Noviteti - Oktobar ´13.

1.11.13



Hvatam sebe kako me nove kolekcije ne oduševljavaju puno i kako nema mnogo toga što želim. Bar kad su lakovi u pitanju. A opet, kada ima negde neka akcija ili sniženje ne mogu da odolim. Još ako tu pronađem neke raritete ili zaboravljene nijanse, obradujem se. Neke sam lakove kupila u Rimu, neke ovde kod nas, a neke sam dobila na poklon. I opet, još jedan uspešan mesec iza mene.

postu o kupovini iz Rima ste imali prilike da vidite i moje Rimske novitete. Iako ste već pročitali post, i videli slike, ja ne mogu a da ih ne svrstam i spomenem u oktobarskim novitetima. Moji novi Kiko lakovi:



Nama nedostupan YSL Prune Minimale:


Preslatki Yves Rocher lakići koje sam dobila od drage Marry, kao suvenir sa njenog putovanja u Pariz. Lepše suvenire nisam mogla dobiti. Hvala ti Marry puno.



Krajem meseca do mene je došla informacija da u Prima apoteci u Njegoševoj ulici, u Beogradu, ima sniženje na kompletni OPI asortiman. Takođe neke nijanse su bile na sajamskom popustu i koštale su 850,oo din. A kako nisam stigla na jesenji sajam kozmetike, morala sam nečim da se utešim. Tako sam lak iz nove DS kolekcije i jedan LS iz San Francisko kolekcije uzela na popustu od 10%. Dva retka suede laka sam uzela za 850,oo din. Presrećna sam zbog ova druga dva, jer ih dugo nisam nigde videla u prodaji. Sniženje je trajalo do 31.10. ali uvek možete pozvati telefonom i pitati da li su produžili akciju.



Nisam baš otkačila u kupovini kako umem, ali sam zadovoljna svojim izborom. Nadam se da ste i vi kupili bar jednu lepu bočicu.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

28 comments

  1. Jeco divni su ti noviteti! Jedva čekam sličice za oba Suede, Prune Minimale i Kiko br. 3, tj. 245. :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Naprosto ne znam sta prvo da isprobam :)

      Delete
  2. opi izbor je fantazija!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Kad sam videla Suede lakove po ceni od 850,oo din odusevila sam se. Jos kad su mi nasli Zaka mojoj sreci nije bilo kraja.

      Delete
  3. Volela bih Suede da vidim uskoro :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moram poceti da pravim spiskove narednih postova i da pokusam da se drzim toga. Ne znam kako drugacije da postignem sve :)

      Delete
  4. Što su slatki ti YR! Lepi noviteti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. YR su mnogo slatki. Kako nemam bas siroke i velike nokatne ploce, ova mala militraza je taman za mene :)

      Delete
  5. YSL <3 Ja samo slažem liste za lakove a nikako da počnem naručivati željene nijanse. :D :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sto kasnije pocnes bice ih sve vise i vise :) Bolje kreni sto pre, bice ti lakse da postignes propusteno :)

      Delete
  6. YSL <3 Imam jedan nežno krem...

    ReplyDelete
    Replies
    1. YSL Prune Minimale je prelep lak. Jedan od njihovih koji sam bas zelela da imam, a nisam uspela da ga nadjem kod nas.

      Delete
  7. Divni su... Probala sam samo Kiko

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Kiko lakovi su odlicni lakovi za odnos cena-kvalitet :) Svakome ih preporucujem i zaista se nadam da ce doci i kod nas.

      Delete
  8. Bila si umerena i divno si birala lakove.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Dosao je dan kada sam morala da povucem rucnu. Trudim se da uzmem lakove koje bas zelim i nemam, da vise ne gomilam boje i finise.

      Delete
  9. Sad sam u prvoj poseti Kiko prodavnici kupila sve lakove kao i ti osim ovog braon :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neverovatno :D Odlicni su zar ne?

      Delete
  10. Koliko lijepih bojaaaaaa :D.

    ReplyDelete
  11. Sami lepotci, sploh Kiko lake ti zavidam. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Vama u Sloveniji su bar Kiko lakovi dostupni, ako skoknete do Trsta.

      Delete
  12. Ajme, Jelena, divni su svi <3

    ReplyDelete
  13. fantasticni noviteti! jedva cekam slicice :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Ja naprosto ne znam koji prvi da mazem.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe