. Iako je u pitanju bila kopija, miris je bio toliko očaravajući da mi se uvukao u svaku poru, u svaki delić mozga. Kako sam rasla i kako je moje interesovanje za kozmetiku i parfeme raslo sa mnom, u skladu sa nadolazećim boljim godinama, spoznala sam mnogo toga. 

Pre 12 godina moj muž (tada smo tek počeli da se zabavljamo) mi je poklonio parfem. Kako je samo znao da odabere... Čudila sam se ogromnoj, duguljastoj, uzanoj kutiji. Kada sam uzela bočicu u ruke i kada sam ga njušnula, setila sam se. Ali ovog puta nije bila kopija u mojim rukama, nego malo savršenstvo. Angel je našao put do mene. Od tada bez ovog parfema ne mogu i neću da živim. On je moje drugo JA, moja zvezda. Za njega mogu reći da je moj "signature" parfem. Mnogi ga ne vole, mnogima je jak, para im sva čula. A ja... Ja opet volim da se ušuškam u njega, da mirišem svoju ešarpu dok šetam i posmatram kapljice jesenje kiše ili snežne pahulje. Pristaje mi, prilepi se za mene, zagrli me i ne pušta. Našli smo se, volimo se i oduvek smo pripadali jedno drugome. 

Od trenutka upoznavanja prošlo je mnogo godina, Angel je promenio svoju formulu (u skladu sa zakonima u EU), i ja danas ljubomorno čuvam malu bočicu originalnog, nepromenjenog mirisa. 


Angel je doživeo mnogo verzija i reinkarnacija. Meni je najbolji prvenac, ali Thierry je odlučio da svetu pokloni i lakše, nosivije varijante, te i one limitiranog izdanja. Jer žene vole ono što nije široko dostupno. Kada pogledam bočicu neke od potonjih verzija Angela, osećam sa kao da varam moj. Samim tim nikad nisam mogla da udomim neku noviju verziju, jer nije to bilo to. Ali, pre dve godine u Grčkoj sam naletela na letnju varijantu omiljenog mi parfema. Na prvi njuh nisu se javile iskrice, ali na blago razvijanje mirisa shvatih da ima mnogo toga zajedničkog sa mojom zvezdom. Ponesoh ga kući kao još jedan suvenir sa putovanja. Tako je Angel Sunessence Ocean d'Argent postao član moje TM porodice. Kombinacija svežine i vanile me je očarala, i osvojila...


Angel je TM prvenac i prošle godine je proslavio 20 rođendan. U međuvremenu postojale su mnoge njegove varijante, ali ni jedna nije bila toliko upečatljiva. Sve do 2005 godine kada je iz iste kuće lansiran parfem za kojim su sve žene sveta, slobodno mogu napisati, poludele. Mnogo se čekalo, očekivalo, ali je na kraju sve bilo opravdano. Mali vanzemaljac je konačno napravio prvi korak na Zemlji i odlučio da zauvek ostane sa nama. Alien - tamno ljubičasta arija, posebnost u univerzumu. Iako sam mislila da nikad neće postojati parfem koji će parirati mojoj zvezdi, prevarila sam se. Alien je zaista nešto posebno. Parfem koji ćete ili voleti ili biti potpuno ravnodušni prema njemu. Kada se pojavio svaka druga žena je mirisala na njega. Tada ga nisam želela, odbijala sam da ga pomirišem. Ali je radnoznalost u meni pobedila, i popustila sam. Sreća što jesam... Opčinio me je, pridobio za sva vremena. Ima karakter. Parfem koji nosim kada želim da se osećam posebno, drugačijom, mističnom. Zaljubila sam se, dobila ljubavnika za ceo život...

...Then dark came to fall
And silence was all
A beauty shone bright
Surrounded by light
I fell in love with an Alien...


Alien, isto kao i stariji brat, je dobio mnoge svoje verzije. Laganije, dopadljivije širokim masama, pa onda limitirana izdanja. Ta euforija i dalje traje. Nisam joj ni ja odolela. Ali opet, svaki od potonjih LE parfema me je više nego prijatno iznenadio. Tako sam, kad sam čula da je stigao kod nas, bukvalno istrčala sa posla. Porodici sam pridružila i Alien Sunessence EDT Legere, sunce u bočici. Istog oblika kao i Alien, ali žut kao sunce, kao limun. Sam pogled na njega vam izmami osmeh na lice i osećate se bolje. Divan miris, drugi u mojoj kolekciji kod koga su citrusi izraženi. Ali kombinacija limuna, jasmina i vanile ne može da ne bude dobra. Moja koža ga voli, uživa u njemu. Vrele dane ne mogu zamisliti bez njega. Slažu se, idu jedno uz drugo. Razvija se polako i neprimetno, i kad dostigne svoj vrhunac poželećete da se nikad više ne razdvojite.


Nakon sunca u bočici došlo je vreme za još jedno limited edition izadnje. U pitanju je Alien Sunessence Edition Limitee 2011 Or d`Ambre. Kada sam ga videla rekla sam sebi "Thierry zar još jedan?Zar je moguće!" Nije me oduševio na prvi njuh, ali kao poklonik njegovih parfema, udmila sam i ovaj. Možda nisam morala, ali eto, htela sam. Na kraju, nije lepo razdvajati ih. Nije mi upečatljiv kao prethodna limited edition izdanja. Mirniji je, zreliji, jednostavniji. Ali i dalje lep i vredan.


Mesecima sam čitala oduševljenje devojaka u čiji ukus slepo verujem o još jednom izumu iz TM kuće. Kod nas ga nema, ne znaju ništa o njemu. Nisam imala više snage ni volje da čekam, pa sam odlučila i posegnula da dođem do svoje bočice nove verzije ljubičaste magije. U pitanju je Alien Essence Absolue. Parfem nije limited edition, tako da mi nije jasno zašto je nama ovde nedostupan. Ali dobro... Pre dva meseca se pridružio rođacima. Na prvi njuh to je bilo to, razočarenju nije bilo mesta. Iako okarakterisan kao prolećno/letnji parfem, ja mislim da njegovo vreme tek dolazi. Mazan, nežan, a opet jak, dubok, misteriozan... Volećemo se, obožavaćemo se, znam to.


Ima jedan parfem sa kojim sam već tri godine na odnosu vrelo-ledeno. Posle Aliena, TM je ponovo iznenadio parfemski svet otkrićem koje se zove Womanity. BUM! Posle tri godine isprobavanja, testiranja još uvek ne znam da li ga volim ili ne. Nekad mi se čini da sa ljubav rodila, a ponekad da smo iskopali ratne sekire...opet. Nisam znala šta da radim, jer posedovati parfem a ne koristiti ga, ne biti zaljubljen u njega je greh. Tako sam odlučila da mu dam vremena koliko god je potrebno. Međutim, ubrzo se pojavio parfem koji je ze mene obećavao više od Womanity-ja. 

Otišla sam, pomirisala The Taste of Fragrance Womanity i pomislila "Zašto ti nisi došao pre?" Sve što sam želela da Womanity bude, a nije, stalo je u ovo limited edition izdanje. Linija parfema koja je spojila mirsni svet i svet gurmanskih ukusa. Ja sam jedna od onih što živim da bih jela, uživam u svakom zalogaju, upregnem sva čula da osetim čari ukusa, ćutim, osluškujem. Takva sam kad nosim ToF Womanity. Thierry je uspeo da spoji hranu i parfem u jednu bočicu i ja sam večno zahvalna na tome. Sa ovim parfemom sam dobila sve što sam želela od prvenca. 


Thierry hvala ti na svim savršenstvima koje nam poklanjaš. 

Da li volite neki od ovih parfema? Da li kao i ja imate naklonost ka jednoj "kući"?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

25 comments

  1. Obozavam Muglera,obozavam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razumem te u potpunosti. Ja ih jako, jako, jako volim.

      Delete
  2. Angel je jedan i od mojih najdražih parfema. Sve Aliene :D nisam probala, samo taj prvi i prejak mi je...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne mogu da verujem da ti je Alien jacu od Angela :D Obicno je obrnuto.

      Delete
  3. Jelena, ti posedujes raj :)

    ReplyDelete
  4. Ostala sam nema :) Zavidim, mnogo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) I ja tebi zavidim na svom znanju koje posedujes u vezi nege kose. Svaka cast :)

      Delete
  5. Definitivno imamo slican ukus za parfeme. I meni su TM medju omiljenima sa Dior parfemima.
    Najvise volim Aliena, prvog ljubicastog svemirca, pa onda Womanity. Iako sam nekad jako voljela Angel, koji je kad se pojavio bio nesto toliko dobro, unikatno i novo da se bas razlikovao, ali vremenom mi je dosadio.
    I to sto kazes, samo mijenjaju parfeme i svaki upropaste- Addict, Angel, Hypnotic...samo se pitam koji je sledeci. :-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imala sam i Dior parfeme, ali sam ih prosledila jer se nisam nasla ni sa jednim Poison parfemom koji sam imala. Nekako mi ne leze. Dok TM parfemi su oni koji me u potpunosti opisuju. Formule su morale da se menjaju kod svih parfema koji su sadrzali zivotinjsku komponentu, jer su to sad zabranjeni sastojci u EU. Neki parfemi jednostavno nisu isti bez toga, ali dobro. Neke su upropastili, ali mislim da nisu imali izbora :( Steta.

      Delete
  6. Nisam niti jedan od ovih tvojih probala ali bočice mi izgledaju primamljivo :-) Omiljeni su mi Chanel i Dior...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako volis Chanel i Dior, pre onda probaj neku varijantu Aliena. Mislim da ce ti pre "leci". Dior sam imala i prosledila, nisam se srodila sa njima. A Chanel je Chanel, nesto vecito.

      Delete
  7. Ijao, koliko TM parfema! :O A ja, zamisli, nikad nisam imala nijedan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A sta da radim kad ih volim <3 Mada, sad ih imam poprilicno i smirila sam se.

      Delete
  8. ah sta reci za muglera .... kako mi je zao sto je napustio kompaniju i prepustio clarinsu. vidim da su krenuli nizbrdo od onda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Steta :( Ja jos zelim da verujem da on stvarno stoji iza potpisa :(

      Delete
  9. Daj sansu absolu on je cisto savrsenstvo, rekla bih za kasnu jesen i zimu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno! Zato i rekoh da njegovo vreme tek dolazi, jer mislim da je lepsi i izrazeniji tokom jesenjih i zimskih dana.

      Delete
  10. Jao divni su, vidi se da je post napisan iz srca. :))) Ja sam Angel furala kao klinka, iako možda nije bio tad za mene, a sad mi je pretežak, ali Alien baš volim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Angel po meni nikako nije za mladje devojke, zato sto je slozene kompozicije, koja ne lezi svakom i ne lezi svim godinama.

      Delete
  11. neko mnogo voli TM :))))
    ja se nisam našla ni sa jednim iz nekog razloga,
    a toliko sam želela da mi se bilo koji dopadne.
    ovaj Essence Absolue nemam gde da probam, tako
    da ostaje misterija :))
    imaš divnu kolekciju parfema zaista :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao volim TM, vise od Chanela moram priznati.Hvala puno :)

      Delete
  12. imam truncicu tetkinog womanity-a koji cuvam kao suvo zlato dok ne skupim parice da ga kupim. pakovanja su stvarno nesvakidasnja i vrlo lepa :) divan nastavak kolekcije!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Nadam se da ces uskoro imati i ti svog ljubimca.

      Delete
  13. Vidim da imamo slican ukus po pitanju parfema :) Obozavam TM, takodje, a Alienu ostajem verna godinama unazad.
    Angel me asocira na detinjstvo, i iako ga vecina ne voli, ja sam sa njim bila srecna <3 Trenutno ga nemam, ali kupicu ga opet, sigurna sam...nedostaje mi <3
    Divna kolekcija <3

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe