Seche - Happy, As Is

8.11.13



Iako volim Seche Vite top coat, Seche lakovi su ona vrsta laka koja me na prvi pogled uopšte nije privukla. Ima u njima nešto sasvim obično što ne vrišti "kupi me, kupi me!". Boje su im klasične, pakovanja ne mnogo maštovita i atraktivna. Kao esteti i vizuelnom tipu, moju pažnju nisu imali. Hvala Alexandar-cosmeticsu što su mi u paketu poslali i par Seche lakova. Time se moje mišljenje o, ovim naizgled običnim lakovima, promenilo.

Seche lakovi su 3 Free lakovi (nemaju DBP, Toluen i Formaldehyde). Njihov ceo asortiman možete videti na njihovoj web stranici ovde. Zvanični uvoznik za Seche lakove u Srbiji je Alexandar-cosmetics, i kompletnu ponudu možete videti ovde. Cena laka je 420,oo din.

Pakovanje je krajnje jednostavno. Valjkasta bočica, ravan valjkasti, dugi čep i četkica ni previše tanka, ni previše debela. Najsličnija je četkici China Glaze lakova, i lako se njom upravlja. Meni zbog male nokatne ploče savršeno odgovara.


Happy As, Is je deo Seche kolekcije za jesen 2013. godine, pod nazivom Clever and Confident. Pored ove nijanse, kolekciju čini još pet pravih jesenjih boja.


Boja je tamna malina. Iako se u bočici čini nešto svetlijom, na noktima ima tamniji ton. Prava boja zrele maline.

Izvor
Iako ne naginjem ovim bojama, lak je uistinu jako lep. Finiš je krema, što daje posebnu čar ovoj nijasni. Da ima šimera, ne bi bio elegantan, skup, sofisticiran. Bio bi sve suprotno. Divan je na suncu, u senci. Boja za svaku priliku i za svako vreme. Daje posebnu draž rukama. Čini ih mlađim, lepšim.




Boja maline laska mom tenu. Belu kožu čini još beljom, a hladna nijansa se savršeno uklapa sa mojim podtonom. Lak se nanosi lako, što nisam očekivala kada sam videla gustinu istog. Nešto je gušći, pa je potrebno dobro ukloniti višak sa četkice pre nanošenja. Pigmentacija je odlična, i jedan normalni sloj je sasvim dovoljan za punu boju i potpunu pokrivenost nokta. Nakon jednog takvog sloja ne ostaju ćelava mesta, ali ipak treba brzo raditi. Nije brzosušeći lak, pa mu treba dati 10 min vremena da se osuši, kolika treba da bude i pauza između slojeva. 

Ja na slikama imam dva izuzetno tanka sloja, jer je to stvar navike. Nemam završni top coat, jer mi nije bio potreban. Lak ima visoki samostalni sjaj.







Priznajem, učinila sam nepravdu prema ovom brendu. Dobila sam i plavi lak iz ove kolekcije, koji sam takođe testirala i zaljubila se. Već planiram neku novu nijansu koju bih mogla da uvrstim u svoju kolekciju.

Jel imate neki predlog? Jeste li koristili Seche lakove? Kakavi su vaši utisci?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

34 comments

  1. boja je fantasticna! kao i plavac od utorka :) ne zna se koji je lepsi! danas sam bila u aleksandru ali nisam smela da odem do dela sa seche lakovima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno su odlicni. Bas mi je zao sto ranije nisam obracala paznju na njih. Ima jos par divnih boja koje su mi okupirale misli. Ako su svi kao teget i ovaj, odlicno!

      Delete
  2. predivan je ♥
    osim seche top coata nisam koristila nijedan njihov lak, a što ih više gledam, to si mislim da ću to morati promijeniti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno. Odlicni su! Malo skuplji od CG ali su odlicni. Davno nisam imala tako lepo iskustvo za krem lakovima.

      Delete
  3. i meni oni baš izgledaju obično, zato ih ni ne gledam. odlično ti stoji ova boja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kad budes dosla naredni put donecu ti da probas teget. Odlicni su. Promenices misljenje odmah, kao i ja.

      Delete
  4. Bas je lepa boja, klasicna.. :)
    Ni ja nikad ne obracam paznju na Seche, ali znam da ih hvale da su kvalitetni i da imaju dobre formule..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam se odusevila krem formulom.

      Delete
  5. Mislim da sam se zaljubila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj lak mi totalno ide uz tebe :)

      Delete
  6. Bas lepa, zenstvena bojica. Odlicno ide uz svetao ten, cini mi se.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ova nijansa stvarno odlicno stoji svetlim tipovima. Ne zato sto sam ja svetla, nego zato sto stvarno istice belinu ruku i koze.

      Delete
  7. Malinica ti super stoji! :) Ja volim Seche, jeste da su bili dosadnjikavi do sada, ali imaju u novim kolekcijama i "inovativne" boje - Captivating i Versatile na prvom mestu. Dopada mi se i Sily, but Sensible iz Clever&Confident kolekcije.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klasicne boje, svi krem finis ali su dobri. Probaj neki, neces se pokajati.

      Delete
  8. Sladak lakić, ali više mi se sviđa onaj teget. Ovo je za mene suviše ženstvena boja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam tvoj ukus :) Onaj teget je prelep. Ide tesko vreme za slikanje.

      Delete
  9. Jelnea, divno ti stoji.
    Bas mi je drago da su uradila njegovo predstavljanje.
    Ni ja nemam Seche lakove :(
    Kada odem u Alexandar nekako su mi neprimetni u odnosu na CG a i nemaju neki veliki izbor boja.
    Mada svi koji su ih probali su odusevljeni
    Moracu i ja da probam, i to bas ovaj. Idealan je za mene :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pogledaj ih, uzmi bar jedan krem, jednu boju koju cesto nosis. Sve boje su im klasicne. Dobri su...

      Delete
  10. Jelena, predivan je, nijansa me tako očarala!!

    ReplyDelete
  11. Prelijepa boja :)) Nisam nikad probala njihov lak, samo nadlak i lakove za jačanje noktiju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Lakovi su jako dobri. AKo budes imala prilike da ih probas, nemoj oklevati.

      Delete
  12. definitivno bih htjela probati koji njihov lakić :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno :) Svaka moja preporuka.

      Delete
  13. Kako su ti slatki noktićiiiiiiiii :D

    ReplyDelete
  14. Odlicna boja! Iz nekog razloga kuliram seche o.O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemoj vise. Tako sam i ja, a onda sam uhvatila sebe kako gledam swatcheve na netu i pravim mali spisak.

      Delete
  15. Jao maline! Super ti stoji!
    Moje Seche lakove si vec videla. ;)
    Jaooo ovaj plavi je mnogo dobar al ne smem, neee smeeeem! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Plavi je odlican :) Nemoj puno da se odupires, znas da neces uspeti :)

      Delete
  16. složila bih se sa tobom, baš laska tenu
    i lepo stoji :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Boje maline odlicno stoje svetlokozcima :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe