Moj novembar u slikama...

30.11.13



Moj novembar je počeo jednim divnim druženjem. Uživala sam u čavrljanju sa drugim blogerkama, uz preukusne kolačiće i tople čajeve. Jedno kasno poslepodne, kapi kišice, jesenji dan, gomila devojaka na jednom mestu, razmena iskustva, ista interesovanja. Divno provedeno veče sa istomišljenicima i zaljubljenicima u svet pun divnih boja. 



Sa čajanke sam otišla predivno raspoložena i bogatija za još jedno novo poznanstvo. Dobili smo i poklone.


Šetajući se ulicama Beograda jednog toplog podneva videla sam i Fiću. Odrasla sam u ovim kolima. Moj tata je 25 godina imao Fiću. I to 850! Da, da. On je bio bolji i brži od klasičnog 750 Fiće. Volim ova kola, vraćaju me u detinjstvo i dane kada sam na njegovom zadnjem sedištu proputovala staru Jugu i Dalmaciju. Bio je svuda, a najviše je voleo Hvar, Mljet i Korčulu. Moj je bio beli, a ovaj koji sam videla ovakav, sa sve "pak-tregerom":



U novembru sam pogledala i dugo očekivani nastavak "Despicable me" crtaća. Obožavam male žute minione, i samo zbog njih mogu crtani gledati u nedogled.



Ponovo sunčani vikend na Zemunskom Keju i ostaci stare železničke stanice iz perioda Austro-Ugarske...



Sve boje sunčane i tople jeseni u rodnom gradu...


... i u voljenom Beogradu...


Trudila sam se da svaki dan uživam u sitnicama.


Najviše se šminkala sa...


...i igrala sa Chanel komadima koje volim, mazim, pazim. Mala, ali vredna skupina.



Dobila sam novu kutiju za čaj. Do duše, možda nije za čaj zbog dekoracije kolačićima, ali je meni praktična za kesice, te sam joj namenila ulogu kućice za čajeve.



Odlučili smo da počnemo da ukrašavamo zidove našeg stana, jer nam prazni više ne prijaju oku. Skupljamo slike, a onda ćemo da ih uramljujemo.


Tako jedne nedelje odlučim da njemu napravim lazanju za ručak, a on ode u 10h ujutru na posao i vrati se u 20h uveče kući. Valjda nema nikog drugog do njega, ne znam. Nervira me to, ali šta da radim... I tako sam lazanju jela sama.


Stigao je prvi sneg ove zime...


A sa njim i moja prehlada koja poslednjih osam dana ne popušta. Svi planovi koje sam imala za kraj meseca su pali u vodu. Družim se samo sa ćebencetom, krevetom, čajevima i pomagačima za podizanje imuniteta.


Sinoć su došle po mene kolima, strpale me bez izgovora i odvezle na večernju sedeljku, čavrljanje, domaći burek, trač partije. Moje veštice, bez kojih mi život ne bi imao smisla.


Izvor
Za njih tri...


Kad pogledam retrospektivu meseca, pa i nije bilo loše.

Kako ste se vi proveli? Jeste li uhvatili poslednje zračke sunca, uživali u prvim pahuljama?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

26 comments

  1. Divan novembar sa izuzetkom prehlade. :( Trudila sam se da uhvatim svaki sunčani trenutak, jer nisam baš fan snega u gradu.

    Fića i Chanel družina <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Ja volim zimu, ali ovaj pocetak me je posteno smlatio. Jos uvek me drzi. Nisam navikla da sam bolesna, ali valjda ponekad mora i to. Fica je legenda, a CH mi dodje kao "idol".

      Delete
  2. Bas sam odusevljena slikama :)

    Kutija za caj je predivna. Ali i moje omiljene lazanje :):)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Lazanje su bile izvrsne. Nije sto sam ih ja pravila, nego sto stvarno jesu :)

      Delete
  3. Jao kako sam uzivala u slikama! Valjda mi je nekako jos zanimljivije kad gledam ovakve postove ako znam osobu i uzivo nekako mi milije da gledam kako si provodila dane :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tacno tako. Kad nekoga poznajes, i onda procitas ovako nesto sklapaju ti se jos neke kockice. Mozda tokom decembra bude jedna slicica specificno za tebe :D Mogla bi i ti da krenes sa postovima ovakve vrste :)

      Delete
  4. Nemam više srca da izdvajam omiljene fotografije u tvojim postovima ove vrste, sve su prelepe i uvek nam lepo preneseš prethodni mesec.

    ReplyDelete
  5. Pink Fićo, genijalno :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kada sam ga videla na ulici pocela sam da se smejem od srca :)

      Delete
  6. Baš si lepo predstavila protekli mesec. Onaj domaći burek deluje bluuuudno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Burek je bio izuzetno ukusan :)

      Delete
  7. nije ti bilo lose, sve dok nevaljali virus nije dosao :( sve slicice su divne, cak i ova sa lekicima zbog cajeva deluje slatko, ali ja bih volela da si ipak kraj meseca docekala zdrava!
    a slazem se sa Vedranom da burek deluje njami!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Eh, valjda i stene ponekad padnu :) Bitno je samo da ozdravim sto pre.

      Delete
  8. Diiiiiiiiiiiiiivan mjesec.

    ReplyDelete
  9. Nisam odavno cula ovu pesmu! Uzivala sam u slusanju i gledala tvoje fotografije. Podsetila si me koliko dugo nisam bila na Zemunskom keju.
    Meni je novembar protekao u znaku rodjendana meni dragih ljudi tako da je bio lep u svakom slucaju bez obzira na hladne dane i sneg. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Nemoj sad na kej, dok ne prodje zima, da te ne bi oduvalo :) Najlepsi su meseci koje pamtis po slavljima :)

      Delete
  10. Jako lepe fotografije i ceo post, baš volim tvoj stil pisanja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Koliko vidim meni je bolje da otvorim i da predjem u lifestyle blogere, nego sto pokusavam da plivam medju kozmetickim vodama :D

      Delete
  11. Uzivala.... divan post, jos divniji novembar... :)

    ReplyDelete
  12. Uživala sam gledajući ove fotografije <3

    ReplyDelete
  13. OPet mi je zemunski kej favorit :)

    ReplyDelete
  14. Otkri mi tajnu....gde kupujete slike...pozzzzzz

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe